דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כספות 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 3109 פעמים ]

כספות

ידיעה אופיינית בעיתון מספרת על שוד תכשיטים מבית פרטי כאשר הגנב טיפס על החלון פתח את השידה וכאשר בעלת הבית גילתה ערנות לנעשה הוא כבר חמק לו לרחוב השני ונבלע לעבר האופק. כאן נכנס עניין נושא כספות שמעניקות ביטחון מפני פריצה וגם כאשר הפורץ ניצב אל מול הכספת הוא יודע שהוא נמצא בבעיה בגלל שתי סיבות: הכספת תמיד כבדה מידי, ואם הוא בוחר לא לסחוב אותה פיזית איתו הכספת מחוברת לקיר בדרך כלל על ידי מספר ברגים שמוברגים מתוך הכספת רגע לפני שננעלה על הבריח. בעיה נוספת עימה מתמודד הגנב או השודד היא פריצת הכספת, יש כספות עם קידודים שונים ומשונים ויש כספות עם גלאי התרעה מפני פריצה, מה שניתן לומר הוא שלוקח זמן לפרוץ כספת, זמן יקר לפורץ, הפורץ למעשה חי על זמן כאשר הוא נמצא בבית זר בסיכון גדול להיתפס.

כספות תמיד היוו נושאים לסרטים על שודדים נועזים ועל שוטרים בעלי להט שדלקו בעקבותיהם עד לסוף המיוחל של תפיסת הפורץ עם שללו. כספות היוו תמיד נושאים לסדרות מתח אולם מה באשר לחיים עצמם? כיום יצרני כספות מתמחים בהכנת קודים בלתי חדירים לכספות שיקשו על הגנבים למצוא אופציה לפריצת הכספת מבלי לדעת מראש את הקודים שנועדו לשם כך.

"אמור לי מהו גודל הכספת שלך ואומר לך כמה אתה שווה", האמירה הזאת נכונה במידה רבה. אנשים שמחזיקים בעושר נכסים רבים, אצל אנשים אלו בבית תמצאו כספות גדולות ומשוריינות במידה רבה על מנת שיוכלו לאפסן שם את כל נכסיהם, בכל מקרה את חלק מנכסיהם כמו תכשיטים ושטרות מכר או מעט כסף מזומן לרכישה מיידית, כסף שבחלקו לא מופקד בבנק. יתרונות הכספת בבית לעומת הכספת בבנק היא שהיא נגישה בכל עת ללקוח, הכספת בבנק לעומת זאת היא לא נגישה בשעות או בימים מסוימים אז הבנק סגור אולם היא עמידה בפני פריצות וגם במקרה של שוד בנק חלילה יש לבנק תמיד ביטוח ובדרך כלל כל תכולת הכספות נאמדת מראש על ידי אנשי הבנק לכל מקרה.

כספות הם ממקום הבטוח לשים את נכסינו ללא חשש מאבידה או מגניבה. כספות מעניקות לנו ביטחון שזה חלק חשוב מהחיים. הביטחון שלנו, הביטחון של הילדים שלנו, הביטחון של הנכסים שלנו הם חלק מרכזי בחיים. כספת טובה ועמידה מעניקה אמינות לחברה שמשווקת אותה ומעניקה ביטחון לאדם שרוכש אותה באמצעות העמידות שלה. ביטחון כספי זה מה שמעניקה כספת בלתי פריצה עם קודי אבטחה מתוחכמים. חברות אבטחה כיום ממליצות על כספות עם ביטחון היקפי שכולל מערכת להתרעה מוקדמת מפני גנבים עוד על גדר הבית, מערכת אזעקה עם מצלמות המוצבת בתוך הבית וכן מערכת אזעקה מיוחדת במחוברת לכספת כל אלו מחוברים למרכז בקרה שאותו מפעילה חברת השמירה.

כספות הוא מוצר שנותן תוצאה, כספות שלא נותנות תוצאות יורדות מהמדפים ללא שום ספק, כאן המחיר לא קובע אלא האמינות והעמידות של המוצר. מקובל כיום לחשוב והדבר אף נכון כי הפורצים כיום הם פורצים חכמים שיודעים ומכירים את הטכנולוגיה שעומדת מאחורי הכספות ומערכות האבטחה ולכן ככל שהתחכום יהיה רב יותר כך היכולת לנטרל את האנשים הללו תהיה יותר קרובה.


מאמר זה נלקח מקטגוריית כספותמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב