דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברזל 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2617 פעמים ]

כיסוי רהיטים מברזל, רהיטי הגן שלנו כשאר אינם בשימוש יעזור לנו בשמירה עליהם מפני השמש ופגעי מזג האוויר השונים. ניקוי שוטף ומריחה בווקס של רהיטי הברזל שלנו יכולה לשמור עליהם ועל המראה שלהם לאורך זמן.

 

רהיטי ברזל שעומדים זמן רב בחוץ יכולים להתחמצן עם הזמן ובעצם להחליד. בצבע של ברזל שדהה אפשר לטפל ממש כמו הרכב שלנו באמצעות כל מיני חומרי ניקוי שמתאימים לניקוי הרכב, חומרים אלו יעבדו יופי גם על רהיטי הברזל שלנו שאנו מחזיקים בחצר או במרפסת וכן הלאה.

 

ברזל ששהה זמן רב מידי בחוץ ותחת השמש, או תחת הגשם וכבר החליד בצורה ניכרת, בברזל כזה נצטרך לטפל בצורה מיוחדת יותר, ונצטרך לעבוד עם כל מיני חומרים משקמים וחומרים מגנים ממש כמו שעושים בתעשיית הרכב כשמנסים לשפץ או לחדש רכב שהפח שלו כבר התבלה.

 

באופן כללי רהיטים מברזל הם הרהיטים שישרתו אותנו הכי הרבה זמן בחצר שלנו וזאת בשל העובדה הפשוטה והברורה שטמונה בברזל עצמו ובתכונות שלו. הברזל מן הסתם הוא חומר חזק מאוד לא ישפיע עליו, בטח לא החום שיש בחצר הבית שלנו, וכך גם הקור לא יזיק לו. בשונה מעץ, הברזל לא סופח את הנוזלים ולא מתרחב בגללם ולא מתיבש כשאלו נידפים ממנו. הברזל תמיד ישמור על הצורה שלו וזאת לאורך שנים על גבי שנים. הדבר היחידי שבעייתי עם ברזל מבחינת התחזוקה שלו כמובן, הוא החלודה. אבל אם נדאג שהברזל שלנו יהיה צבוע כמו שצריך ,כלומר, יהיה מוגן מפגעים אלו , אזי שנוכל להנות מרהיטי הברזל שלנו לאורך זמן והם ישארו וישמרו את המראה הראשוני היפה שלהם. את כל אלו אנו לא יכולים לומר על רהיטי הפלסטיק או על רהיטי העץ.

 

לרהיטי הברזל יש גם מראה מאוד מיוחד שמשרה אווירה מאוד מסוימת בחצר שלנו וישנם אנשים שיעדיפו את רהיטי הברזל רק בגלל המראה הייחודי שלהם. הברזל כמו תכונותיות, משדר עוצמה וכוחניות ונצחיות. חצר מרוהבטת ברהיטים העשויים מברזל היא חצר שנהינת מפאסון מאוד מסוים ומקשיחות גברית שאפשר לחוש בה באווירה מסביב.

 

אז נכון, רהיטים מעץ הם יפים מאוד וגם לעץ יש את התחושה המאוד מיוחדת שרק הוא יודע לייצר, אבל מה לעשות התחזוקה של העץ היא תחזוקה של ממש הן בקיץ בעיקר בחורף ומתי לא. ואם לא די לנו בפגעי מזג האוויר אז אולי כדאי שנחשוב על מזיקים שגם הם מהווים סכנה של ממש לרהיטי העץ שלנו.

 

מאידך גיסא, לרהיטי הפלסטיק אין את כל הבעיות האלו, אבל, רהיטי הפלסטיק לאורך זמן הולכים ונראים פחות טוב, ובכל מקרה, מבחינת המראה של רהיטי פלסטיק, רהיטי גן מפלסטיק, הם נופלים בצורה משמעותית במראה שלהם והם נראים הכי פחות טוב. הכי רגיל הכי פשוט. הכי בריכה ציבורית.


מאמר זה נלקח מקטגוריית ברזלמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב