דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך לנסוע עד הודו כדי לרזות? 

מאת    [ 25/12/2009 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 3490 פעמים ]

לנסוע עד הודו ולגלות .....

באמצע החיים, באמצע העבודה, באמצע גידול הילדים וההגשמה העצמית - נסעתי להודו. החלטתי מראש שזו תהיה הרפתקאה ואני מוכנה לנסות ולהתנסות בכל מה שיקרה על דרכי. אבל כמה שלא קראתי, בדקתי, שאלתי, חקרתי - שום דבר לא יסביר את מה שקורה שם.

ההלם היה כל כך גדול, החוויה היתה כל כך שונה - שכחתי לאכול !!!!!! המזון בהודו לא יכנס לספר של מישלן ולא יוכתר בכוכב או יותר... המבחר שזמין ומוצע בגסט האוסים וברחוב הוא מאד מצומצם. אפשר לאכול אוכל מטוגן, או לקנות פירות וירקות בעגלות ברחוב. בגסט האוס הציעו ארוחות קבועות מורכבות מפירות או ירקות טריים, אורז, פחמימות (צ'פאטי או נאן) ויוגורט. איזו פשטות, איזה כייף. אין התלבטות, אין פיתויים. החיים סובבים סביב דברים חדשים, חוויות וריגושים ולא סביב אוכל.

בבוקר עולים למסעדה על גג הגסט האוס, מזמינים ארוחת בוקר ושתיה - 20 דקות להגעת התה/צ'אי ועוד 40 דקות עד שמגיעה הארוחה. ארוחה בסיסית וטעימה המורכבת מחביתה, ירקות טריים וטוסט. מההגעה ועד לסיום הארוחה עוברת למעלה משעה. הזמן עובר בנעימים כשמשוחחים עם תיירים מארצות אחרות, האוכל מתעכל בנחת, והכמות שנאכלת היא בדיוק זו שעל הצלחת.

אין חשק למתוק, אין צורך למהר, אין כלים מרכזיים שאפשר לקחת עוד ועוד את מקום האוכל מילאו החוויות את מקום הממתקים מילאו הריגושים את הרעב השביע הנוף את הצמא הרוו מיים מינרלים אחרי שבועיים הזדמנתי במקרה לראות את עצמי במראה בגודל מלא, ולא תאמינו - בהודו גיליתי את מותני. פתאם הם הופיעו מולי, הזכירו נשכחות, ימים עברו. עד שחזרתי מהודו כעבור חודש הייתי 5 קילו פחות במשקל ועמוסה בהמוןן חוויות, הכרויות והרפתקאות.

האם באמת צריך לנסוע עד הודו על מנת לרזות? התשובה היא חד משמעית לא! הרגלי אכילה חדשים הינם טבע שני שלי כבר כמה שנים. בהודו האוירה יצרה עוד שינוי בהרגלי האכילה וכתוצאה מכך ירידה במשקל. מה קורה אצלך? מה נדרש מכל אחד ואחת מאיתנו על מנת לעשות את השינוי? מה יגרום לי לצאת מהרגלי הישנים? להקנות לעצמי הרגלים חדשים? לאכול אחרת?

באימון אישי להרגלי אכילה חדשים לומדים לזהות דפוסי אכילה, הרגלים קבועים, לשנות ולעצב את ההרגלים החדשים תוך חקירה והבנה מאין הם נובעים ומה מקומם בחיי היום יום שלי.

בתהליך אימון אישי להרזיה משיגים: ירידה במשקל מבוקרת ונכונה שמירה על משקל מאוזן לאורך זמן הקניית הרגלי אכילה חדשים לחיים בריאים אין צורך לנסוע עד הודו על מנת לרזות.

אפשר לעשות את זה כאן ועכשיו בתהליך אימון אישי לדיאטה ולהרגלי אכילה נכונים המותאם באופן אישי לכל אחד ואחת על פי צרכיו ואורח חייו.

דליה קרון - מאמנת אישית מוסמכת


הכותבת הינה מאמנת אישית מקצועית PCIL בעלת התמחות באימון עסקי ואימון מנהלים. מפתחת שיטת אימון לסדר וארגון ואימון להרגלי חיים בריאים והרזיה. בוגרת "המרכז לאינטליגנציה אינטואיטיבית - ביה"ס iCU לאימון אישי",מנחה סדנאות אימון וסדנאות להרגלי חיים בריאים. ביופידבק לארגונים ולפרטיים. דליה קרון - מאמנת אישית מקצועית PCIL   אימון אישי | קואצ'ינג | אימון אישי לדיאטה והרזיה. 6647940 - 054 daliacrown@gmail.com



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב