דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים אחסון בלוגים 

מאת    [ 22/12/2009 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2062 פעמים ]

אחסון בלוגים
אם הגיע היום והחלטת כי אתה רוצה לפתוח בלוג לעסק שלך, אז כדאי לחשוב כיצד תנהל את הבלוג, ואחת ההמלצות שניתן לתת היא שאת הבלוג תאחסן בצורה עצמאית על שרת של חברת אחסון אתרים. היתרון הראשוני והגדול של העניין הוא שאתה תוכל לשלוט על הבלוג כל הזמן ולבצע כל שינוי בכל זמן ובכל עת, כטוב בעיניך.


ישנן מערכות אחסון בלוגים מסודרות, הנותנות לך את האפשרות לשמור שם את הבלוג שלך, והן כמובן מוצעות לך בחינם. המילה חינם בהחלט תופסת כאן, שהרי מי לא היה מעדיף לקבל את הדבר שעליו לשלם בחינם. יתרון לא קטן הוא שלא צריך יותר מדי הכנות בכדי לפתוח את הבלוג שאתה רוצה.בעיה שיכולה להיווצר עם מערכות האחסון עם בעיית השינוי. יכול להיווצר מצב בו אתה רוצה להוסיף משהו לבלוג או לשנות משהו אחר, אז מערכות אחסון הבלוגים הללו כנראה ולא תוכלנה לבצע את אשר אתה מבקש, ובשלב מסוים, עם כמות המידע שיש בבלוג שלך אף לא בטוח שתוכל להעביר את הכל לחברת אחסון אתרים נאותה יותר. ראשית, עליך לדעת כי השינויים לא יוכלו להתקיים בצורה משמעותית, או בכלל, באם אתה משתמש במערכות אחסון הבלוגים. יכול להיות גם מצב שתרצה לשים הפניה קבוע במערכת האחסון לחברת אחסון אתרים אחרת, לשם העברת את הבלוג, ותהיה בעיה לעבור.


בעיה נוספת שיכולה לקרות במידה ומאחסנים את הבלוג במערכת אחסון בלוגים, היא שגם בלוג לגיטימי ביותר יכול להיחשב במערכת האחסון כספאם, והסיכוי לכך שהוא יימחק גדול מאוד עד וודאי לחלוטין, לכן, יש לשקול בכובד ראש את הפלטפורמה עליה יאוחסן הבלוג. כמובן שלכל פלטפורמה יש את היתרונות ואת החסרונות, אך יש לכל אחד ואת את האפשרות מה הדבר הנכון ביותר לעשות לבלוג הנידון. כמובן שאחסון בלוג בצורה עצמאית הוא בעל יתרון העצמאות לחלוטין. באם ההחלטה היא אחסון בלוג במערכת אחסון בלוגים ולא אחסון אתרים, אזי היתרון הבולט והמשמעותי הוא העצמאות והשליטה המוחלטת שיש בפעילות הבלוג הזה, יתרון גדול ומשמעותי לכשעצמו. במידה ויש בבעלותך המלאה את הבלוג, אין לך כל סיבה המונעת ממך לעצב את הבלוג על פי דרכך, לנהל אותו על פי דרכך לעשות בו התאמות לצורך קידום אתרים ועוד. כמובן שמבחינת חברת אחסון אתרים, יש את האופציה כי הבלוג יישב על אתר בעל תכנים דומים, ובכך ניתן יהיה ליצור חווית גלישה מושלמת יותר, בבלוג ובאתר, בעלי התכנים המשותפים.


נקודה חשובה לא פחות היא האבטחה, שבו לחברת אחסון אתרים יש יתרון גדול מאוד ומשמעותי מאוד. סכנת הפריצה קיימת כל הזמן, ולחברת אחסון אתרים יש את מערכת האבטחה הטובה ביותר שניתן להשיג, מה שלמערכת אחסון בלוגים אין באותה רמה. היתרון של מערכת האבטחה היכולה להגן על הבלוג בהחלט ניכר ובהחלט יש להתחשב בו.


לכן, האופציה של האחסון בחינם היא אופציה בעייתית מאוד. אופציה כזו אמנם יכולה להיות אופציה טובה במידה והינך רוצה להתנסות בבניית בלוג, שאין תכניות מעבר להתנסות של העבודה איתו, אך מבחינת הפרמטר של האבטחה, ומבחינת הפרמטר של השליטה המלאה, אין ספק כי בהחלט רצוי וכדאי לבחור בחברת אחסון אתרים, שכן כל אופציה אחרת יכולה להפוך את הבלוג למשהו אותו לא תכננתם לעשות, ולא תכננתם שיקרה. באם רציתם בלוג שיוכל להיות בלוג טוב וראוי לעסקכם, או כי אתם בלוגרים מקצועיים, אזי אין מה לדבר על האופציה החינמית יותר, שכן האופציה הזו יכולה לגרום להרבה יותר נזק מאשר להועיל.

קידום אתרים בגוגל + פרסום באינטרנט + פרסום בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב