דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האלטרנטיבה לשיפור בעיות גב מעולם לא נראתה טוב יותר 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2578 פעמים ]

האלטרנטיבה לשיפור  בעיות גב מעולם לא נראתה טוב יותר

 

ישנם הרבה מאוד סוגים של טיפולים אלטרנטיביים לפתרון בעיות גב ולכן חשוב מאוד להתאים את הטיפול באופן מדויק לאותן בעיות גב בהן אנו נתקלות ולסימפטומים האישיים שלנו. ראשית, לפני כל טיפול אלטרנטיבי יש לספר למטפל על אורך החיים אותו אנו מנהלות ולהגיע איתו ביחד למסקנה לגבי אופי הטיפול הדרוש. טיפול אלטרנטיבי מקצועי לשיפור בעיות גב מתמקד באופן אינדיבידואלי בכל מטופלת בנפרד, בין אם זה עבור בעיות גב כמו כאב שרירים, כאב גב או כאבי פרקים אחרים. חשוב גם לזכור כי מבחינת שיטות הטיפול האלטרנטיביות בעיות גב הן התסמין, ולא המחלה. המשמעות של הקביעה הזו היא שיחד עם בעיות גב עלולות לצוץ אצל המטופלת בעיות נוספות אשר היא אינה מודעת אליהן. בהרבה מאוד טיפולים שמטרתם שיפור בעיות גב צצות בעיות שרירים אחרות אשר נובעות ממצבים נפשיים כמו דיכאון שאחרי לידה, חרדה בגלל מקום העבודה או סתם חוסר אנרגיות.

 

איך משפרים בעיות גב אחת ולתמיד?

הטיפול האלטרנטיבי לפתרון בעיות גב לוקח בחשבון שמערכת זרימת האנרגיות של הגוף לא נמצאת במצב אידיאלי, ולכן פועל על מנת לתקן אותה. בניגוד לרפואה מערבית רגילה, בעיות גב אשר מטופלות בדרך אלטרנטיבית לא אמורות לחזור על עצמן לאורך תקופה ארוכה. עד לא מזמן היה נהוג לחשוב כי בעיות גב הן בעיה שאין לה תרופה, במיוחד לא אצל נשים בגילאים מסוימים. באופן אירוני, דווקא שיטות טיפול שקיימות מאות ואלפי שנים בנושא של בעיות גב הוכיחו את ההיפך: בעיות גב הן חלק מבעיות שקשורות למערכות שלמות בגוף ולכן אפשר לטפל בהן ביעילות ובמהירות, ואף למנוע מהן לחזור ולהופיע.

 

בעיות גב מאז ולעולם לא עוד

עבור נשים רבות שסובלות בעיות בגב במשך שנים ולא מצליחות למצוא פתרון מדובר על תרופת פלא, אך בפועל מדובר בסך הכל על שיטה שמוכיחה את עצמה בכל רחבי העולם. אם ניקח בחשבון שלאחרונה התחילו להיכנס גם אל בתי החולים שיטות טיפול אלטרנטיביות, במיוחד לנושא של בעיות גב או כאבי שרירים, נבין שהעולם הרפואי פונה אל הכיוון הזה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.

 

לקבלת מידע נוסף אודות בעיות גב ושיטות אלטרנטיביות לטיפול, את מוזמנת ללחוץ ולהוריד למחשב האישי שלך חינם את הספר – "לתת לכן גב". הספר מביא מידע מגוון על כאבי גב והדרכים למניעתם וטיפול בהם ללא תרופות ותופעות לוואי.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב