דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד לאירועים 

מאת    [ 03/01/2010 ]

מילים במאמר: 774   [ נצפה 2289 פעמים ]

לפחות פעם בשנה אתם נדרשים לערוך אירוע כזה או אחר. פעם זה ליל סדר, פעם זה ברית לנכד ופעם זה יום נישואים חגיגי. את כל השמחות הללו תרצו לארגן באופן כזה שיותיר את האורחים נפעמים ומוקירי תודה על החוויה הנעימה שהם עברו בביקורם אצלכם.

איפה מתחילים?

על מנת לארגן אירוע גדול או קטן, בגן אירועים או בכל מקום אחר, כל מה שתצטרכו לעשות בעצמכם זה להחליט על הקונספט ועל הצבעים ואת השאר פשוט לתת לאנשי המקצוע להמליץ, לכוון ולבצע. 

השכרת שולחנות וכיסאות

למרות שיש לכם שולחן אוכל נפתח ובוודאי צברתם הרבה כסאות עם השנים, לעיתים זה לא מספיק. הרי לא תרצו שמישהו יקבל את הכיסא של הפסנתר או חלילה יישב היכן שהשולחנות מתחברים ויסבול כל האירוע. גם באירועים קטנים ובמיוחד באירועים גדולים תרצו לשמור על מראה אחיד ועל סגנון מסוים ולכן כדאי לשכור את הציוד הזה מהמומחים. לחברות המשכירות ציוד לאירועים מבחר גדול מאוד של שולחנות בצורות שונות, הכול לפי טעמכם ואופי האירוע כמובן, וכן מגוון גדול של כיסאות מהודרים מעץ או מפלסטיק. מספר חברות אף מציעות כיסויי כיסאות מבדים שונים ובשלל צבעי הקשת.

השכרת מפות ומפיות


את השולחנות והכיסאות, יפים ככל שיהיו, לא ניתן להשאיר ללא כיסוי. אז אם כבר משקיעים למה לא לבחור במפות ובמפיות תואמות שישלימו את האווירה ויוסיפו טאצ' צבעוני לאירוע. כל החברות המשכירות ציוד לאירועים מספקות מפות ומפיות בסיסיות בשלל צבעים, שאותן ניתן לשדרג במפות, מפיות וראנרים (למרכז השולחן) איכותיים יותר ממגוון בדים ודוגמאות שונות. כמובן שכל המפות והמפיות מגיעות מכובסות ומגוהצות ונלקחות חזרה מלוכלכות אחרי האירוע בלי אף טיפת מאמץ מצדכם.     

השכרת כלי אוכל ומרכזי שולחן

מה שנכון לגבי כיסאות, מפות ומפיות נכון שבעתיים בכל הנוגע לכלי האוכל. אף מארח שמכבד את עצמו לא יאפשר שכלי האוכל וההגשה לא יהיו מתאימים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסט הסכו"ם והכוסות. מבלי לזלזל באף סרוויס שירשתם מהסבתא, קשה מאוד לשמור על כמות כזו גדולה ואחידה של כלי האוכל לאורך השנים. בדיוק בשביל זה ניתנת האפשרות לשכור את כל הציוד הנ"ל, בנוסף לבונוס הגדול שלא צריך לנקות את הכלים בסוף האירוע וניתן להחזיר את הציוד מלוכלך כמו שהוא. מרכזי שולחן אמנם נשמעים פחות חשובים וזניחים ביחס לכל האלמנטים האחרים באירוע, אבל למעשה יש להם חשיבות מרובה והם מהווים תוספת משמעותית לכל שולחן. צנצנות מעוצבות, נרות ריחניים וסידורי פרחים יהפכו את כל האירוע לחגיגי ומושקע עוד יותר.    


השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות


הריהוט באירוע יכול להיות מורכב מריהוט אלטרנטיבי בלבד או משילוב של ריהוט סטנדרטי וריהוט אלטרנטיבי. כלומר, פינות ישיבה אלטרנטיביות עשויות לשרת נאמנה גם את מי שרוצה לערוך אירוע שלם בסגנון שונה וגם את מי שרוצה שרק חלק מהשולחנות והכיסאות יהיו מיוחדים. ריהוט אלטרנטיבי כולל על פי רוב שולחנות וכיסאות נמוכים או כיסאות ים, אשר משרים אווירה נינוחה, רגועה יותר ולא מחייבת. לצד כל אלו ניתן לשכור גם שרפרפים, מחצלות, מזרנים, פופים, כריות ועוד, בשלל צבעים, טקסטורות וסוגי בדים.  

הגנה מפני החום, הקור ומה שביניהם

אם כבר חושבים על כל הפרטים באירוע, אסור לשכוח את גורם מזג האוויר משום שאנו רוצים לתת לאורחינו את ההרגשה הנעימה והביתית ביותר. כששוכרים ציוד לאירועים, ניתן לשכור גם ציוד נלווה, שאמנם אינו מוסיף לעיצוב האירוע או לסגנונו, אבל יבטיח את שביעות רצונם של האורחים מהחגיגה. אם מדובר באירוע המתקיים בחוץ בתקופות החמות יותר בשנה, יש צורך להיעזר במאווררים וברשתות הצללה. בתקופות הקרות יותר, או בתחילת הסתיו יש, צורך באוהלים ואף בפטריות חימום. את הכול כמובן עדיף לגבות בגנרטור אחד לפחות.

חברות המשכירות ציוד לאירועים ומסיבות ישמחו מאוד לשדרג עבורכם כל אירוע, בין אם תשכרו מהם מספר פריטים בודדים ובין אם תיקחו את החבילה הכוללת המציעה את הארגון, העיצוב והביצוע מ א' ועד ת' של כל שמחה וחגיגה שרק תרצו.  

דניאל אייזנברג


שירותי ניקיון


שיפוצניקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב