דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחינם ובלי הרשמה - הספר שפותח את הדרך לרווחים באינטרנט בלי תלות בגוגל 

מאת    [ 26/12/2009 ]

מילים במאמר: 1003   [ נצפה 2505 פעמים ]

בחינם ובלי הרשמה - הספר שפותח את הדרך לרווחים באינטרנט בלי תלות בגוגל!
אני הופך את הסדר המקובל: בסוף המאמר הכנסתי הקדמה המיועדת לכל מי שהוא ממש ממש חדש בעסק, ואפילו טרם פתח חשבון ב-PAY PAL.

בחינם ובלי הרשמה - הספר שפותח את הדרך לרווחים באינטרנט בלי תלות בגוגל!
אני נכנס ישר לעניין עצמו: איך אפשר להתחיל בשיטה גאונית ללא השקעה כספית, ולהמשיך משם ליצירת הכנסות ללא כל ידע מוקדם.
כל ה"גורואים" למיניהם שמלמדים אותנו איך להרוויח כסף באינטרנט, מדגישים את מרכזיותו של הוד מעלתו המלך גוגל הראשון בקביעת היכולת שלכם ליצור רווחים. בדך כלל הם צודקים: אי אפשר בלי לרצות את גוגל. הוא הקובע את הדרוג שלכם, את היקף הטראפיק, את פוטנציאל הקליקים וההמרות מצד אחד (ההכנסות) ואת עלות הקמפיין מצד שני (ההוצאות).

אבל, ישנו גורו אחד שונה מכולם. שמו הארווי סגל, והוא טוען שאת העסקים שלו ברשת הוא עושה בלי קשר לגוגל. והוא עושה עסקים ומרוויח יפה מאוד עם קבלות!

לא מדובר באדם אנונימי. הארווי סגל מוכר היטב בבראנז'ה ואפילו בגוגל מכירים ומוקירים אותו ואת יכולותיו. בקליקבנק למשל, הוא נחשב למוביל עולמי במכירות.

הסוד של סגל הוא בהגיית דרכים פשוטות אך מתוחכמות היוצרות ערך רב לקוראיו וגם לו עצמו. בהתחלה, העניין נראה תמוה עד חשוד: הארווי סגל מציע את הספר הדיגיטלי הכי טוב שלו בחינם! אז מה יוצא לו מזה? אולי הוא בונה רשימת דיוור כדי להציק לנו במכתבי מכירות? לא! הוא אפילו לא מבקש אותנו להירשם או להשאיר כתובת אי-מייל. פשוט להוריד בחינם ולקרוא.

 
אז מה יוצא לו מזה? ובכן, הוא לא טוען לפילנתרופיה. בהמשך הוא מסביר בצורה ברורה ומשכנעת איך העסק שלו עובד וממה הוא מרוויח. יותר מזה, הוא מציע לנו להשתתף בחגיגה, בצורה כל כך קלה ופשוטה, שאפילו אני יכול להסביר. אבל יותר טוב לקרוא את האורגינל: 23 עמודים של חוכמה וניסיון לרשותנו ללא תשלום, עם הצעה מעניינת למי שמעוניין לצעוד עם זה הלאה ולהתחיל להרוויח במכפלות.

לי זה לקח שתי דקות להחליט ולהכנס לעניין, ואני יכול לספר לכם שזה עובד, לא רק בגלל שזה חכם ופשוט, אלא גם בגלל שלהארווי סגל יש אינטרס כלכלי שנרוויח ולכן הוא מצייד אותנו בשיטות עבודה, וגם שולח לנו (אם נבקש יפה) דוגמאות של הדברים שאחרים עשו והצליחו בגדול.

הספר כולו מחזיק 23 עמודים, וכולל את הפרקים הבאים:
1. הקדמה
2. האסטרטגיה הטובה ביותר לקידום כל מוצר (עם דוגמא מהחיים)
3. תרגיל מפתיע שהופך את הרעיון האסטרטגי לעסק קבוע
4. סדרת כלים שמאפשרת להתחיל באופן מיידי
5. רעיון ויראלי שיכניס כסף לחשבון שלכם (רמז: מכירה אקטיבית עם עמלה בגובה 100%)

אז הנה הכל לרשותכם, להוריד לקרוא ולהעריץ את הארווי סגל:

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499


אגב, את הכסף שלכם תקבלו לתוך חשבון ה-PAYPAL שלכם ומשם ישירות לחשבון כרטיס האשראי שלכם בארץ. עוד אין לכם חשבון PAYPAL? זה קצר פשוט וקל, וגם לא עולה כסף למשתמש הפרטי. בבקשה, הנה הלינק לפתיחת חשבון:
https://www.paypal.com/il/mrb/pal=P9TZKK7GLB4RJ

ועכשיו ההקדמה שהבטחתי
כולם עושים כסף באינטרנט? מי זה כולם? ואיפה הכסף?
המסר המהדהד מתסכל רבים מאיתנו. כל אחד שמע על מישהו שמכיר מישהו שעושה המון כסף באינטרנט. אבל אף אחד לא שמע על אלה שמנסים, מבזבזים זמן וכסף ולא יוצא להם כלום חוץ מתסכול ואכזבה.
אז מה המסקנה, נעזוב את זה? אולי. אבל בכל זאת, כנראה שבאמת יש הרבה כסף באינטרנט וצריך לדעת איך מפיקים אותו.
מתוך קווי מחשבה כאלה יצאתי לדרך. אני מקדים ואומר, אני עדיין רק בתחילת הדרך, אבל כבר ראיתי כמה דברים מעניינים שאני יכול לחלוק איתכם (וגם התחלתי בצעדים שכבר מכניסים כסף).

למשל, אף פעם לא נתקלתי בתחום אשר בו יש כל כך הרבה מומחים שמוכנים לחלוק איתכם את הידע שלהם, תמורת רק 10 דולר ובנוסף גם תקבלו כל מיני מתנות. חלק גם בחינם. אני לא אומר שכל החומר הזה לא טוב (חלק באמת על הפנים), אבל הבעיה היא אחרת: יש יותר מידי חומר, ומרוב מילים לא מוצאים את הידיים ואת הרגליים.
אחת התוצאות של מצב זה הוגדרה יפה באחד המאמרים שקראתי: חלק ניכר מהמתעניינים מתחילים ללמוד, וממשיכים ללמוד, ולומדים עוד ועוד, אבל היי... אף אחד לא מרוויח כסף רק מללמוד. המסקנה: צריך לקפוץ למים. אבל איך עושים את זה?

כאן יש בעייה קטנה שחשתי בה בתחילת הדרך:
כל המומחים בעצם לא מתחילים להסביר מנקודת ההתחלה. הם מתחילים מנקודה הנמצאת קילומטר אחד קדימה, וכך הם מאבדים אותנו, את אלה שרוצים לדעת באמת איך מתחילים ומהם הצעדים הראשונים ממש. הגישה הזאת של המומחים נובעת אולי מכך שהם חושבים כי כל מיני נושאים ומושגים הינם מובנים מאליהם וברורים לכל אחד. טעות! אני למשל, לא הבנתי כלום וממש היה חסר לי מישהו שיסביר לי צעד אחר צעד את השלבים הראשונים.

אז מתוך ההתנסות האישית שלי, הנה כמה צעדים ראשונים:
קודם כל תקראו קצת כדי להבין סידרה ראשונית של מושגים כמו: אדוורס, אדסנס, פייפאל, תוכניות שותפים, רשתות שותפים. זה לא יותר מחמישה מושגים ראשונים (אחר כך יהיו עוד).
חייבים בעצם להכיר מושגים אלה באנגלית (בכלל צריך לדעת אנגלית כדי לפעול באינטרנט), אז הנה:
ADWORDS, ADSENSE, PAYPAL, AFFILIATE PROGRAMS, AFFILIATE NETWORKS

אחרי שתכירו באופן כללי מושגים אלה (חכו, אני מבטיח לכוון אתכם), מגיע ההמלצה הראשונה: לא לחפור ולהתעמק יותר מדי בכל אחד: פשוט לפתוח חשבון בכל אחד מהנ"ל (זה עדיין לא עולה כסף), ולהתחיל! כן, רק כך אפשר להרגיש בקצה האצבעות מה קורה ולהמשיך קדימה. חייבים כמובן להמשיך לקרוא וללמוד, אבל במקביל! זאת הדרך היחידה שתביא אתכם לתוצאות, וגם זה לא מייד בשבועות הראשונים. צריך סבלנות והתמדה.

אגב, רק בשביל הידע הכללי, אזכיר כמה מושגים שיבואו רק בשלב הבא:
אי-ביי, רשימות דיוור, אוטוריספונדר, קליקבנק, אתרי תוכן, טרפיק, לינקים, דיירקטוריז, מנועי חיפוש, מילות מפתח, נישות, מילות חיפוש, דפי נחיתה, ועוד מושגים בשלב השלישי וכך הלאה. העקרון בו אני דוגל הוא לא לקפוץ על הכל בבת אחת, כי אז מאבדים אוריינטציה ומהר מאוד מתייאשים וזונחים את הכל (אחרי שכבר השקענו זמן וכסף).
אבל לפני כל זה, כדי לקבל תיאבון, אפשר לנסות את השיטה של הארווי סגל ולהתחיל להרוויח גם אם עדיין לא יודעים כלום. (כן, מומלץ קודם לפתוח חשבון ב-PAYPAL כדי שיהיה לאן להזרים את ההכנסות שלכם).
תקראו - אין לכם מה להפסיד - זה בחינם:

כן, מומלץ קודם לפתוח חשבון ב-PAYPAL כדי שיהיה לאן להזרים את ההכנסות שלכם. תוכלו להגיע דרך הלינק המצורף, ולהירשם לתוכנית הבטוחה ביותר בעולם שתאפשר לכם גם לקנות באינטרנט מכל העולם וגם לקבל עמלות המגיעות לכם ישירות לחשבון כרטיס האשראי שלכם בארץ.
https://www.paypal.com/il/mrb/pal=P9TZKK7GLB4RJ

 

שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב