דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גדרות 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2645 פעמים ]

החלטתם שאתם צריכים גדרות מסביב לבית לאבטח את הבית מפני פורצים בלתי קרואים ובאופן כללי סתם לתחם את הבית בשביל מראה יותר טוב, אז קדימה, עכשיו צריך לחשוב על מבנה וצורת הגדרות, את מיקום השערים בגדרות ולהחליט האם אנחנו רוצים שער עם דלת אחת או יותר וכמובן לקבוע את הסגנון של הגדרות.

אז באמת יש כמה דברים שאנו צריכים להחליט בבואנו לקבוע גדרות חדשות לסביבת הבית שלנו. ראשית כדאי שנבין היטב את המשמעות של הגדרות מבחינת המראה של הבית והתחושה הכללית בבואנו אל קרבת הבית והתחושה בתוך הבית. הגדרות מן הסתם סובבות את כל סביבת הבית והם הדבר הראשון שנתקלים בו אנו והאורחים שלנו ובכלל כל אלו שחיים איתנו בשכנות. גדר שחורה וגבוהה יכולה ליצור תחושה מאוד מאיימת ולהעיד אפלה ומסתורין על יושבי הבית. גדרות לבנות למשל, מעץ נאמר, עם מרווחים בין הלוחות של הגדרות תיצור אווירה אחרת לגמרי, אווירה של בית קטן בערבה, אווירה של חמימות ואווירה שמזמינה פנימה.

כשאנו חושבים על גדרות סביב הבית שלנו אנו חייבים לחשוב על הרושם שאנו רוצים שהגדרות שלנו ילמדו ויעידו עלינו. בהתאם לאווירה שניצור, זו שאנו מעדיפים, זו שאנו מתחברים אליה יותר – נקבע את סגנון ומראה הגדרות.

אבל, לא נשכח, אנו חיים בקהילה והבית שלנו הוא קרון ברכבת של בתים, אי אפשר שהגדרות שלנו לא ישתלבו עם שאר הגדרות שבשכונה שלנו. זה לא אומר שהגדרות שלנו צריכות לאבד מהאישיות שלהם ומהמראה הייחודי שניסינו ורצינו לשוות להן. זה אומר אבל שאנו נשתדל שלא לחרוג מגובה שאר הגדרות, ובכל זאת, למרות שנשמור אל האישיות המיוחדת של הגדרות שלנו, אנו נעשה מאמץ בכל זאת שהגדרות שלנו ישתלבו עם יתר גדרות בתי השכונה, וזאת כי בסופו של דבר גדר שמשתלבת עם הסביבה שלה היא גדר יפה יותר מבחינה ויזואלית, והבית שלנו מבחינה ויזואלית אינו הופך להיות הילד המכוער של השכונה.

חשוב לשים לב כשאנו בונים גדרות חדשות בסביבת הבית שלנו, ולא משנה לאיזו מטרה, ולא חשוב מה כבר עברנו בעבר בנושא זה של גדרות, כמעט בכל רשות ישנם החוקים שלה בנוגע לגדרות והגובה של הגדרות והמראה שלהם. חשוב מאוד שבטרם נתכנן תיכנונים בנוגע לאורך וגובה הגדרות שלנו, בטרם נקבע את הסגנון ונזמין את את הנגרים שיעבדו איתנו בבנית הגדר, כדאי מאוד שנבדוק מהם החוקים והתקנות של הרשות השולטת באותו מקום בו אנו רוצים לבנות את הגדרות שלנו. לא מעט אנשים בנו גדרות בעבר, גדרות שבסופו של דבר לא עברו את האישור של הרשות המחוקקת באותו מקום ודרשו מהם להרוס את הגדרות שלהם.


מאמר זה נלקח מקטגוריית גדרותמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב