דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאות משודרות ברשת 

מאת    [ 30/12/2009 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 6914 פעמים ]

הרצאות משודרות ברשת
בבתי ספר רבים בארה"ב מותקנות מצלמות - לפעמים כמה מאות, סטייל האח הגדול, המפקחות על התלמידים כל היום והכל שעות הפעילות של בית הספר. המצלמות אינן מקליטות קול, אך מספקות למנהלים מראה ברור של כל המתרחש בתחומי בית הספר בזמן אמת. המטרה כמובן להתמודד עם אלימות התלמידים נגד עצמם ונגד המורים. זו שיטה אחת של מעקב מצולם. אפשר גם לקחת את נושא החינוך המצולם למקומות אחרים: במבצע עופרת יצוקה נחשף מיזם של חינוך בלתי פורמלי שהעביר שיעורים שלמים לתלמידים שישבו בבונקר ולא יכלו לצאת לבית הספר. רעיון מבריק. אבל כל החינוך המקוון דרך מצלמות ממש לא נגמר שם. חזון האח הגדול שהגיע גם למרכז, ובמיוחד לכפ"ס שם יש מס' פיילוטים בנושא - הוא אולי החלום הרטוב של מנהלי בתי ספר במאה ה-21: להיות יכול לסמס להורים שהבן שלהם לא הגיע, ולהוכיח זאת, כמו שכביש 6 מראים לך שעברת מהירות: "בבקשה גיברת הנה הבן שלך מאחר, תמונה!". הטכנולוגיה מגבירה את יכולת הפיקוח של המערכת והופכת את "ההברזה", מסימני ההיכר של המרד בשיטה, למסובכת יותר.
הרצאות מקוונות - הקדמה דורשת זאת
 זה כמובן לא נגמר רק שם: אתר הרצאות TED מעביר הרצאות וידאו קסט מדהימות של מיטב מרצים מהעולם בכל נושא, בחינם באינטרנט (ובקרוב, אגב יערוך גם כנס הרצאות משודרות ברשת בישראל). ולא רק TED מעביר הרצאות משודרות ברשת - גם מיטב האונ' בארה"ב, כמו M IT וייל מעבירות קורסים שלמים, בספרות, בפילוסופיה (המטאפיזיקה של המוות למשל הוא קורס מרתק עם פרופ' שלי קייגאן), מתמטיקה, מדע המדינה, כימיה ועוד ועוד - והכל באמצעות האינטרנט. ובישראל כאמור, יש חלוצים לא קטנים בנושא. ובכלל - אם אתם רוצים פשוט להזמין הרצאה כדי ללמוד, בכל נושא, למשל קוצ'ינג, לימודים פסיכולוגיים, שמישהו יספר לכם את סיפור חייו המדהים - אתם יכולים להזמין הרצאה, בשעה נוחה, בדרך כלל בLIVE ב-20:00 או 21:00 בשעה שתקבעו, והמרצה יעביר לכם את החומר - מביתו. לא משנה מי זה - אתר המרצים יארגן לכם את ההרצאה, במחיר מיוחד להרצאה מקוונת, בשעה שתקבעו. אפשר לשדר את ההרצאה בבית, והאדם ידבר אליכם באמצעות מסך במקום להיות שם פיזית, דבר שמקל על קביעת הרצאה גם המרצה בחו"ל למשל. ופה נכנס אתר המרצים.
אתר המרצים
 
רוצים הרצאות באינטרנט? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב