דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להשכרת רכב באירופה 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3231 פעמים ]

מבין כל יעדי הטיול בעולם, היעד המועדף עבור השכרת רכב בחו"ל הוא אירופה. ראשית, אירופה היא יבשת יפהפייה המורכבת ממדינות בעלות היסטוריה מפוארת ותרבות עשירה ומרתקת. כל אחת מהן שונה מהשנייה ומציעה אתרי חובה לכל תייר וטייל. שנית, בנוסף לאטרקציות התיירותיות, המעבר בין מדינה למדינה קל ופשוט וזהו יתרון חשוב.

אם כבר השכרת רכב בחו"ל - למה דווקא אירופה?

אירופה היא יבשת המרושתת באלפי סוכנויות רכב, מה שהופך השכרת רכב בגרמניה או השכרת רכב באנגליה לתהליך מאוד זמין ופשוט. יתרון נוסף של אירופה הוא עניין האיחוד האירופי, שהפך את המעבר בין מדינות היבשת לקל ומהיר. כיום ניתן לעבור עם רכב בין מדינה למדינה וליהנות מכל נפלאות היבשת בלי טרדות בירוקרטיות או צורך להחליף חברה.

מאיפה כדאי לבצע את השכרת הרכב?

השכרת רכב בחו"ל היא עסק שרוב לקוחותיו הם תיירים. לכן, לשוק הצרכנים הזה יציעו חברות ההשכרה מבצעים רבים והנחות, כדי למשוך יותר לקוחות מהמתחרים. המסקנה המתבקשת עבורכם היא שאת הזמנת הרכב כדאי לעשות עוד מהארץ. לא כדאי לחכות עד שתגיעו ליעד החופשה, כי שם תקבלו כנראה מחירים מקומיים שעשויים להיות יקרים יותר.

מתי כדאי להזמין השכרת רכב בחו"ל

בנוסף לעניין המבצעים שיש לכם בתור תיירים שמשכירים רכב, כדאי עוד יותר להזדרז ולבצע את הזמנת ההשכרה כמה שיותר מוקדם. בתקופות של תיירות גבוהה כמו בחג המולד, תחילת השנה האזרחית החדשה או בחודשי הקיץ, הביקוש גדול ואם לא תקדימו אתם עשויים לא לקבל את מבוקשכם.

השכרת רכב בחו"ל דורשת תכנון מראש

בביצוע של השכרת רכב בחו"ל או אפילו בארץ, אתם מתחייבים לתקופת השכרה מסוימת. אם תחזירו את הרכב מוקדם יותר ייתכן ותאלצו לשלם קנס עבור הימים עליהם התחייבתם ולא נוצלו. לכן כדאי לתכנן היטב את השימוש ברכב בתקופת ההשכרה ולנצלה עד תום.

הדגם האידיאלי עבור השכרת רכב בחו"ל

אין תשובה חד משמעית לגבי דגם הרכב הטוב ביותר להשכרה. מה שבטוח זה שאתם צריכים רכב אמין, נוח ולא יקר. אם לא מדובר במשפחה או קבוצה גדולה, כדאי לבחור ברכב קטן איתו קל יותר למצוא חניה ולנהוג בסמטאות הצרות הנפוצות בערי אירופה. כדאי גם לקחת בחשבון שרכב בעל גיר ידני יעלה פחות מרכב בעל גיר אוטומטי, ויצרוך פחות דלק.

מתי להשכיר רכב בחו"ל ומתי מספיקה תחבורה ציבורית?

לא תמיד השכרת רכב בחו"ל היא צורת ההתניידות הטובה ביותר, במיוחד אם מדובר בחופשה באחת הערים הגדולות. השכרת רכב באנגליה למשל, לא כדאית למי שחפץ לנפוש בלונדון ולא לצאת מהעיר. הפקקים וחיפוש החניה עם הרכב ששכרתם ייקחו לכם את כל היום ואת כל החשק לנהוג. במקרים כאלו כדאי להשתמש בתחבורה ציבורית ואין שום טעם בהשכרת רכב.

ברוב מדינות אירופה ישנה האפשרות להשכיר רכב לסוף שבוע בלבד. כך תוכלו לצאת לטיול כאשר הכבישים קצת יותר פנויים, במקום לחלוק את הכבישים עם כל הנוסעים לעבודה באמצע השבוע. אותה דוגמא תהייה מתאימה גם עבור השכרת רכב באנגליה עליה דיברנו, שתהיה אידיאלית לטיול סוף שבוע בסביבות הערים הגדולות.

דגשים בבניית מסלול הטיול

נצלו את החופש שמאפשר האיחוד האירופי. חבל לפספס את ההזדמנות שמעניקה לכם השכרת רכב בגרמניה- להגיע בקלות גם לשוויץ, אוסטריה או צרפת - ארבע ציפורים בהשכרה אחת. יחד עם התכנון השאירו מקום גם לספונטניות, כדי ליהנות עד הסוף מהחופש וההזדמנויות שרק השכרת רכב בחו"ל יכולה לפתוח בפניכם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב