דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות ושותפות 

מאת    [ 04/09/2005 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 4010 פעמים ]

נושא מרכזי בחיי כל אדם הוא נושא הזוגיות, ואצל רבים נושא כמו שותפות עסקית הופך להיות מרכזי יותר מאשר הזוגיות, שותפות קיימת גם במישור של מקום העבודה, וכשהיא אינה נכונה, יכול הדבר לגרום למועקות ופגיעות הן במישור האישי והן במישור היעילות של העסק. חוסר תיאום בין זוג יכול להגיע עד לכדי שנאה. האהבה לא תמיד מחזיקה מעמד, ורק תיאום רוחני נכון יכול לשמור על זוגיות תקינה.



חיזוי מוקדם ונכון של קשר זוגי או עסקי, יכול לפתור מבעוד מועד בעיות רבות מאוד אשר יצוצו בעתיד, וכמובן שכך נחסך מהאדם העגמת נפש הרבה שעלולה לצוץ מחוסר התאמה.

הקבלה והנומרולוגיה יודעים לבדוק את רמת המשיכה בין שני אנשים או לחילופין את רמת הדחייה ביניהם, וכך ניתן לחזות האם הקשר יהייה הרמוני או דיסהרמוני.

בכל אדם יש רטטים רוחניים, בדיוק כמו שנראה בעולם החומרי, ידוע שכל תנועה כלשהי יוצרת רטט מסויים, או במילה מקבילה - גל, כמו תנועת מיתר היוצר גל קול. כל מיתר עליו פורטים מאופיין בגלי קול אחרים מהמיתרים השכנים, או בניסוח אחר - המיתר מאופיין ברטט ייחודי לו.



כך הדבר גם ברגש של האדם המאופיין ברטטים משלו, וכך גם המחשבה של אדם אחד מאופיין ברטטים שונים מזה של אדם אחר. המילה הכוללנית של המקור לרטטים הללו היא - אנרגייה, כלומר האנרגייה המניעה את החיים של אדם מסויים, גורמת לו לרטטים שהוא משדר.



אם שני אנשים פורטים יחד על מיתר שונה, הרי שהרטטים של המיתרים ייבטלו האחד את השני או שלחילופין הם ייתאחדו לרטט גבוה יותר. חוק זה ידוע בכל חוקי הפיזיקה כ - חוק התהודה, וכך נכון הדבר גם לגבי הזוגיות בין אנשים, או שהם מבטלים אחד את השני והזוגיות נועדה לכישלון, או שהם יתאחדו בהרמונייה.

ישנם מספרים נומרולוגיים ואותיות הנמשכים כמן מגנט אחד לשני, אך שניהם ייהיו בעלי חומרניות יתר וסופם יהייה שהאהבה בינהם תשקע לטמיון, ובדיוק כאן נכנסים שיטות האבחון למינייהם - למנוע זאת.



דבר נוסף החשוב מאוד לבדיקת התאמת הזוגיות הוא היסודות (אש, אוויר, מים, אדמה) של שני בני הזוג, רצוי ביותר ששני האנשים יהיו בעלי אותם היסודות הקבליים, אנשים בעלי יסודות שונים מביטים באופן שונה על מושג האהבה.



ולסיכום - תמיד רצוי לבדוק התאמה זוגית או עסקית באופן ייסודי, ולמנוע בעיות עתידיות. לאלו הנמצאים ביחסים, טוב לעמוד באופן מעמיק כיצד ניתן לשמר ולשפר את הקשר. ולאלה המתקשים בכלל ליצור קשר רציני, מומלץ בחום לבדוק היטב את מקור הבעייה ולבטל אותה, דבר שניתן לעשות כמעט תמיד.





מוגש באהבה,
ירון ברלב.
ירון בר לב, הנחיית מסלולים רוחניים, ומחבר הספר : סודות הנומרולוגיה הקבלית.

www.5-elements.co.il/yaron
Bar-lev@coolmail.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב