דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לרהט משרד ביתי 

מאת    [ 20/12/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2805 פעמים ]

איך לרהט משרד ביתי

יותר ויותר אנשים פונים לעבודות הנעשות מהבית. מה כבר צריך? קצת ריהוט משרדי בסיסי והעבודה יכולה להתחיל. ועוד עם הנוחות של הבית, בפיג'מה ונעלי בית ובלי בוס שעומד על הראש... נשמע פשוט, אבל יש עוד כמה החלטות קטנות שכדאי לעשות על מנת להפוך את העבודה ליעילה. אמנם מהבית, אך זו עדיין עבודה. ריהוט משרדי מתאים יעזור להשיג הצלחה בעבודה.

למה צריך משרד בבית?

ראשית, עבודה מהבית היא עבודה שדורשת המון המון משמעת עצמית. קל מאוד להיכנע לנוחות של הבית, לטלוויזיה ולמיטה ולפתע לראות שהגיע הערב והעבודה לא נעשתה. בנוסף, לריהוט הביתי שלנו יש מטרות ביתיות. שולחנות או כסאות שאנחנו מחזיקים בבית אינם מותאמים לשעות ארוכות של עבודה מול מחשב ושימוש בהם עלול לפגוע בבריאותנו ולגרום לכאבי גב, צוואר תפוס ועוד בעיות שנזקיהן עלולים להיות ארוכי טווח.

איזה ריהוט משרדי אתם צריכים?

בחיפוש אחר ריהוט משרדי למשרד הביתי שלכם אל תתביישו – לכו על ריהוט משרדי לכל דבר. הדברים החשובים ביותר הם כסאות, מחשב, שולחנות ותאורה. כסא מנהלים לא נקרא כך סתם. המנהל הוא האיש החשוב ביותר בחברה ולכן עליו לקבל את התנאים הטובים ביותר. לפיכך, כסא מנהלים וגם שולחן מנהלים הם פריטים הכרחיים עבורכם – הם יהיו הבטחה לנוחות מקסימלית תוך שמירה על בריאותכם. התאורה חשובה על מנת לא לסנוור אך גם לא לאמץ מדי את עיניכם וכמובן המחשב – אמין וחזק על פי צרכיכם.

האם כדאי לקנות כל ריהוט משרדי?

כיוון שהמשרד נמצא בתוך ביתכם, אין צורך להפוך אותו למשרד ביתי. להפך – הוא החלק של הבית שצריך להישאר מקצועי לחלוטין. אין צורך להעמיס עליו מכונת קפה משרדית: צאו החוצה למטבח, הכינו קפה וחזרו לעבוד. מתוך התלהבות, בריהוט הראשוני אפשר לקנות דברים רבים שיהיו מיותרים. קנו רק את מה שהכרחי לעבודה שלכם ודאגו גם לפתרונות אחסון יעילים, אחרת תאלצו להתמודד עם צפיפות ובלגן.

איפה לקנות?

ניתן למצוא ריהוט משרדי באינספור חנויות בארץ. מה שחשוב הוא למצוא חנות לריהוט משרדי המתאימה לכם ושהעיצוב של הרהיטים בה נראה לכם. אחרי הכל אתם תבלו איתם הרבה מאוד. הנוחות מקסימלית היא חשובה מאוד וכן הקפדה על כך שלרהיטים המתאימים, כמו כסא מנהלים, יש תו תקן אורטופדי. שיקול נוסף וחשוב בבחירת ריהוט משרדי הוא המחיר. אל תתפשרו על האיכות ודעו שאיכות לא בהכרח שווה התייקרות.

איך לסדר את הרהיטים בחדר?

ישנם שלושה שיקולים חשובים: נוחות, מרווח ופתרונות אחסון. על הנוחות אין מה להרחיב, היא מתבטאת כאמור גם בטיב הרהיטים אך גם בסידור החדר, שיהיה נוח פונקציונלית ויאפשר עבודה כמה שיותר יעילה ומסודרת. חשוב שהמקום יהיה מרווח ושלא תרגישו חנוקים ורצוי מאוד ליצור פתרונות אחסון. למשל: שולחנות עם מגירות או תיבות גדולות שנכנסות בפינה לא מנוצלת.

ודבר חשוב אחרון..

העצה האחרונה לא כל כך קשורה לענייני ריהוט משרדי אלא יותר לתפיסה שלכם את העבודה מהבית. כשאתם יושבים מול שולחן מנהלים, על כסא מנהלים ואתם בעצם המנהלים של עצמכם, קל מאוד ללכת לאיבוד ולשכוח שאתם חייבים גם לדעת מתי לסיים. הרי אין לכם שעות עבודה מוגדרות – אתם בבית. הגדירו מראש שעות עבודה כדי ליצור הפרדה בין חיי המשרד לבין חיי הבית, ממש כפי שיצרתם בעזרת ריהוט משרדי הפרדה בין האזור הביתי לאזור המשרדי.

פיטרו ריהוט משרדי יוקרתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב