דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב תכשיטים - בעידן המודרני 

מאת    [ 29/12/2009 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3060 פעמים ]

לימודי עיצוב תכשיטים – בעידן המודרני

עבור רבים לימודי עיצוב תכשיטים מעלים מיד תמונה של אדם חרוץ היושב בסדנה שלו משייף, חותך, משבץ ויוצק. אולם תמונה זו נכונה לימים עברו בלבד. כיום מעצבי תכשיטים עומדים בחזית הטכנולוגיה ועושים שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות, מייצרים מודלים, עורכים סימולציות ורישומים, מעצבים קולקציות ומייצרים תכשיטים באופן מסחרי.

בעת לימודי עיצוב תכשיטים נחשפים הסטודנטים למגוון רחב של נושאים, ביניהם: תורת המתכות, טכניקות עבודה, שיבוץ, לבוש, אופנה ואביזרים, קרמיקה, תוכנות מחשב ותלת מימד, פיסול, פיצור, קדיחה, מדידה, ניסור, שיבוץ אבנים ויהלומים, ליטוש ומכונות ליטוש, בניית מודלים, תדמיתנות, הלחמה, ריקוע, שיווק ועוד.
בנוסף לידע המעשי רוכשים הסטודנטים במהלך לימודי עיצוב תכשיטים גם ידע תיאורטי הכולל גישות, זרמים ומגמות בעולם העיצוב בכלל ובעולם התכשיטים בפרט.

לימודי עיצוב תכשיטים וקריירה

לימודי עיצוב תכשיטים פותחים בפני בוגרי מסלול זה אפשרויות תעסוקה רבות. כך שאם אתם נהנים לעבוד עם הידיים,  סקרניים, מוכשרים, חשים חיבה לעיצוב ומוצאים עצמכם שמים לב לפרטים הקטנים – לימודי עיצוב תכשיטים זהו המסלול האידיאלי ביותר עבורכם.
תעשיית התכשיטים טומנת בחובה מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה הנושקים זה לזה במידה רבה ומציעה שלל התמחויות. בשורות הבאות ננסה לעמוד על אפשרויות התעסוקה העומדים בפני בוגרי לימודי עיצוב תכשיטים.

מעצבי תכשיטים קלאסיים - בוגרי לימודי עיצוב תכשיטים יכולים להפוך למעצבי תכשיטים קלאסיים (או בלעז: Bench Jewelers). מעצבי תכשיטים אלו עושים שימוש במגוון חומרים וכלים כדי ליצור תכשיטים. מעצבים, מתקנים, משבצים אבנים יקרות, החל משרשראות, דרך עגילים, צמידים ועד טבעות. וכל זאת כעובדים מטעמן של חנויות, חברות גדולות ותעשיות.

מעצבי תכשיטים עצמאיים - בוגרי לימודי עיצוב תכשיטים יכולים לפצוח בקריירה עצמאית של עיצוב תכשיטים. תחשוב על זה, כל שעון, כל טבעת, כל עגיל – החל את דרכו בראשו של מישהו, אשר תרגם את הקונספט לכדי תכשיט מרשים. אדם זה הוא מעצב תכשיטים. יש ביכולתם של בוגרי לימודי עיצוב תכשיטים לעצב תכשיטים הן לאדם הפרטי בהתאמה אישית והן קו תכשיטים שלם למגוון רחב של לקוחות – וכל זאת באופן עצמאי.

לימודי עיצוב תכשיטים ועולם האופנה – בוגרי מסלול לימודי עיצוב תכשיטים יכולים להשתלב בעולם האופנה. עולם האופנה הוא עולם זוהר ומרתק הפותח בפני מעצבים רבים הזדמנויות רבות. כך שבעולם האופנה יש מקום  הן למעצבי אופנה והן למעצבי תכשיטים. כאשר אומרים עולם האופנה אין מדובר אך ורק על תצוגות אופנה, כי אם גם על עולם הטלוויזיה, הקולנוע ועוד.

לימודי עיצוב תכשיטים והוראה – קריירה נוספת הפתוחה בפני בוגרי לימודי עיצוב תכשיטים היא קריירה בהוראה. מאחר וצורפות ומעצבי תכשיטים זהו מקצוע בעל ביקוש רב, בארץ ובעולם כולו, יכול הבוגר לפצוח בקריירה של הוראה. אפשר לעשות כן במקביל לעבודות עיצוב תכשיטים או כקריירה לכל דבר.

קריירה בעיצוב תכשיטים וצורפות מאפשרת לבוגרים מוביליות רבה וגמישות; ניתן לעצב תכשיטים ולהשתלב במגוון רחב של תעשיות, בארץ ובעולם.


לפרטים נוספים:  קווים המכון לעיצוב ואדריכלות
www.cavim.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב