דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל - קשה כשהמתחרים עושים צרות 

מאת    [ 02/01/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 1958 פעמים ]

קידום אתרים בגוגל מתחיל ונגמר בקידום טבעי - קידום אורגני, על פי מילותיהם של האלוהים הטכנולוגי (גוגל) כל קידום שלא יתבצע בטבעיות, יוענש בחומרה בצורה זו או אחרת במנוע החיפוש של גוגל, בין אם זה הרחקת האתר לחודש או יותר, ובין אם זה הרחקת האתר לצמיתות, העניין שזה לא תמיד נכון.

קידום טבעי - תלוי מי מסתכל

כל אתר אשר קם לאוויר, מחפש גולשים פוטנציאלים בדרך זו או אחרת, העניין הוא שלפעמים אתרים מרחיקים לכת למען יחסי ציבור באינטרנט, יש את אלו ה"מתמחים" בהצפת פורומים מגוונים (שלרוב כלל לא נוגעים בנושא) רק למען השגת כמה כניסות חדשות באתר,  ויש את אלו שחושבים שהם מבינים בקידום אתרים ומבצעים פעולות ורק אחר כך שואלים שאלות בפורומים של קידום אתרים. כתבתי כבר בעבר שקידום אתרים בגוגל לפעמים זה כמו מוסכניקים, אל תנסו לעשות דברים שאתם יודעים רק חלק מהפעולות, אין שום בעיה לתשאל את המקדם שלכם מה הוא עושה במשך דרך הקידום אבל לבד? לא מומלץ, בדיוק כמו שאני לא מנסה יותר להחליף שמן באוטו. (טוב נו, בערך אותו דבר).

טעויות שגוגל מתעלם מהם

נתקלתי לא פעם ולא פעמיים באתרים אשר מבצעים קידום אתרים בגוגל בעצמם ואף מגיעים לתוצאות יפות מאוד, לפעמים כי הם כאלו שאוהבים לקרוא כל דבר אשר ניתן ללמוד על קידום אתרים ויש כאלו שפשוט מבצעים פעולות שליליות בכל הקשור לקידום ועדיין מתחמקים מעונשים של גוגל, או יותר מזה - מתחמקים בכלל מעיניי גוגל בכל מה שהם עושים, דוגמא ברורה - בביטוי "שיר במתנה" ישנו אתר אשר מתחרה על העמוד הראשון בעזרת טקסט חבוי בכל תחתית העמוד (אתם מוזמנים למצוא אותו לבד, רמז - הוא עם שני עמודים בעמוד הראשון), איך באמת אתר שמוקף בטקסט חבוי מצליח להישאר כמעט 3 חודשים בעמוד הראשון ויותר מזה - עם שני עמודים. גוגל בסך הכל לא אוהב טקסט חבוי, אבל זה לא נראה כאילו כל כך משנה לו, למען גילוי הנאות: "הלשנתי" על האתר הזה בגוגל כבר לפני חודשיים או יותר, לא ממש עזר אה? אני מודע לכך שגוגל מטפלים במספיק דבר בשביל לדחות תשובות ותגובות, אך הרובוטים של הסריקה עצמם, לא ממש מתפקדים לנכון.

קידום אתרים בגוגל - להתמקד במטרה ולא בתוצאה

כולנו הרי מבינים שגוגל הינו סוכן המכירות הטוב ביותר שעסק יכול לבקש לעצמו במידה ואנחנו מקדמים את האתר שלנו, העניין שיש להבין שגוגל עושה הרבה צעדים והרבה פעולות בזמן שאנחנו מקדמים, לפעמים עמוד הנחיתה שלנו מקבל תנודות רבות מידי ואף זז לא בדרך הטבע, יכול ביום הראשון לקבל מיקומים טובים עד מאוד בעמוד הראשון ויכול גם לקבל את העמוד ה"אחרון" לאחר קידום של חודשיים סזיפיים. בין הדברים החשובים ביותר בקידום (לדעתי) הוא לא לקדם את האתר פחות מחצי שנה של וותק, לקדם אתר בתקופת ההתחלה הינה לא טבעית ויכולה לגרום לדבר הברור מאליו - הרחקת האתר ממנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים בגוגל חייב להתבצע בצורה אורגנית:


    • לבנות מערך החלפות קישורים רלוונטיים בלבד
    • אופטימיזציה מלאה לאתר, קישורים פנימיים, תיאור וכותרת מדוייקים..
    • אחסון אתר בארץ (למרות שזה יקר יותר לפעמים, תעדוף נכון)
    • מחקר מילות מפתח מקדים ומכוון למטרה

בזמן קידום אתרים בגוגל יש לדעת ולהבין את התהליך, ככל שנדע יותר ונבין יותר את מהלכי הקידום האורגני נתקדם ולא נתפלא כאשר ננצח את המקום הראשון בגוגל.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב