דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין 

מאת    [ 22/12/2009 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2367 פעמים ]

הליך של גירושין, הנו הליך מורכב ולעיתים אף כואב מאוד, היות והוא מלווה בלא מעט התלבטויות ורגשות מעורבים של הצדדים המעוניינים לפנות להליך של גירושין.

משכך, בטרם תפנו להליך של גירושין, חשוב מאוד לוודא כי אכן עשיתם כל שביכולתכם על מנת לשקם את מערכת הנישואין ולשמור על התא המשפחתי, בין אם באמצעות טיפולים זוגיים ובין אם באמצעות לקיחת פסק זמן בכדי לחשוב על הדברים באופן שקול.

משהגעתם להחלטה כי אין מנוס מלפנות להליך של גירושין, גם אז חשוב מאוד לשקול צעדיכם, תוך בחינת מכלול הנסיבות אשר הביאו אתכם למצב בו החלטתם לפנות להליך של גירושין, על מנת שתוכלו לבנות אסטרטגיית גירושין שתהיה היעילה והנכונה ביותר עבורכם.

ישנם שתי דרכים עיקריות לפנות להליך של גירושין, האחת הנה על דרך המלחמה והשניה על דרך הפשרה. חשוב להדגיש כי אין דרך אחת נכונה, יש לבחון כל מקרה לגופו בהתאם לנסיבות שהביאו את הצדדים לפנות להליך של גירושין. אם כי, כמובן, תמיד רצוי ועדיף לפנות להליך של גירושין על דרך הפשרה בעיקר אם מכלול הנסיבות אשר הביאו את הצדדים לפנות להליך של גירושין, מאפשרים זאת.

בדרך כלל, כאשר צד אחד פגוע עד עמקי נשמתו מהצד השני אשר מעוניין לפנות להליך של גירושין, הוא יהיה מעוניין לפנות להליך של גירושין על דרך המלחמה. כלומר, אותו צד פגוע, יעדיף לפנות להליך של גירושין בדרך של הגשת תביעות מתאימות לבתי המשפט, תוך שהוא מקווה ומאמין כי הצדק ייעשה. חשוב באותו עניין לציין כי, למרות תחושת הפגיעות, פנייה להליך של גירושין בדרך של פנייה לערכאות שיפוטיות לא בהכרח תגרום לבן הזוג הפגוע להרגיש טוב יותר ולעיתים אף תגרום לו לצאת בהפסדים (הן כלכליים והן נפשיים), כך שכדאי מאוד לשקול את צעדיכם בטרם תפנו להליך גירושין בדרך של פנייה לערכאות שיפוטיות.

מן הצד השני, יש את כל אותם הזוגות אשר, חרף תחושת הפגיעות, יחליטו כי אין הם מעוניינים לבזבז את זמנם היקר תוך שהם מנהלי הליך של גירושין בערכאות שיפוטיות וכי הדרך היעילה והנכונה בעבורם הנה לפנות להליך של גירושין בדרך של חתימה על הסכם גירושין, אשר בסופו של יום תשמר את השקט הנפשי שלהם.

רבים מבני הזוג אשר עברו הליך של גירושין כזה או אחר, יאמרו כי בסופו של יום, פנייה להליך של גירושין על דרך הפשרה (חתימה על הסכם גירושין) הנה היעילה והנכונה ביותר, מאחר ולשיטתם, במלחמה כולם מפסידים ואין מנצחים.

לכן, חשוב מאוד כי בטרם תפנו להליך של גירושין תתייעצו עם עו"ד המומחה בניהול של תיקי גירושין, אשר יוכל לסייע ולייעץ לכם על הליך גירושין שהנו נכון בעבורכם בהתחשב מכלול הנסיבות אשר הביאו אתכם לפנות להליך של גירושין.

 

עו"ד שלומית סטרוגנו 077-2115151 www.easyget.co.il ***המידע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת אי אילו הליכים או לאי נקיטתם של אי אילו הליכים. הסתמכות על האמור במאמר זה הנה על אחריות הקורא בלבד וכפועל יוצא, האחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור במאמר זה, תחול על הקורא בלבד. גירושין - אתר המכיל מידע רב בנושא גירושין. הסכם גירושין- מידע בנוגע לעריכת הסכם גירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב