דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקאות מקרקעין - על קצה המזלג 

מאת    [ 23/12/2009 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2319 פעמים ]

 

עסקאות מקרקעין הן בדרך כלל עסקאות מורכבות, שכרוכות בעיסוק בירוקרטי מורכב ומקצועי, וסכומי הכסף העוברים בהן מיד ליד הם משמעותיים ביותר. מכאן שמומלץ להיעזר בעסקאות מקרקעין באנשי מקצוע המתאימים, שיבקרו, ילוו ויעזרו לכם בביצועה של העסקה ובחתימה עליה בתנאים הטובים ביותר עבורכם. הערכה של שוויו של נכס, לדוגמא, יכולה להתבצע באמצעות שמאי מקרקעין, אך בנוסף אליו מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין, שישכיל ללוות אתכם בבדיקת העסקה, בהכנת הקרקע לחתימתה, ולבסוף - בחתימה העסקה הסופית.

עורך דין מיומן יסייע לכם בכל תהליכי קבלת ההחלטות בנושא, החל מהשלבים הראשונים. עורך הדין ייצג את טובת הלקוח ויעשה הכל כדי להגן על זכויותיו וטובתו בעסקה. עורך הדין יבצע את הבדיקות הקשורות לכדאיות העסקה וחוקיותה, הוא יטפל בהליכי הרישום והבירוקרטיה והוא יוודא שהעסקה הסופית תתבצע על הצד הטוב ביותר ותהיה כדאית עבור הלקוח.

רישום נכס מקרקעין בטאבו

באמצעות המידע שנמצא בטאבו אפשר להעריך בצורה טובה את טיבו של הנכס, כמו גם ללמוד אודות עיקולים שהוטלו עליו בעבר, הוצאה לפועל שהוצאה בגינו, אזהרות שונות שרשומות על שמו וכדומה. פניה לטאבו תוכל לסייע לכם להישמר מהונאות מקרקעין שכרוכות למשל ברישום לא חוקי של נכסים מסויימים בטאבו. מטרתה של בדיקת הנכס בטאבו היא לדעת בצורה הטובה ביותר מה מצבו החוקי של הנכס ומה ההיסטוריה שלו, כדי שרוכש הנכס לא יגלה, לאחר ביצוע העסקה, פרטים לא נעימים בנוגע לנכס שרכש.

חוזים הנוגעים לעסקאות מקרקעין

מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בכל מה שנוגע לעריכת חוזים בענייני מקרקעין. עורך הדין יסייע לכם לנסח חוזה מקרקעין הגון ומשתלם או לחילופין ימנע מכם ליפול קורבן להונאות מקרקעין שונות. חתימה על חוזה מקרקעין סטנדרטי, מהסוג הנפוץ והרווח בשוק, אינה תמיד הצעד הנכון. עורך דין טוב, המכיר את תחום המקרקעין באופן יסודי, יוכל לנסח עבורכם את החוזה המתאים לעסקה הספציפית שלכם, כדי שתהיו מכוסים מכל הכיוונים, ולא תצטרכו לחשוש מפרצות שונות וסעיפים זניחים אחרים. עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין ינתח בצורה מקצועית את הניואנסים הייחודיים בעסקה, ויוודא שלא תחתמו על עסקה לא רווחית. עורך דין מקצועי ישמור בכל מצב על האינטרסים שלכם, וניסיונו ומקצועיותו הרבה יסייעו לכם לאתא פרצות מסוכנות, להימנע מעסקאות מפוקפקות, ולבחור את עסקאות המקרקעין הכדאיות בלבד.

 

מקרקעין, צוואה, ירושה, הסכם ממון, עורך דין, עו"ד, נעמה שלמה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב