דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאות השראה 

מאת    [ 24/12/2009 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2603 פעמים ]


אם אתם רוצים לשמוע הרצאות על השראה אולי כדאי שתלכו לשמוע את הסופר המערבי בודהיסטי מאתייה ריקאר. הוא יתן הרצאה על מדע, בהיותו נזיר בודהיסטי, וידבר על הממשק בין המערב לבודהיזם. ריקאר הוא זה שכתב את הספר "הנזיר והפילוסוף", רב מכר. האב, ז'אן פראנסוא רוול, משמש בתפקיד הפילוסוף המערבי החקרן והסקרן. הבן, מאתייה ריקאר, הוא הנזיר שסיפור חייו יוצא הדופן מאפשר לו להסביר בלשון מערבית סוגיות פילוסופיות שנולדו במזרח והתפתחו בו. ריקאר בן ה-65 הוא ד"ר למדעים מצרפת, אשר בגיל שלושים נשבה בקסם הטיבטי. בסוף שנות ה-70 הוא הפך לנזיר. חבריו ומשפחתו חשבו "שהוא אבדה גדולה לעולם המדע", אבל הוא דווקא חושב שקיבל מתנה. ריקאר מיישם את הכשרתו המדעית בחייו הנזיריים - הוא חוקר, עורך ומתרגם מטיבטית לשפות מערביות. הוא גם השתתף במחקרים על השפעת המדיטציה על המוח. בהיותו מתרגל מדיטציה מעמיק וחוקר שמבין את שפת המדע, שימש כמקרה מבחן מרתק. ריקאר הוא בדיוק האדם המתאים להעביר הרצאות על השראה וזאת אפשר ללמוד בנקל מספריו הרבים: יש לו ידע ענק בתורות בודהיסטיות, אינטלקטואלי ורוחני בו זמנית. וגם האומץ שלו לעזוב את מגדל השן: אביו היה פילוסוף, אמו ציירת, הוא למד צילום ומדעים, גדל במשפ' אינטלקטואלים צרפתיים, את הד"ר שלו הנחה פרופ' רב שם. ובכל זאת עזב הכל. בהחלט מעורר השראה. בסוף שנות ה-70 כאמור, ריקאר עבר להימלאיה והפך נזיר. מורהו הרוחני הוא דילגו קהיינצה רינפוצ'ה והיום הוא מתרגם את הנכדים שלו שגרים בבוטן.
הרצאות על השראה
לפעמים אנחנו צריכים קצת השראה: תקועים במצב נפשי לא טוב וכבר ניסינו טיפולים רגילים או אלטנטיבים, כדורים ושיחות, תקועים במצב כלכלי קשה ואין לנו אשראי. איך נשנה את החיים שלנו, איך אנחנו יכולים לחזור לחיים נורמליים? אנחנו צריכים הרצאות על השראה מאנשים כמו ריקאר. אולי אלון גל יכול לעזור. רוצים הרצאה כזאת? דברו איתנו! אנחנו נסדר לכם את ההשראה, במחיר טוב, אצלכם בבית, באירוע או במפגש שאתם מארגנים – ואתם תוכלו לצאת לדרך חדשה. רק הכנסו לאתר שלנו.
 
אתר מרצים
 
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. באתר שלנו תוכלו למצוא מרצים רבים שידברו בנושא הזה לכל אירוע – בעלי ניסיון בתחום וכמובן בעלי ניסיון בימתי, שירתקו אתכם לכסאות.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב