דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפגש מעריצים של מיי פינגולד אשר נערך במשרדי במרום הפקות 

מאת    [ 30/12/2009 ]

מילים במאמר: 2581   [ נצפה 2979 פעמים ]

 

בסוף דצמבר 2009 נערך מפגש מעריצים עם מיי פיינגולד, פיינליסטית "כוכב נולד". במפגש סיפרה פיינגולד על עצמה, חוויות מכוכב נולד, נתנה טיפים להצלחה וגילתה למה היא צורחת

מפגש המעריצים החל בדברי הסבר של מנהל "תגליות”, בית הספר למשחק ושירה מבית במרום הפקות, על הכלים שהקורסים בו יכולים להעניק, וציין שהמפגש עם מיי פיינגולד יכול לתת כלים למי שלומד אומנות ואכן הסתבר שהיו בקהל המעריצים במפגש לא מעט שלומדים אומנות,תאטרון, ומוזיקה אצלם בבית הספר. המפגש נערך במשרדים של חברת במרום הפקות בתל אביב.

מפגש המעריצים החל שפיינגולד סיפרה קצת על עצמה וניתן לתת מספר אנקדוטות מאותן נקודות:

זו הייתה כיתת האומן הראשונה ומפגש המעריצים הראשון שלה ולכן היא רעדה מהתרגשות ומסרה שהיה מגניב לה שבאנו. איך שמיי פיינגולד התחילה לדבר היא אמרה שמספר מעריצות בפינה מלוות אותה די מהתחלה ואכן היה ניתן לשמוע את גלי ההערצה. מיי ציינה שמה שהיא אוהבת בקהל המעריצים שלה שהם אנשים "קרועים" עם גישה לחיים כמוה.

פיינגולד שיתפה את המעריצים: "בגיל חצי שנה התחלתי לשרוק, בגיל 4 קנו לי מיקרופון והופעתי בגן, שרתי בטקסי מקהלת בית הספר. בגיל 10 למדתי ריקודי ג'אז, הייתי במעודדות מכבי ת"א כדורסל, בגיל 12 להקה ייצוגית של ראשון,בגיל 13 שיעורי פיתוח קול ואופרה קלאסית ובגיל 14 מלצרית מזמרת בראשון.”

למה פיינגולד צורחת?

פיינגולד סיפרה שגילתה את הרוק שעשה לה טוב, היא מתאמנת שעות ביום וצורחת, מנסה להגיע לקול של סולן דיפ פרפל, רוברט פלנט ועוד. בגיל 16 בערך התחילה ללמוד תאטרון, "אנשים אמרו שלא אהיה זמרת ורציתי להוכיח ומשם בא הרוקנרול,המון זעם הגיע משם”.

פיינגולד המשיכה וגילתה למעריצים שהקימה את מגמת הריקוד בבית ספר רביבים בראשון.לאחר נסיון ראשון לאלבום הד ארצי אמרו לה שהיא צריכה עוד לעבוד ולהשתפשף ולאחר סיום התיכון היא עברה לאילת וניסתה להתקבל לצוותי בידור במלונות באילת אולם ללא הצלחה עקב מראה ומשקל.

בתחילת דרכה מיי פיינגולד הופיעה באילת עם להקת רוק בשם "דוד" אשר התפרקה רגע לפני התהילה, שנייה לפני הופעת חימום של הזמר סנטנה בדרום אפריקה.לאחר מכן היא הופיעה באילת עם להקה של קאוורים יחד עם בעלה לשעבר ומשם בעת שהייה באירלנד ומספר הופעות יחד עם פלייבק היא עברה תאונת דרכים שלאחריה חזרה לארץ.

תאונת הדרכים, שממנה היא יצאה רק עם שריטה שינתה את חייה. לכל אחד יש את החוויה אשר מעצבת את חייו,ותאונת הדרכים בדבלין הייתה עבורה גורם מעצב. מבחינתה החיים נחשבים לחיים שלפני ואחרי התאונה.

איך כוכב נולד?

בגיל 23 לאחר החזרה לראשון לציון מאילת הרחוקה, על מנת להתקרב לתעשייה היא הקימה את להקת "אדום" על שם הים האדום וכל חברי הלהקה היו "פליטי" אילת. הגיעה התעניינות מחברת הליקון אולם לבסוף הלהקה התפרקה כי לא הייתה מספיק טובה, מה שהיה גם על דעת הליקון, אולם הם רצו להמשיך עם פיינגולד. הליקון רצו למתן את הזמרת המוכשרת, הרי כולנו מכירים את האופי הטמפרמנטי שלה מ"כוכב נולד", היא נכנסה לאולפן ובמשך הזמן נכנסה לחובות ונפרדה מבעלה לשעבר ובדיוק באותו זמן הגיע כמו בסרטים הטלפון מהפקת "כוכב נולד" להגיע לאודישנים.

הטלפון מההפקה הגיע דרך המלצות. זימנו אותי לאודישן לא מצולם, הגעתי עם חבר טוב ופחדתי מהתוכנית מהסטיגמה שהיא "פלסטיק" ,ראיתי שמחכים עשרות החלטתי לפרוש ובדרך לאוטובוס הביתה חשבתי לעצמי שאם אני כבר פה אז למה לא? שרתי את פרי גנך,הבאתי אקורדים אבל אמרו לי להתחיל ושילוו אותי ,היא הגיעה בלחץ ורעדה בשירה,כדבריה "תנו לי במה לא 3 שיושבים ובוחנים.

"ביציאה הם אמרו לכולם שעוד שבועיים יהיו תשובות ולי בשקט אמרו "עברת" ותבואי מוכנה לאודישנים המצולמים, תורידי ATITUDE. אני התעצבנתי כי באתי הכי טבעית ובסוף גיליתי שהמלהקת פשוט טיפוס ששונה ממני. התחמקתי מהאודישנים המצולמים עם תירוצים הזויים אולם הם שלחו מישהו מההפקה במיוחד וישבו איתי שעה בחוץ,הם לא באו לעבוד עליי הם פשוט ראו כשרון ורצו לחשוף אותו”.

לאודישנים המצולמים הגיעה לאחר לילה של מחלה ואלכוהול. "אם כבר באתי אז הבאתי את השיר הכי מלוכלך שלי,”חם על הירח" של ברי סחרוף”לפני תחילת הצילומים לתכנית נערכו 3 ימי אימונים והיה לה מאוד קשה לשבת על התחת כל היום.לאחר שבזכות הבמאי יואב צפיר היא ראתה את עצמה מהאודישנים המצולמים ואיך זזה ורצה ושזה לא נראה טוב בטלוויזיה היא למדה להתאים את עצמה לטלוויזיה ולהתמתן מעט ולהגיע עד הגמר הנודע.

פיינגולד הוסיפה: "כולם חושבים שב"כוכב נולד" אוהבים לעצב את המתמודדים אבל זה לא בהכרח נכון, הם רוצים את המתמודדים אשר יבואו לקרוע את הרחבה. נכון שאולפן זה שיא הרייטינג ואתה תחת לחץ של במאי וסטייליסטית עם תלבושות לא הכי נוחות, אבל אני לא נתתי לאף אחד להכתיב לי. מעבר לזה בכוכב נולד קיימים אנשי מקצוע מעולים כדוגמת יואב צפיר,צביקה הדר ועוד,ברגע שהתחלתי להקשיב להם הרווחתי חברים לחיים”.

טיפ ללחץ מאודישנים

בעקבות שאלה מהקהל בהקשר ל"כוכב נולד" היא נתנה טיפ שמדבר על כך שמי שנלחץ באודישנים צריך לתת לשירה לזרום, לשלוט בלחץ, לא לחשוש ממה שיכול לקרות. שצריך ללכת עד הסוף ולהיות בלי פחד מכשלון. לפיינגולד ספציפית אין פחד קהל אבל היא אמרה שהיא בעצמה מכירה כאלה שיש להם והפחד לא צריך לשתק, פשוט לקפוץ למים.

הזמרת המוכשרת ציינה שהיא אוהבת הרבה דברים וסוגי מוזיקה,לאחר "כוכב נולד" היא לא הפסיקה לעשות רוק אולם היא לא מאמינה בסטראוטיפים, היא מאמינה בכל מה שמגיע מבפנים,מתשוקה,שככה יוצרים אופנות חדשות ושהיא ממש לא בקטע של מחזור

יש לה מנהלת אישית ומנהלת יחסי ציבור על מנת לקדם את עצמה, אבל היא לא מפחדת מחוסר אהבה לאומנות שלה כי אף אחד לא דומה לשני וחלק סתם יפסלו אותה בגלל "כוכב נולד" ואתה יכול לעשות רק מה שמרגיש אמיתי עבורך.

לסיום אמרה פיינגולד" אני עושה מוזיקה כי אני אומנית ולא בגלל כסף, מתעסקת בהרבה עיסוקים. אם המוזיקה שלי עושה לך טוב אחלה ואם לא גם אחלה" ובקיצור מוזיקה עושים באהבה או לא עושים בכלל. עם הטיפ הזה סיכמה פיינגולד את המפגש. טיפים נוספים תוכלו למצוא במדריכים של במקום הפקות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

כותב המאמר היה אורח במפגש המעריצים של מיי פינגולד בסוף דצמבר במשרדי חברת במרום הפקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב