דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיורים למטבח 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 4458 פעמים ]

כיורים למטבח

קיימים כיום בשוק שלושה סוגי כיורים והם: כיורי נירוסטה, כיורי חרס, וכיורי גרניט. בייעודם המקורי של הכיורים, כיורים למטבח הלו הם נועדו במקורם לקחת אליהם את הנוזלים ואת המים ולנקז אותם דרך צינור מים שמחובר לתחתיתם וזורם בקו ישיר למערכת הביוב העירונית ומשם למכון הניקוז לטיהור השפכים באותו מקום. מכון הניקוז זה נושא למאמר אחר על סוגים שונים של מסנני מים איכותיים ברמת המיקרו הביתית או ברמה המאקרו העירונית. נחזור לענייננו כיורים הם מחוץ לזה שנחשבים כשלעצמם אביזר ניקיון הם נחשבים לאביזר איכות בבית. אם אנחנו מדברים על כיורים למטבח, לגבי כיורים למטבח אין ספק שהעיצוב שם שונה מאשר העיצוב של הכיור בשירותים מאחר שהצורך שם הוא שונה. כיורים למטבח מאופיינים בפונקציונאליות שלהם לסביבה. כיורים למטבח הם גדולים יותר מאשר כיורים לחדר האמבטיה בגלל עניין הכלים והמחבתות שלא לדבר על תבניות הבישול שאמורות להיכנס לתוכם לאחר השימוש. כיורים למטבח הם גדולים יותר ובדרך כלל באים עם תמיכה מלמטה כדי להחזיק אותם במקומם בגלל כובד משקלם שלא כמו כיורים לחדר האמבטיה או לשירותים שיכולים להיות תלויים מלמעלה ללא תמיכה תחתונה.

כיורים למטבח כשמם כן הם כיורים למטבח נועדו להשתלב היטב במראה המטבח ובצבעים שבהם הוא מאופיין בפאן העיצובי שלו. כיורים למטבח מציינים בעיצובים שלהם את טעמם של בעלי הבית ללא ספק. העיצובים והסגנונות של כיורים למטבח הם רבים ושונים ללא ספק וכאשר הצרכן מגיע לחנות או למפעל הוא מוצא מבחר עצום של כיורים למטבח חלקם בייבוא אישי מחוץ לארץ ועליו לבחור מה מתאים לו בכל מקרה. חברות רבות מחזיקות באולמות התצוגה שלהם יועצי שיווק, יועצי השיווק הם אנשים המומחים לפרצלציות ולהתאמות שונות בין מוצרים מסוימים או אביזרי מסוימים לבית לשאר חלקי הבית. חלק מהעניין למשל בתחום של כיורים למטבח הוא ליצור התאמה בין כיורים למטבח לבין הפונקציונאליות שלהם בשבילנו, דבר נוסף זה ליצור התאמה בין ארונות המטבח צבע וסגנון לבין כיורים למטבח, עוד התאמה היא בין צבע הקירות לצבע כיורים למטבח, ולסיום התאמה בין הברזים וכן התאמה בין השיש שנמצא במטבח לבין כיורים למטבח. יש לציין במאמר מוסגר כי כיורים למטבח באים לעיתים ביציקה אחת עם השיש של המטבח שנראה בתור יציקה מסביבם והכול בחתיכה אחת קומפלט.

כיורים למטבח אמורים לשדר יופי מאחר שהם נמצאים במרחב שהוא פתוח בדרך כלל שהוא המטבח. המטבח הוא מקום נגיש לאורחים ואף אחד לא היה רוצה להראות לאורחים שלו כיורים למטבח שבורים או סדוקים או כיורים למטבח עם עיצוב מיושן של מרכז גריאטרי או בית אבות מט ליפול. עיצוב בתחום של כיורים למטבח הוא חיוני ביותר ואלמנטארי הן לבני הבית או לאם המשפחה שמבלה באזור המטבח את רוב שעות היום והן לאורחים שמקבלים את הרושם שלהם מבני הבית באמצעות ההשקעה במטבח ובכל האביזרים הנלווים למטבח כמו למשל במקרה שלנו כיורים למטבח.


מאמר זה נלקח מקטגוריית כיורים למטבח מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב