דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב פנים - לימודים שנותנים לך יותר! 

מאת    [ 29/12/2009 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2268 פעמים ]

לימודי עיצוב פנים – לימודים שנותנים לך יותר!

לימודי עיצוב פנים ללא כל צל של ספק הפכו יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות. אולם חשוב לציין כי כל אותן תוכניות אינסטנט לעיצוב הבית שאנו רואים במסך הטלביזיה ולאחרונה מופיעות כמו פטריות אחריי הגשם – לא תמיד עושות חסד לתחום עיצוב הפנים ובמקרים נדירים אפילו חוטאות לתחום המרתק והנרחב הזה. ובוודאי שאי אפשר ללמוד מהן על האספקט הכל כך חשוב - לימודי עיצוב פנים.
לימודי עיצוב פנים מציידים את הסטודנטים בידע וכלים לעיצוב חלל מסוים, אך גם מספקים כלים בעזרתם אפשר לשפץ ולחדש בתים, דירות ומשרדים גדולים ונרחבים. כך או כך, אפשר לומר בוודאות כי מעצבי פנים של היום, הם למעשה אדריכלי פנים. שכן לימודי עיצוב פנים בימינו משלבים מספר כישורים מקשת רחבה של דיסציפלינות.

לימודי עיצוב פנים וכך גם הפרקטיקה מתווים גישות לעיצוב חללים, בתוך הקשר אדריכלי נתון. גישות אלו נוגעות למגוון רחב של עיצובים: עיצוב פנים, עיצוב תערוכות, עיצוב מוצרים, עיצוב אווירה, אדריכלות, אומנות, ריהוט ועוד. לכל גישה וגישה התרומה הפוטנציאלית שלה לתהליך העיצוב, והיא משקפת ושופכת אור על הפן האסטטי, הפונקציונאלי והתפישה המרחבית.

ניתן להגדיר לימודי עיצוב פנים כחוט המקשר בין אדריכלות לבין המשתמשים במרחב ובחלל. מעצב הפנים עוסק במערכת היחסים המורכבת שבין אנשים לבין המרחב שבו הם חיים ועובדים במספר היבטים: נפח, משטחי עבודה ופעילות, אקוסטיקה, אווירה, חומרי בניה, צבעים, תאורה וטקסטורות.בוגרי לימודי עיצוב פנים רוכשים הבנה מעמיקה יותר, משכללים את כישרונם ויכולותיהם וכן מקבלים כלים מעשיים ופרקטיים לעיצוב פנים של חללים. אך לימודי עיצוב פנים מעמיקים לא רק מציידים את הבוגרים בכלים חיוניים לעבודת מעצב הפנים, הם מעניקים לבוגרים את היכולת לנתח ולשקף תיאוריות עיצוביות ותהליכים ומקנים לבוגרים את היכלות והכישורים לאמץ גישות עיצוב שונות אשר בסופו של דבר ישרתו את מעצב הפנים בקריירה המסחרית שלו.
למעשה בוגרי לימודים אלו הופכים לבעלי יכולת חשיבתה יצירתית המציידת אותם ביכולות להשלים יצירות עיצוביות שונות ומגוונות ואף מספקת תמיכה מחקרית תיאורטית לפרקטיקה המעשית.

לימודי עיצוב פנים – למתאימים בלבד

לימודי עיצוב פנים אינם אקסקלוסיביים במובן המתנשא של העניין, בשנים האחרונות נוצר ביקוש רב ללימודים אלו ומוסדות הלימוד השונים נאלצו להגביה את רף תנאי הכניסה. אולם חשוב להבין כי לימודי עיצוב פנים אינם מתאימים לכל אחד ואחד. על מנת להתקבל ללימודים אלו יש להגיע מוכנים עד כמה שניתן. הכנה שכזו, כגון זו שנערכת במכינה ללימודי עיצוב פנים, עשויה להגדיל לאין שיעור את סיכויי הכניסה למוסדות אקדמיים מובילים. שכן על מנת להיכנס למסלול של לימודי עיצוב פנים על המועמד להגיש תיק עבודות מהוקצע ולעמוד במבחנים וראיונות אישיים.

לפרטים נוספים:  קווים המכון לעיצוב ואדריכלות
www.cavim.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב