דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט מעבירה לקוד פתוח פרוטוקול תקשורת עתיר ביצועים שפותח בישראל לקידום חדשנות בוירטואליזציה 

מאת    [ 17/12/2009 ]

מילים במאמר: 901   [ נצפה 2331 פעמים ]

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי במאמץ של שיתוף פעולה פתוח עם שותפים עסקיים לקידום העתיד של וירטואליזציה, היא העבירה לקוד פתוח את פרוטוקול דסקטופ וירטואלי מתארח (hosted) שלה – SPICE.

 

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי SPICE הנו רכיב ליבה של מוצר Red Hat Enterprise Virtualization Desktops הנמצא עתה במבחני בטא. דרך פרויקט SPICE תשתף רד האט פעולה עם שותפיה העסקיים וקהילת הקוד הפתוח, על מנת להרחיב את פיתוח הפרוטוקול במאמץ לסייע בשבירת מחסומים לאימוץ וירטואליזציה.

 

SPICE, רכיב של רד האט בעקבות רכישת קומראנט הישראלית מרעננה בספטמבר 2008, הנו 

פרוטוקול rendering אדפטיבי מרוחק, שתוכנן במיוחד עבור סביבות וירטואליות.

עם טכנולוגיית התקשורת עתירת הביצועים החדשנית שלו, SPICE מיועד לספק חוויית משתמש שקופה עבור יישומים עתירי רוחב פס כמו מולטימדיה ו- VoIP, כשהוא מספק חוויית משתמש השווה לזאת של דסקטופ פיזי.

 

"על-ידי העברת טכנולוגיה זאת לקוד פתוח, אנו מאפשרים לשותפינו בתעשייה ולקהילה לתרום יחד איתנו לעתיד הירטואליזציה", אומר יניב ליבוביץ. "פרוטוקול SPICE תוכנן לאופטימיזציית ביצועים על-ידי התאמה אוטומטית לסביבת הגרפיקה והתקשורת בה הוא רץ, כך שליצרנים יש הזדמנות נפלאה לקדם אותו עבור יישומיהם הספציפיים. העברת טכנולוגיה לקהילת קוד הפתוח הנה בליבו של מודל הפיתוח והעסקים של רד האט, ואנו מקווים כי המערכת הכוללת מסביב לוירטואליזציית דסקטופ תגדל מהר יותר ותספק יותר חדשנות ללקוחות – מהר יותר."

 

"בעוד העברת טכנולוגיות ורכישות לקוד פתוח הנה צעד לוגיתעבור רד האט, החברה מגבה את שחרור קוד המקור של פרוטוקול SPICE עם קוד הטמעה נתמך ורכיבים עבור פריסה לשרת וללקוח", אמר ג'יי ליימן, אנליסט תוכנה ארגונית ב- The 451 Group. "אנחנו עדיין בשלב מוקדם מאוד באימוץ טכנולוגייה ותקנים של דסקטופ וירטואלי, אך ל- SPICE בקוד פתוח יש פוטנציאל אמיתי לבנות תמיכת מפתחים ומערכת המקיפה אותו, ולשרת כשכבה אחידה בין אופציות VDI שונות."

 

"אספקת SPICE בקוד פתוח על-ידי רד האט היא שלב חשוב לקראת המטרה של פעילות בין מערכתית עבור פתרונות וירטואליזציה הטרוגניים של התעשייה", אמר דניאל פרי, סגן נשיא לפיתוח מערכות פתוחות ביבמ. "אנו מצפים לעבוד עם רד האט וקהילת הקוד הפתוח לקידום אימוץ וירטואליזציה."

 

SPICE הנו אחד משלושה רכיבי טכנולוגיה מרכזיים ב- Red Hat Enterprise Virtualization for Desktops, שהנו מערך פתרונות הנמצא כיום במבחן בטא פרטי, עם זמינות כללית הצפויה

ב- 2010.

למידע נוסף או לתרומה לפרויקט SPICE, בקרו ב: http://www.souce-space.org

למידע נוסף על Red Hat Enterprise Virtualization Desktops,

בקרו ב: www.redhat.com/desktop

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא ספקית פתרונות קוד פתוח המובילה בעולם. מטה החברה שוכן בראליי צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה יותר מ- 65 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים דרגו את  Red Hat כאחת היצרניות המובילות המספקות  ערך בתוכנה ארגונית מזה חמש שנים רצופות בסקר CIO Magazine Vendor Value Insight.

רד האט מספקת טכנולוגיה ותמיכה, הדרכה ושירותי ייעוץ ללקוחותיה ברחבי העולם. באיכות גבוהה וזמינות גבוהה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה  Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם יישומים, פתרונות ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 75 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של  רד האט בישראל.

רד האט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב