דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי אמבט 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3554 פעמים ]

חדרי אמבט הם החדרים הקטנים ביותר בבית שלנו והפעילות שאנו עושים בחדרי אמבט איך לומר, לא תמיד מריחה טוב. כמה פעמים נכנסו לחדרי אמבט שהיו פשוט אפופים בכל מיני ריחות או בלחות של אחרי מקלחת. תחושה לא נעימה ועניין התחושה שלנו בחדרי אמבט הוא קריטי ואנחנו תמיד נרצה ליצור אווירה הכי נעימה עד כמה שאפשר בחדרי אמבט שלנו. אז באמת מה אפשר לעשות נגד תופעה זו בחדרי אמבט. הדבר המיידי ביותר שנוכל לעשות הוא חלון כמובן. אך לפעמים אין די בחלון של חדרי אמבט, שבלא מעט מקרים הוא בעצמו חלון קטן מידי, אלא שאנו זקוקים להוסיף על החלון בחדרי אמבט מאוורר כלשהו, כזה שמוציא את האוויר החוצה.

 

יש כל מיני תקנים שמוחלים על קבלני בניין עת הם בונים בתים חדשים ובתוכן חדרי אמבט. תלוי באיזה מקום אנו נמצאים בעולם, אבל היום אפשר לראות לא מעט בניינים ובתים חדשים שעושים שימוש במאוורר הפולט את האוויר אל מחוץ לחדר, אבל משום מה בחדרי אמבט שיש בהם חלון אנשים חושבים שאין צורך במאוור הזה שפולט החוצה את האוויר. אבל הלכה למעשה אנו לא פותחים את החלון בחדרי אמבט בחורף למשל. וחוץ מזה, ישנם דברים שאנו רוצים לזרז ואדים בחדר אמבט או ריחות לא נעימים בחדר אמבט שלנו אנו לא רוצים בהם ואם אפשר לשדרג את חדרי אמבט שלנו במאוורר נוסף ולדאוג לניחוחות נעימים יותר, למה שלא נעשה כן.

 

כמו כל דבר בתחום חדרי אמבט, גם מאווררים זוכים לדגמים שונים ומשונים. ישנם מאווררי חדרי אמבט שמגיעים גם עם חימום ובאופן הזה אנו יכולים לעשות שימוש באלו לטובת חימום חדרי אמבט שלנו. וכך אם בעבר נהגנו לחמם את הבית כולו בבוקר קר, סתם כי לא היתה ברירה ואנו לא רוצים להתקלח בחדרי אמבט קרים, אז עכשיו אנו יכולים לחמם את חדרי אמבט שלנו באמצעות אותו גוף חימום של המאוורר וכך לחסוך אנרגיה ולא מעט כסף.

 

מאווררים לחדרי אמבט היום אפשר להשיג בכל החנויות הרלוונטיות וזאת כיוון שאנשים רבים מוצאים לנכון לעשות שימוש באותם מאווררי חדרי אמבט. אפשר להשיג את אלו בכל החנויות השונות שמוכרות כלי סניטריים ולפעמים אפילו בחנויות רהיטים שונות, ובכל אופן תמיד נמצא אותם ברשתות העשה זאת בעצמך למיניהן או בחנויות הטמבור. את חדרי אמבט שלנו נוכל לשדרג בקלות במאוורר וזאת אפילו בצורה עצמאית. המאווררים החדרים לחדרי אמבט הם כאלו שמגיעים עם הוראות ברורות בנוגע להתקנה שלהם וכל אחד עם מעט טכניקה יכול לעשות זאת בעצמו ומבלי להזדקק לאיש שיפוצים או בכל אופן לאיש מקצוע שידרוש גם תשלום על ההקתנה של המאוור בחדרי אמבט.


מאמר זה נלקח מקטגוריית חדרי אמבט מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב