דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסמים בישראל - מכת מדינה 

מאת    [ 30/12/2009 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3689 פעמים ]

סמים הם בעייה רצינית – זאת יודעים גם בציבור, גם במשטרה וגם בצבא. נעשים מאמצים למגר את התופעה, אבל כולם יודעים כמה התופעה נחרבת ובעייתית. לדוגמה, לא מזמן, פרשת סמים חמורה נחשפה בצפון: שני גברים נעצרו בחשד שמכרו סמים לתלמידים בבתי ספר בחיפה ובקריות. שלושה נערים חשודים כי שימשו כבלדרים והעבירו את הסמים לחבריהם. בחודשים שלפני המעצר חקרו השוטרים כמעט 100 תלמידים מבית הספר. השוטרים אמרו כי התלמידים שנעצרו חשודים שסייעו לסוחרי הסמים בהברחה והעברת הסם, וכמובן מכירתו. משרד החינוך מאשים את העיריה, שמצדה – מנסה להתנער ספק להתנצל: איך יתכן שאדם מסומם עוסק בפלילים יועסק במשרה "ממשלתית" בבית ספר?
המקרה בצפון הוא רק התחלה של מה שקורה בארץ: הרצאה על סמים, הדרך היחידה לדעת על זה יותר
אם אתם רוצים לדעת על הסמים יותר, מכמה אספקטים: הפן החקירתי והפללתי, הפן המודיעיני, הפן של המשתמש ואולי הפן של הקורבן מול האדם שמוכר לו את הסמים – מכולם אפשר לשמוע את האינפ' הזו, שהיא חשובה מאד וכדאי מאד ללמוד אותה, על מנת להבין מה חומרת המצב בארץ. מוכר למשל סיפורו של עבריין שהיה מכור לסמים 10 שנים, והיה מממן את הסם באמצעות גניבת תיקים בחוף ירושלים בת"א; פעם אחת שנתה את חייו – הוא מצא תיק ובו פצצה, והציל תלמידים רבים רוחצים ביד ממוות בפיגוע. מאז הוא מסייע לאנשים שרוצים להגמל מסמים. הרצאה על סמים היא אחד הדברים החברתיים החשובים ביותר שתוכלו להביא לאירוע שלכם – בין אם שוטרים, בין אם אסירים, בין אם תלמידים והורים ולכל סוג של אירוע. המידע הזה חשוב כי הוא בעצם מעביר את המסר: סמים יכולים למחוק לאדם את החיים, בשלב מוקדם מאד בשימוש הוא הופך לכלי משחק בידי עבריינים כבדים מאד בעלי אינטרסים – דבר שיכול למכר, אתה עובד אצל הסם ולא הפוך ובכלל – אתם מסכנים את החיים שלכם ואת החיים של הסובבים אתכם, פלילית ובריאותית, אם אתם נופלים לזה. במקומות רבים בארץ במיוחד בפריפריה, קל מאד להדרדר לשם.
אתר מרצים
 
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם הרצאות טובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. באתר שלנו תוכלו למצוא מרצים רבים שידברו בנושא הזה לכל אירוע – בעלי ניסיון בתחום וכמובן בעלי ניסיון בימתי, שירתקו אתכם לכסאות.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב