דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין כאב גב לעיסוי רפואי 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3122 פעמים ]

הקשר בין כאב גב לעיסוי רפואי

 

ההשפעה של עיסוי רפואי על כאב גב היא מיידית. בניגוד לטיפולים רפואיים אחרים, הדגש בעיסוי רפואי הוא לא רק על אותו כאב גב עצמו ממנו סובלת המטופלת אלא גם על השלבים שהביאו להופעתו. כאב גב לא נגרם רק בגלל חוסר תשומת לב לחלק האחורי של הגוף או בגלל הליכה מרובה. כאב גב מתעורר כתסמין גם בגלל הרבה מאוד קריטריונים פנימיים של הגוף. כל עיסוי רפואי באשר הוא אשר משלב את הכלים המודרניים לטיפול ולשיפור כאב גב עם שיטות אלטרנטיביות מוכחות משיג את המטרה בצורה המהירה והטובה ביותר. מעבר לעובדה שעיסוי רפואי מתמקד בתסמינים ובגורם שהביא להתעוררותם, הוא גם מונע כאב גב חוזר. כל אחת שסבלה בשלב כזה או אחר בחיים מכל סוג של כאב גב יודעת לספר שהחלק הנורא ביותר הוא לא להתמודד איתו בפעם הראשונה – אלא בפעמים הבאות.

 

אפשר להתמודד גם עם כאב גב

הרפואה המערבית הביאה אותנו לחשוב שהדרך היחידה להתמודד עם כאב גב היא לקחת כדורים ותרופות. מנגד, הגיעו אלטרנטיבות לטיפול בכל סוג של כאב גב והציעו דרכים בטוחות ויעילות יותר. בנוסף, חשוב לזכור כי עיסוי רפואי אינו מחייב החדרת כימיקלים בצורה כזו או אחרת אל הגוף כמו רוב התרופות אשר נרשמות בבתי חולים. עם זאת, עיסוי רפואי מתאים לכל אחת ובכל גיל. כאב גב אשר מטופל בצורה של עיסוי רפואי לא יכול לגרום נזקים אחרים, כמו חלק מהתרופות. במקרה הגרוע ביותר, עיסוי רפואי לא ישפר את אותו כאב גב ולא יגרום לנו להרגשה טובה יותר. אין בשום פנים ואופן אפשרות לדרדר את המצב, או לגרום לכאבים במקומות אחרים שלא היו קשורים.

 

איך פועל עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי מתמקד בעיקר במערכת השרירים של הגוף, ובעזרת שילוב אמצעים כמו שמנים רפואיים ונקודות לחיצה מייצר זרימת דם נכונה יותר אשר מקהה כאב גב וכאבים אחרים. בנוסף, עיסוי רפואי משלב שיטות עבודה הלקוחות מעולם המסאז'ים ומותאמות ספציפית לנושא של כאב גב או כאבי שרירים.

 

לקבלת מידע נוסף אודות בעיות גב ושיטות אלטרנטיביות לטיפול, את מוזמנת ללחוץ ולהוריד חינם את הספר – "לתת לכן גב". הספר מביא מידע מגוון על כאבי גב והדרכים למניעתם וטיפול בהם ללא תרופות ותופעות לוואי.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב