השכרת משרדים במרכז
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

השכרת משרדים במרכז 

מאת    [ 29/12/2009 ]
מילים במאמר: 986   [ נצפה 4770 פעמים ]

 
 

איך לבחור משרד באזור המרכז?

השכרת משרדים הוא תהליך לא קל אך גולם בתוכו חשיבות רבה לקידום העסק.

בעת הקמת עסק חדש או שינוי מיקומו של עסק קיים, המיקום הפיזי של המשרד מהווה נדבך חשוב ביותר בתהליך. משרדים להשכרה נמצאים בכל עיר ובכל אזור. יש משרדים זולים ומרוחקים, יש יקרים ויוקרתיים וכרגיל, יש גם לפעמים מציאות.

 

איך מוצאים משרד להשכרה שיענה על כל הדרישות?

 

 ·מיקום: נצא מנקודת הנחה שהמיקום המועדף למשרד כיום הינו באזור המרכז, מדוע? כי זה מרכז העניינים!

 רוב בתי העסק ורוב הלקוחות שלך יהיו בדרך כלל מהאזור, לכן: גם אתה צריך להיות שם, שהרי, לא תרצה לטרטר את עצמך ואת לקוחותיך לאזורים אחרים בארץ.

 

· נגישות: ברוב המקרים, משרד להשכרה משרת לקוחות, לכן, המשרד שאתה מחליט עליו חייב להיות נגיש.

שימו לב שתחבורה ציבורית מגיעה למקום: כמה שיותר קווי אוטובוס ותחנת רכבת במרחק הליכה זה יתרון גדול.

משרד להשכרה צריך להיות קרוב לכבישים המרכזיים באזור, חשוב שלקוחות יוכלו להגיע דרך כבישים מרכזיים כמו כביש 6, איילון, גהה ועוד. משרד להשכרה הממוקם באזור מרכזי ובעל נגישות גבוהה ברוב המקרים יעלה יותר, אך בסופו של דבר ישרת אתכם טוב יותר. משרד באזור מרכזי גם משדר יוקרה ורצינות.

 

· בחירת העיר: משרדים להשכרה לא חייבים להיות בת"א כדי להיות רלוונטיים, לפעמים עדיף שהמשרד יהיה בפ"ת,ר"ג, הרצליה וכו'. משרדים השווים בכל הפרמטרים האחרים, בדרך כלל זולים יותר בפריפריה מאשר בתוך תל אביב. בסופו של דבר,  משרד להשכרה יכול להיות בת"א, אבל יהיה קשה להגיע אליו בשל פקקים,  לעומת מקומות אחרים שעל פניו יראו רחוקים יותר, אך בעצם יהיו נגישים יותר.

 

· יוקרה:  משרד להשכרה במקום יוקרתי משדר רצינות ומקצוענות. מיקום משרד באזור יוקרתי מהווה כרטיס ביקור ורושם ראשוני חיובי לגבי החברה שלכם. בנוסף, מאוד חשוב לשים לב שהמשרד שלכם נמצא בסביבה "ידידותית לעסק". האם יש שם עסקים דומים או שהמשרד שלכם עונה על צורך הקיים באזור. האם יש מסעדה או מקום שבו העובדים שלך יכולים להעביר את הפסקות הצהריים שלהם? האם קיים אולם אירועים בקרת מקום בו תוכל לקיים ולערוך אירועים וכנסים לעובדים וללקוחות כגון הרמת כוסית או השקת מוצר. האם האזור רועש או שקט?. חשוב לזכור כי כאשר מדובר במשרדי יוקרה, אחזקת המקום בדרך כלל ברמה גבוהה ולרוב לא תתקלו בבעיות שיסיחו את דעתכם מהדברים החשובים באמת.

 

· פנים המשרד: ישנם משרדים להשכרה שמגיעים עם ריהוט. אם אתם עסק מתחיל המנסה לחסוך בעלויות ראשוניות, זו יכולה להיות עסקה טובה בשבילכם, כמובן חשוב לשים לב כי הריהוט אכן עונה על הדרישות המקצועיות שלכם. לפני שאתם מסכמים על משרד להשכרה שימו לב כי עיצוב הפנים של המשרד משדר מקצועיות ושהגודל והצורה של המשרד מתאימים לצרכים שלכם.

 

    · עלויות: כיום, ניתן למצוא הרבה משרדים להשכרה במיקומים מגוונים. נכון, לא כולם יכולים להרשות לעצמם להשכיר משרד בבניין יוקרה, אבל שימו לב לטיפים שניתנו כאן - גם משרד זול יותר, המתחשב בנגישות המשרד ובפרטים הקטנים והחשובים ללקוחות ולעובדים, יכול להיות יעיל יותר מכל משרד יוקרה.

שיהיה בהצלחה ובמזל בבחירת משכנו החדש של בית העסק שלכם, שגשוג ובריאות.

 

שי ברקוביץ, בן 30 מתל אביב.
מומחה SEO לקידום אתרים במנועי החיפוש וגוגל.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב