דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לצמצם עלויות בעת השכרת רכב 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2539 פעמים ]

המרחבים הפתוחים, הנוף הלא מוכר. השכרת רכב בטיול לחו"ל נשמעת כמו יופי של הרפתקה. אבל לא רק חופש והמרחבים מרכיבים את ההרפתקה, גם כסף. ואם לא שמים לב, זה יכול להיות הרבה כסף. אך אל דאגה, עם כמה עצות קטנות מאיתנו תהיו מוכנים להישלח אל הכבישים המהירים בחו"ל עם שמחה גדולה בלב וקצת יותר מזומנים בכיס. 

השכרת רכב חסכוני

טיול בחו"ל הוא לא הזמן לנקר עיניים. אתם צריכים רכב טוב וחסכוני, לא כזה שינסה להתחרות עם עשירי העולם. מוטב להסתפק ברכב קטן, שמלבד גודלו היעיל במציאת חניה, הוא מבטיח חיסכון בדלק. עשו סקר מחירים ובחרו את הדגם החסכוני ביותר כדי שתוכלו לגמוע מרחקים בלי חשבון.

אמצעי נוסף לחסכון בדלק, מלבד גודל הרכב, הוא נושא ההילוכים: כיום נפוצים יותר כלי רכב אוטומטיים וחלקנו לא נהגנו ברכב עם גיר ידני מאז לימודי הנהיגה. לקראת חופשה שבה מתוכננת השכרת רכב, כדאי לרענן את זיכרון הנהיגה בגיר ידני, כיוון שרכב עם גיר כזה יצרוך פחות דלק מאשר רכב עם גיר אוטומטי.

החזרת הרכב בזמן תמנע מכם קנסות

זה ברור שאם תחזירו את הרכב באיחור תצטרכו לשלם קנס. אך גם אם תחזירו אותו כמה ימים מוקדם יותר אתם עלולים להיקנס על החזרה מוקדמת. לכן כדאי לכם לתכנן היטב את החופשה שלכם כך שתחזירו את הרכב לסוכנות בדיוק ביום ובשעה שנקבעו.

השכרת רכב מהארץ

אתה יכול להגיע לחופשה, למשל באיטליה, ללכת לסוכנות השכרת רכב ולבחור את הדגם הרצוי. אך אם הזמנה של השכרת רכב בחו"ל תבוצע כבר מהארץ, תוכל לקבל מבצעים והנחות. וזה נכון לגבי השכרה של מכוניות בכל העולם, ולא רק באיטליה כמובן.

דעו מתי להשתמש בתחבורה ציבורית

אם החלטתם ללכת על השכרת רכב בחו"ל, אין זה אומר שהרכב צריך להיות מנוצל כל דקה מזמנכם. לא כדאי שתרגישו פראיירים, כי שכרתם רכב והוא עומד בחניה ולא זז. לעתים עדיף להשתמש בתחבורה ציבורית מאשר להיכנס עם הרכב לעיר גדולה בשעות העומס, להיתקע בפקקים ולא למצוא חניה. שימוש ברכב במקרה כזה יהיה מעצבן ואף יעלה יותר.

השכרת רכב לסוף השבוע

דרך מצוינת להימנע מהתלבטויות של רכב או תחבורה ציבורית היא השכרת רכב רק לסוף השבוע. הרי בדיוק בגלל הישיבה בפקקים בדרך לעבודה החלטתם לצאת קצת לחופשה. כדי להימנע מהם גם בחו"ל, בתוך הערים באמצע השבוע השתמשו בתחבורה ציבורית ולסוף השבוע השכירו רכב וסעו לטייל מחוץ לעיר. כך תחסכו דלק וימי השכרה מיותרים.

היו בקיאים בחוקי התנועה המקומיים

הוצאה מאוד לא נעימה ומיותרת היא קנס על עבירת תנועה. שימו לב וצייתו לחוקים כי הקנסות עלולים להיות גבוהים מאוד. ואם בזהירות בדרכים עסקינן, שימו לב שלרכב המושכר יש ביטוח מקיף ככל האפשר, בדקו שהוא בתוקף וסעו בזהירות - הבריאות שלכם יקרה מכל הוצאה.

השכרת רכב באירופה: מעבר בין מדינות

אם אתם בחופשה באירופה, חשוב גם לשים לב מראש למעברי הגבולות. לרוב המעבר חופשי וקל, אך באיטליה וארצות מסוימות במזרח אירופה ישנן הגבלות מסוימות. ייתכן שעדיפה השכרת רכב באיטליה ולאחר מכן השכרת רכב נוספת מחוצה לה, מאשר להגיע למעבר הגבול עם המכונית, שם אתם עלולים להתעכב או לשלם תשלום נוסף.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב