דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לבדוק בעת רכישת מכונת קפה ביתית 

מאת    [ 03/01/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 3516 פעמים ]

למי בכלל זה מתאים, מכונות קפה? למי שלא יכול לקום בבוקר בלי כוס קפה, למי שאוהב לארח הרבה אנשים וכמובן לבעל משרד שרוצה לשמור על העובדים שלו ערניים ומרוכזים. נס קפה פשוט הוא כבר מזמן לא משהו שמספק אותנו, בעידן העייפות הגוברת, מה שגורם לגוף שלנו להזדקק לקפה חזק ואיכותי. עבור צורך כזה, מכונות הקפה הן פתרון מצוין.

מכונות קפה  - לבית או למשרד?

אז ראשית, בדרך לקניית מכונת קפה עליכם לדעת מה הקיבולת של המכונה, כלומר - כמה כוסות קפה אתם מתכננים שהמכונה תכין ביום. שאלה זו חשובה כי היא תקבע נתונים של המכונה כמו גודל מיכל המים והדוד ועוד חלקים במפרט הטכני שלה. לכן מן הסתם מכונת קפה למשרד תצטרך להיות בעלת מיכל מים ודוד גדולים יותר מאשר מכונת קפה ביתית.

אוהבים גם קפוצ'ינו או רק אספרסו?

אם רק באספרסו חשקה נפשכם אזי מכונות קפה מהסוג הבסיסי והמינימלי ביותר יספקו את צרכיכם - כאלו שיודעות לטחון פולי קפה ולהפוך אותם לנוזל המר והמעורר הזה ולא צריכות לדעת שום דבר מעבר לזה. אבל אם בא לכם להתפנק גם בקפוצ'ינו, תצטרכו את המכונות שגם מקציפות חלב, כי לשתות קפוצ'ינו עם סתם חלב מהמקרר זה פשוט לא זה.

עיצוב מכונות קפה הוא גם שיקול

לא את כולם מעניין נושא העיצוב, אבל מי שמתעניין בכך ישמח לגלות שישנם עשרות סוגים של מכונות אספרסו בעיצובים יפהפיים, חדשניים, עיצובי וינטאג' ועוד. כמובן שעליכם להחליט מה יותר חשוב - המראה או האיכות. המלצה שלנו - שלבו בין השניים. אין סיבה שאחד יבוא על חשבון השני ובקלות תוכלו למצוא מכונת קפה שהיא גם יפה וגם אופה.

יש גם מכונות קפה לעצלנים

מכונות קפה יכולות להיות משהו שכיף לתפעל אם יש לכם את הסבלנות ואת החשק. להקציף את החלב, להחליף את הראשים, לעשות לעצמכם את הקפה בדיוק כמו שאתם אוהבים. מצד שני, אם פשוט בא לכם קפה טוב בלי לעבוד בשבילו, בחרו במכונות הקפה האוטומטיות אשר בהן ניתן למזוג קפה ולהקציף חלב פשוט על ידי לחיצה על כפתור.

מחירי מכונות קפה - לא עניין של מה בכך

מחירן של מכונות אספרסו פשוטות אך איכותיות שמכינות אספרסו בלבד מתחיל מאלף שקלים. המחיר עולה ככל שהפונקציות שמכונת הקפה מציעה רבות יותר כמו מטחנת פולי קפה או הקצפת חלב לקפוצ'ינו. כמובן שהמכונות האוטומטיות יהיו יקרות יותר ומחירן יגיע עד ל-5000 שקלים.

עבור מכונות קפה המתאימות למשרדים המחיר כמובן עולה. אלו מכונות מסיביות יותר שמסוגלות להכין עשרות ספלי קפה ביום ובדרך כלל יציעו גם אפשרות של טחינת קפה ושל הקצפת חלב. מחירן יתחיל מסביבות ה-6000 שקלים.

מוצרים נוספים הנלווים לקניית מכונות קפה

קפה, מן הסתם, הוא חובה. אם יש לכם מטחנת קפה במכונה קנו פולי קפה ואם לא קנו קפה טחון והקפידו על קפה איכותי. בכל זאת, הוא צריך ללוות אתכם עכשיו מדי בוקר. מוצרי ניקוי חשובים להבטחת איכות הקפה: כדאי לברר עם היבואן במה להשתמש.

ועוד לא דיברנו על הספלים החדשים שאתם חייבים לקנות - כי צריך ליהנות עד הסוף, לא? העסק הוא בהחלט לא עסק זול, אך ההתארגנות של הבוקר עם ניחוח של קפה טרי באוויר תוכיח שההוצאה שווה, כי עם מכונות קפה איכות החיים גבוהה מהרגיל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב