דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקאמבק הגדול של משרדי הפרסום הקטנים 

מאת    [ 01/01/2010 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 3534 פעמים ]

לפני כ-15 שנה התחרו משרדי הפרסום מי יתאחד עם משרד גדול יותר

וזאת מתוך שתי מגמות שאפיינו את ענף הפרסום באותה עת:

האחת, רצונם של המפרסמים להיות לקוחות של משרדי ענק (כחלק מאגו)

השניה, רצונם של משרדי פרסום לזכות בהסכמי ""Affiliation (אותם הסכמים עם חברות פרסום מחו"ל שבעקבותיהם עלו ארצה כל הקרדיטים נוסח  GGDB BGDD DDTI ודומיהם.

רצונות אלה אכן התגשמו. בארץ הוקמו חברות פרסום ענקיות שזכו להסכמים בינלאומיים ובתקציב פרסום של בנקים וקונצרנים גדולים.

חוזי השחורות נבאו את סופם של משרדי פרסום הקטנים והבינוניים בטענה שהם יעלמו תחת האבק הגדול שיעשו "הגדולים".

במהומה הגדולה שאפיינה  את ענף הפרסום באותה עת נשכחו הלקוחות הבינוניים והקטנים וחלקם ניסה להדחף בכוח לתוך גלגלי השיניים של משרדי הפרסום הענקיים.

התוצאה היתה צפויה: מפרסמים קטנים ובינוניים שילמו מחיר יקר תרתי משמע עבור היותם לקוחות של משרדי פרסום ענקיים שלא התאימו כלל ועיקר לאופיים ולצרכיהם.

אט אט החלו משרדי פרסום קטנים ובינוניים לאתר את הלקוחות הללו, לחזר אחריהם ולפקוח את עיניהם שכוסו אבק כוכבים.

לאחרונה, העצימה התופעה כאשר חלק ממשרדים אלה הפכו להיות משרד פרסום "בוטיק", דהיינו, משרד פרסום המתאים ללקוחותיו מסע פרסום אופנתי ולפי מידותיו האמיתיות של הלקוח. יכולת התמרון של משרד פרסום קטן או בינוני, גדולה באופן מהותי מזו של הענקים. למה הדבר דומה? ליכולת התמרון של F-16 לעומת הג'מבו הכבד והמסורבל.

התהליך הזה לא נעלם מעיניהם של המפרסמים, ובעיקר מעיניהם של אלה ששילמו שכר לימוד גבוה בשביל ללמוד את עובדות החיים, ובעת האחרונה החלה תנועה ברורה של מפרסמים קטנים ובינוניים המחפשים אחר משרד פרסום "בוטיק", כזה שיתאים לאופיים, לתקציבם ולצרכיהם האמיתיים.

משרד פרסום כזה הוא אטרקטיבי ביותר עבור מפרסמים אלה.

ראשית, רמת המחירים שהוא מציע הינה אטרקטיבית באופן משמעותי לעומת המשרדים הגדולים.

שנית, במשרד פרסום "בוטיק" כל לקוח חשוב וכל לקוח מקבל טיפול אישי ללא קשר לגובה תקציב הפרסום שלו.

 כך יוצא שהלקוח יוצא נשכר ומקבל תמורה מלאה לתקציב הפרסום שלו.

פרסומאי ותיק ומנוסה. בעלים של משרד פרסום טוויג מדיה המתמחה בטיפול בתקציבים קטנים ובינוניים. בעבר, עוזר לשר האוצר ומנכ"ל של חברות ממשלתיות ופרטיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב