דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לבגרויות 

מאת    [ 21/12/2009 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2976 פעמים ]

 

סיימתם את השירות שלכם בצה"ל, נסעתם לטייל בחו"ל, וכעת אתם מעוניינים לשפר את הבגרות שלכם במתמטיקה רגע לפני שתתחילו בפסיכומטרי. אין ספק שמקצוע המתמטיקה הוא אחד הקשים בתיכון, כאשר ברצונכם לשפר את ציון הבגרות כדי שהדבר יעזור לכם בעת תנאי הקבלה לתואר הראשון.

בתקופה שהייתם בתיכון עשיתם בגרות של שלוש יחידות במתמטיקה, כאשר כעת לאחר השירות הצבאי, אתם מעוניינים להוסיף יחידה נוספת, אשר תשרת אתכם ברגע שתנסו להתקבל למוסד לימודים להשכלה גבוהה. הפיתרון הוא פשוט- קורס הכנה לבגרות, אשר ייתן את כל הכלים הדרושים להצלחה במבחן.

היתרון בלקיחת קורס הכנה למבחן בגרות במתמטיקה הוא שמדובר בדרך כלל בלימוד בקבוצות קטנות (10 עד 15 איש). מכאן נובע שהיחס שמקבלים בקורס הנ"ל הינו אישי וממוקד. הקורס מספק לכם כלים לפתירת תרגילים שונים שלא תמצאו במקומות אחרים, ואף מיומנויות למידה שיעזרו לכם ברגע שתגיעו ללימודים לתואר ראשון.

המורים בקורס מודעים לעובדה שלא נגעתם במתמטיקה במשך שנתיים- שלוש שנים, לכן דבר ראשון שהם עושים הוא להוריד את החלודה שיש לכם. במידה ולא הבנתם נושא מסוים במהלך השיעור, הרי שיש לכם את האפשרות לקבוע להיפגש עם המורה לפני השיעור הבא, כדי שהוא יישב איתכם ויסביר לכם עד שתבינו.

חשוב לערוך השוואה בין מכוני בגרויות שונות,  הן מבחינת האיכות והמקצועיות של המורים והן מבחינת העלות הכספית. הקורס עולה בדרך-כלל בין 3,000 ויכול גם להגיע ל-6,000. אל תמהרו לשלם מהפיקדון הצבאי על הקורס עד שתבררו את האיכות שלו. מומלץ גם לבדוק עם חברים שאתם מכירים שעשו את הקורס במתמטיקה במכון מסוים. במידה ואתם לא מכירים מישהו שעשה את הקורס, אז יש לכם אופציה לבדוק באינטרנט כל מכון לגופו, ואף את התוצאות בשנים האחרונות של התלמידים.

המורים בקורס מבררים בהתחלה את היכולות המתמטיות של כל תלמיד על מנת שהם יידעו באיזו רמה כל אחד נמצא. ברגע שהמורים יודעים את הרמה של כל תלמיד, אז הם מתאימים את קצב הלימוד לכל אחד מהם. בסופו של דבר, לא קיימים מצבים בקורס בהם התלמיד נשאר מאחורה עקב זה שלא הבין תרגיל כזה או אחר.

דבר נוסף שחשוב לציין הוא שבמהלך הקורס יש תרגול רב, כאשר בכל נושא שנלמד המורים מביאים לא מעט תרגילים לתלמידים. לקראת סיום הקורס ומועד בחינת הבגרות שמתקרב, המורים עורכים "מרתון" עם התלמידים, כאשר בו אלה פותרים תרגילים מכל הנושאים באופן אינטנסיבי.

 בסופו של יום, קורס הכנה לבגרות במתמטיקה מומלץ לכל מי שמעוניין לשפר את הציון שלו מהתיכון רגע לפני לימודי הפסיכומטרי והתואר הראשון. הקורס הנ"ל מתמקד בכם אישית, כאשר המורים בכל המכונים לומדים להכיר את תלמידיהם לעומק. כלומר, כל מורה יודע באילו נושאים התלמידים שלו חזקים ובאילו נושאים התלמידים שלהם צריכים להתחזק.

 

בתחום הכנה לבגרויות תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב