דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקררים 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3082 פעמים ]

ללא ספק מקררים הם מוצרים חיוניים לבית ללא ספק מקררים הם מוצרים חיוניים לבית. מקררים הם חלק עיקרי מסקאלת מוצרי החשמל למטבח כאשר הם נחשבים שם למוצר העיקרי לצד התנור והכיריים. אין בית שאין שם מקרר. המקרר שלא כמו התנור איננו יכול להיות אביזר של מותרות, לצד התנור יש כיום תחליפי תנור כמו מיקרוגל קטן לחימום ובישול אוכל, תנור אפייה קטן, טוסטר אובן ותחליפים כמו כיריים לבישול איטי או גבוה.

מקררים באים בדרך כלל עם מקפיאים כאשר חלקם מגיע עם שתי דלתות כאשר המקפיא נמצא בחלק העליון ואילו המקרר והמגירות של המצרכים נמצאים בחלק התחתון, יש מקררים עם עיצוב חדשני שבהם המקרר מורכב משתי דלתות כאשר צד ימין הוא המקרר ואילו צד שמאל הוא המקפיא, זה דומה לשתי מקררים מחוברים ויוצר נוחות מסוימת ללא ספק בהכנסת המצרכים הקפואים למקפיא, המצרכים הקפואים הם כבדים ביותר כמו למשל בשר ומצרכי חלב כמו גלידות שהמקרר בעל שתי הדלתות יוצר כאן מין נוחות מסוימת בהכנסתם למקרר.

אורך חייו של מקררים הוא גבוה בדרך כלל ורוב הבעיות אם קיימות קשורות לאחסון מזון עד אפס מקום במקרר ולכן חשוב לאחסן בו מזון בצורה כזאת שיישאר מקום לעוד והמערכות יפעלו ביתר חופשיות. מנועי מקררים מחזיקים מעמד שנים רבות ולא פעם אנחנו רואים במוסדות מסוימים מקררים ישנים שעוד ממשיכים לעבוד במרץ רב גם אחרי שנים רבות ללא ספק מקררים נבנו גם בעבר בצורה טובה ולכן הם מחזיקים מעמד אולם הפקטור של השימור של הבעלים על המקרר הוא גם חיוני לתוצאה זאת.

עיצוב מקררים הוא נושא חדש ששולט כיום בבתי העסק של מוצרי החשמל, המקרר נצבע בצבעי שמן תנור מיוחד, צבע אקרילי שעמיד לפגעי מזג האוויר וכן עומד בפני פגעי חלודה, גם הברזל ממנו עשוי המקרר הוא מאיכות מיוחדת. מנוע המקרר לומד לווסת את עצמו אם כי בכל ה מקררים יש בדרך כלל מד לחץ שכאשר אנו קונים את המקרר עלינו לכוון אותו לטמפרטורה הרצויה.

לגבי האכסון של המוצרים במקרר: באכסון יש לציין מומלץ ביותר להפריד בין המוצרים ואת החלב והגבינות לשים למעלה במקרר שם הטמפרטורה קרה ואילו את הירקות שזקוקים למעט קור לשים למטה במגירות שם הטמפרטורה היא גבוה יותר, מצב הפוך יכול לגרום לחיים קצרים של מוצרי החלב שלנו, מוצרי חלב חמוצים זה דבר לא נעים ולא רק מצב לא נעים אלא גם מצב לא בריא לחלוטין. אדם שאוכל מוצרי חלב או מוצרים אחרים שלא זכו להקפאה מועילה יכול ללקות במחלות שונות ולכן חשיבות המודעות שלנו למקרר ולאופרציות שהוא מציע הם קריטיות.

במקרה של קלקולים: טכנאי המקררים מגיע כאשר המקרר נסתם או המקפיא נסתם בדרך כלל בקרח שמסרב להפשיר מתחת למגש המקפיא ומטפטף לעבר המקרר, לעיתים הוונטה של המקרר שובקת חיים או שהמנוע חורק וצריך להחליף חלק רציני. טכנאי המקררים מגיע לבית הלקוח ועושה בדרך כלל אבחון ראשוני למצבו של המקרר ומשם עובר לתיקון המקרר.


מאמר זה נלקח מקטגוריית מקרריםמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב