דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לזהות מועמד מתאים לשיווק רשתי? 

מאת    [ 04/01/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2606 פעמים ]

קוראים יקרים,

אני בטוחה ששמעתם לא פעם אחת את התשובה אין לי זמן כאשר ניסיתם לפנות למועמד כלשהוא.

בד"כ משפט זה משמש תירוץ יוצא מן הכלל, כאשר אדם לא מתעניין בהצעה שלכם.

קיימות שלוש סיבות לכך שאדם אומר "אין לי זמן":

א.    חוסר עניין. האדם אליו פניתם אינו מעוניין בעסק שלכם או במוצר שלכם.

ב.    הוא מבולבל, היכולת שלו ירודה ולכן אין לו זמן לכלום.

ג.     ייתכן ויש באמתחתו מספר כישלונות והוא חושש להיפגע פעם נוספת.

אז איך מתמודדים עם "אין לי זמן"?

ראשית עלינו לדעת מה הסיבה ולאחר שיש לנו את הסיבה ניתן לטפל בבעיה. אנשים אומרים "לא" בדרכים רבות. זו אחת הדרכים בהם אנשים מביעים חוסר עניין.

 

אפשר לשאול מספר שאלות על מנת לבדוק מהי הסיבה האמיתית :

1.    כשאתה מקבל הזמנה לחתונה חשובה האם אתה אומר אין לי זמן?

2.    האם אתה מעוניין בהצעה?

3.    האם כשאתה מעוניין בדבר מה אתה פועל להשיג את הדבר?

4.    האם יש לך שותפים להחלטות?

5.    האם אתה עצמאי בהחלטות הקשורות בך?

6.    האם יש מישהו שמשפיע על החלטותיך?

7.    האם ניסית פעם לעשות משהו והתוצאה לא היתה בדיוק כפי שרצית?

 

לאחר שקיבלנו תשובה, מה השלב הבא?

1.    קיבלנו כיוון לסיבה.

2.    לחפש מה באמת מעניין את אותו אדם.

3.    לשוחח איתו על נושא שמעניין אותו.

4.    להמשיך לחפש, ולמצוא את הבעיה האמיתית שמפריעה לו להתקדם בחיים.

5.    לגרום לו להבין שאנחנו יכולים לפטור אותו מהקשיים שלו בחיים.

 

שמעתם פעם אנשים זקנים אומרים "אין לי זמן"?

תקשיבו לאנשים זקנים ואומללים. הם תמיד יאמרו זאת ולא משום שבאמת אין להם זמן, אלא פשוט משום שהם תשושים והיכולות שלהם התדרדרו.

ככל שאדם הוא בעל יכולת גבוהה יותר ,הוא מסוגל לייצר יותר באותו פרק זמן בו אדם חסר יכולת לא מסוגל.

תשובה בסגנון זה משמעותה "אני לא מסוגל".

כאן ניתן לזהות אדם שאולי לא מתאים לעסק.

יש פעמים בהם ניתן לפקוח את עיניו של המועמד ולעיתים הוא אינו מסוגל לראות את הפוטנציאל של השיווק הרשתי מתוך חוסר יכולת.

כיצד לזהות מועמד מתאים?

כלים מעשיים ניתן לרכוש.

הזמינו עכשיו פגישה וקבלו כלים שיהפכו אתכם לתותחים!

פגישה ראשונה חינם!

מיצירותיה של רגינה לקט

שפע מהטבע

שמי רגינה לקט. גיליתי את הפוטנציאל האדיר של השיווק הרשתי ממש במקרה. הגעתי דרך מוצר שהקל על בעיות גב. בעקבות כך הקמתי את התכנית "משאלה-שפע מהטבע" שפע כלכלי ושפע בריאות.על מנת לעזור לאחרים למצוא דרך נעימה המובילה לחופש כלכלי בצורה מאד ידידותית. בניתי תכנית עסקית שכל ההולכים בה מצליחים. על מנת לקבל טיפים וייעוץ פשוט הירשמו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב