דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משאיות למכירה - אין הנחות! 

מאת    [ 23/12/2009 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 4784 פעמים ]

כשניגשים לקניית משאיות למכירה, יש לבדוק טוב טוב כל פרט ולא לגשת לעניין 'בעיניים עצומות'. בקניית רכב פרטי רובנו לא מוותרים על בדיקה קפדנית במוסך. משאיות למכירה דורשות יותר מעוד בדיקה שגרתית. חשוב קודם לכן לעשות שיעורי בית ולהגדיר עוד לפני הקנייה את תפקידה המדוייק של המשאית שנרצה לרכוש.

קונה משאית? מה התפקיד שמחכה לה?

ישנם כמה סוגים של משאיות הנמכרים בארץ. כל סוג מיוצר על ידי כמה יצרנים וכל משאית יכולה לשמש למספר רב של תפקידים. הרבה אופציות פתוחות עבור הקונה, לכן עליו להגדיר במדוייק מה הדרישות שלו מהמשאית החדשה: גודלה, כמות המטען שהיא יכולה להוביל, מספר הקילומטרים שהיא צפוייה לעבור, סוגי העבודה. כל אלו יהוו סינון ראשוני בנוגע לקנייה הפוטנציאלית.

סוגי משאיות למכירה- משאיות מנוף, קירור, סמיטריילרים...

המגוון של משאיות למכירה הוא לא קטן כאמור, גם אם נסתכל רק על סוג המשאית. ישנן משאיות מנוף למכירה, סמיטריילרים, משאיות קירור, משאיות להובלה, משאיות לעיר, משאיות בגדלים שונים. ואלו רק חלק מהאפשרויות. לפני שמסתחררים מההיצע והסוגים חשוב לזכור שקנייה של משאית שאין בה את התכונות הדרושות, תעלה לעסק כסף רב בעתיד. הכסף הזה היה נחסך אם הקנייה הייתה מתבצעת לאחר תכנון מפורט.

כל זה נכון גם לגבי יצרני משאיות. כמו בקניית מחשב נייד או ברכישת מכונית פרטית, ליצרן יש משקל רב בהחלטת הקונה. אף אחד לא היה קונה רכב פרטי מיצרן שהוא לא מכיר. כך גם במשאיות. בעולם כלי הרכב הכבדים מגוון היצרנים קטן יותר מבשוק הרכב הפרטי, דבר שהופך את היצרן לעוד כלי סינון יעיל. מעבר לכך, מדובר בצעד שנחשב לאמין וכדאי. איך נשמעת לכם קנייה ממבחר משאיות איסוזו למכירה? ליבואן חשוב שהלקוח יקבל ממנו מוצר איכותי ובמצב טוב, ללא בעיות. לא הייתם מעדיפים לקנות ממנו על פני חיפוש באתרי אינטרנט שהמקור שלהם לא ידוע?

מחירי משאיות למכירה

אם כבר נגענו באתרי אינטרנט, גם להם יש תפקיד חשוב בקנייה של משאיות למכירה. אתרי אינטרנט רבים החלו באחרונה לקחת את נושא המכירה צעד אחד קדימה ולהציע, יחד עם מודעות המכירה הרגילות (והפרטיות!) מחירון משלהם. השיקול האם לקנות מאתר כזה נתון בידיו של קונה המשאית כמובן, אך מחירון משאיות יוכל להועיל לו מאוד.

זהו עוד כלי סינון חשוב. כל אחד מאיתנו יכול לדעת מראש מהו פחות או יותר מחירה של משאית שנראית מתאימה לצרכיו. כך, יכול הקונה לדעת בקלות אם הוא יכול לעמוד בתשלום או פשוט לעבור הלאה. מחירון משאיות הוא כלי סינון מיידי לקונה, שמאפשר לו להתמקד בתחום המחירים המתאים לו ולא יתפתה לקנייה של משאית יקרה מידי.

רכישת משאית היא עניין מורכב. הקפדה על בדיקה של כל השיקולים שנאמרו כאן, יחד עם שמירה על עירנות בעת הקנייה, יעזרו מאוד כדי לקנות את המשאית הנכונה, במצב טוב ובלי לפזר כספים לרוח. בתהליך של קניית משאיות למכירה אין הנחות. כל פרט חשוב וכל עניין קובע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב