דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים 

מאת    [ 04/01/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2307 פעמים ]

עיצוב אתרים הוא הכלי הוויזואלי בעזרתו יכול וצריך האתר למשוך אותנו אליו. כל מעצב שסיים לימודי עיצוב גרפי חייב לשלוט בפונקציה הזאת של עיצוב אתרים  משום שכיום זהו תחום חזק ומבוקש ביותר. עיצוב אתרים יכול להיעשות בעזרת עיצוב אישי או עיצוב כללי יותר, עיצוב אתרים תלוי במידה רבה בכיסו של הלקוח. לקוח שאינו בעל אמצעים רבים יעדיף לעשות עיצוב פשוט יותר שיעלה לו גם הרבה פחות מעיצוב אישי.

עיצוב פשוט יותר אומר למעשה שישנה תבנית מסוימת של עיצוב כללי שכל מעצב זוטר יכול להתאים ללקוח, תבנית זו איננה ייחודית ולמעשה הממשק שלה זהה פחות או יותר אצל כל המעצבים, הדבר היחיד שמשתנה זה הרקע או יותר נכון הצבע של הרקע. לעומת זאת, ישנו העיצוב האישי אשר בעזרתו תוכלו להביא את עצמכם אל האתר. המעצב, בעזרתכם האדיבה כמובן, יוכל לאפיין את האתר ולהאניש אותו בצלמכם. מבחינה ויזואלית זה כמובן הרבה יותר יפה ומעניק לאתר שלכם מימד ייחודי. עיצוב אתרים כזה טומן בחובו שתי בעיות מרכזיות: הבעיה הראשונה היא שאין הדבר זול בכלל, מעצב טוב ידרוש וגם יקבל כמה אלפי שקלים טובים עבור עיצוב מותאם אישית והתוצאות תהיינה בהתאם. בנוסף, סוג עיצוב כזה הנעשה רובו ככולו באמצעות פלאש אינו נקרא היטב במנועי החיפוש השונים ולכן יכול להיות שתמצאו את עצמכם עם אתר מרשים אבל ללא כניסות של גולשים.

למעשה, אתר פלאש הבנוי בהתאמה אישית מתאים יותר לחברות גדולות ומבוססות אשר מפנות את הלקוחות שלהן אל האתר ואינן זקוקות לקידומו באינטרנט, עבור חברות כאלה עיצוב אתרים אישי מעניק לאתר שלהם נופך ייצוגי ומרשים יותר ובזאת גדולתו. החשיבות של עיצוב אתרים טוב ויעיל היא גדולה ביותר. מבחינה ויזואלית אנחנו רואים ביום עשרות אתרים ברשת, ברגע שהאתר נראה טוב מבחינה ויזואלית ומגרה אותנו להיכנס ניתן לומר שהמעצב עשה את שלו. "המשיכה" של הלקוח להיכנס לתך האתר היא המשימה הגדולה של המעצב, לאחר שהוא נכנס הוא יכול להתרשם מהכתיבה הטובה ומהמוצרים אבל קודם כל עלינו להבטיח שהגולש יעדיף להיכנס אלינו מאשר אל המתחרים שלנו.

עיצוב אתרים נהפך לטרנד די חם והיום תמצאו לא מעט  גולשים אשר מעדיפים לעצב את האתר בעצמם. מי שיש לו את היכולת ואת הכישרון כל מה שנותר לי זה רק להסיר בפניו את הכובע, אולם, אני מציע לכם להשאיר את המלאכה בידיהם האמונות של בעלי המקצוע. עיצוב אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועניין, בדיוק כמו שהייתם רוצים להפקיד את הצנרת שלכם בידיו של אינסטלטור מיומן כך תרצו להפקיד את האתר שלכם שמייצג אתכם, בידיים נאמנות ובטוחות של מעצב טוב.

כיום ניתן להשיג חברות המתמחות בתחום של עיצוב אתרים בכל מקום באינטרנט או דרך חברים, חשוב מאוד לא להיות שאננים ולברר טוב טוב עם מי יש לכם עסק. בשנים האחרונות צצו להם כמו פטריות אחרי הגשם לא מעט אנשים אשר אינם אנשי מקצוע וכל רצונם הוא לעשות על חשבונכם כסף ולכן תבדקו היטב את השטח לפני שאתם סוגרים עם מעצב זה או אחר.  חשוב להבין שעיצוב אתרים הינו דבר אשר יכול לקדם אתכם בצורה בלתי רגילה, כל מה שדרוש על מנת שזה יקרה  זה סבלנות, מעצב טוב וכמובן קורטוב של מזל. בהצלחה.

למידע נוסף בנושא עיצוב אתרים היכנסו ל: נט-סטייל עיצוב אתרים

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים ביותר. שרות קידום אתרים בגוגל ניתן חינם ללקוחותינו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב