דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב אירועים - ללמוד לחגוג 

מאת    [ 29/12/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2444 פעמים ]

לימודי עיצוב אירועים – ללמוד לחגוג

לימודי עיצוב אירועים הפכו פופולריים בשנים האחרונות. העלייה ברמת החיים מאפשרת ליותר ויותר אנשים לערוך אירועים ונראה כי בתחום העסקי – ישנה עדנה חדשה בכל מה שנוגע לאירועים עסקיים: חלה עלייה באירוע השקת מוצר ואירועי קידום מכירות בקרב עסקים, ובמגזר הפרטי – נראה שמספרם הרב של האירועים הופך את הפקת האירוע ועיצוב לאתגר של ממש, הדורש את התערבותו המיידית של איש מקצוע מיומן – מעצב אירועים מקצועי.
לימודי עיצוב אירועים – קהל היעד
לימודי עיצוב אירועים נועדו לקהל רחב של אנשים, ראשית, לימודי עיצוב אירועים הם אמצעי יעיל בידי כל מי שחפץ לעסוק אך ורק בתחום זה של עיצוב אירועים. אך לצד אלו, קיימים עוד מגוון רחב של אנשים שיכולים להפיק הרבה מלימודים מקצועיים אלו, כך למשל, אנשי קידום מכירות ושיווק, יחצ"נים, מפיקי אירועים, שוזרי פרחים, מעצבי פנים, מעצבים המגיעים מתחומי העיצוב והאומנות השונים ועוד. 
לימודי עיצוב אירועים – מה לומדים?
היות ורף הציפיות של אורחי אירועים עולה בהתמדה - לימודי עיצוב אירועים הופכים לנחוצים עבור כל מי ששואף להיות מעצב אירועים מצליח. לימודי עיצוב אירועים חושפים את הסטודנט לסוגי אירועים שונים: אירועים משפחתיים, אירועים עסקיים, חתונות, השקות מוצר, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. במהלך הלימודים לומד הסטודנט להתאים את עיצוב האירוע לאופיו הייחודי וכן לומד הסטודנט להתאים עצמו לדרישות השונות והמגוונות של לקוחותיו.
בנוסף, מצטייד הסטודנט בכלים נוספים כגון: עיצוב פרחים, עבודה למול ספקים ובחירת ספקים נבונה, בניית קונספט ייחודי לאירועים שונים, עיצוב תאורה, עיצוב אירועים בטבע, קשרי לקוחות, עיצוב שולחנות, עיצוב שדרות, תקצוב אירועים, סגנונות וגישות עיצוב, בדים, חומרים, צבעים, יצירת אווירה, עיצוב חופות, פיתוח חשיבה יצירתית ועוד.
לימודי עיצוב אירועים אינם דומים לשום דיסציפלינה אחרת, על אף שהם משיקים למגוון רחב של דיסציפלינות. לימודי עיצוב אירועים נערכים הן באמצעות הרצאות פרונטאליות, אך הם כוללים גם שעות רבות של עבודה מעשית, אם דרך סדנאות ואם דרך תרגילים. בתי ספר רבים המציעים לימודי עיצוב אירועים אף עורכים סיורים מודרכים באולמות, גני אירועים ואפילו סיורים בשטח, לבסוף, במהלך הלימודים פוגשים הסטודנטים גם מעצבי אירועים מובילים.
לימודי עיצוב אירועים – הדרך להסמכה...
על פי רוב כדי להתקבל אל לימודי עיצוב אירועים יש צורך לעבור וועדת קבלה, אולם ישנם בתי ספר שכל מה שדרוש על מנת להתקבל אליהם הוא ראיון אישי בלבד.
משך הלימודים גם הוא משתנה מבית אחד למשנהו אבל ניתן לומר בהכללה שמשך לימודי עיצוב אירועים נע בין 60 שעות לקורסים קצרים עד 120 שעות בקורסים מעמיקים יותר.
כדי לקבל את ההסכמה יש לסיים בהצלחה פרויקט גמר ולהכין תיק עבודות ויש לציין שביחס לתמורה שמקבלים הסטודנטים - לימודי עיצוב אירועים, ממש, אבל ממש לא יקרים.

לפרטים נוספים:  קווים המכון לעיצוב ואדריכלות
www.cavim.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב