דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונות 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2617 פעמים ]

כל מכון כושר שמכבד את עצמו או בית מלון צימר ובית נופש אחר דואג למספר חדרי סאונות להנאת לקוחותיו. סאונות בנויות כיום במספר טכנולוגיות ובאות בעיקרון לשחזר את התהליך הטבעי של קרני השמש מסוג אינפרא אדום. על פי רוב סאונות בנויות על בסיס טכניקת הפצת אינפרא אדום על העור לריפוי. חום סאונה חודר חזק לגוף ויוצר אפקט ריפוי יחד עם אפקט הרגעה היפנוטי. סאונות מחזקות את המערכת החיסונית בגוף, זה לא סוד וכן פועלות להרגעת העור ולניקוי הגוף על ידי אדים שגורמים להזעה בטמפרטורה של בין 77 ל- 90 מעלות. תאי הגוף מתעוררים לחיים ומחזור הגוף במה שקשור לחילופי חומרים מקבל עידון.

חוויית הסאונה מעניקה סוג של תראפיה לאדם העושה בה שימוש. הסאונה הוא מקום מענג לנופש. ולא רק לנופש אלא מקום מרגוע לנפש. בתי מרחצאות וסאונות טבעיות קיימים ברחבי העולם בצורה די נרחבת, בשוויץ עוד בתחילת המאה נשלחו מטופלים למעיינות מרפה בכדי להחלים ממחלות עור שונות. כיום בישראלי מגיעים אנשים מכל רחבי העולם לים המלח בכדי להינפש והחלים ממחלות שונות. סאונות היוו מקום ריפוי קבוע בעבר וכיום הם הופכים להיות אטרקציה תיירותית.

מידי יום מתקשרים אנשים רבים לבתי מלון או לצימרים ומחפשים חדרים עם סאונות וג''''קוזי. כל בית מלון או צימר שמכבדים את עצמם עושים שימוש בסאונות כערך מוסף ללקוחותיהם. חלקם בונים סאונות במחלקה נפרדת וגובים על הכניסה אליהם סכום סמלי מלקוחותיהן.

סאונות הם הנאות החיים ונועדו ליצור ארשת של יוקרה למקום כמו כן במכוני בריאות וכושר הם מהווים אביזר עיקרי ואטרקציה שקובעת אם הקליינטים יתקשרו למקום או שלא. סאונות הם מקום לפוש מעט לאחר פעילות מאומצת או לאחר העבודה בסופי שבוע למשל כאשר הגבר או האישה מחפשים מקום שקט לפוש בו ולתת בו מנוחה לגוף, מקום להרגעת העור ולניקוי הגוף על ידי אדים. סאונות הם מקום מפגש חברתי לאנשים שונים.

סאונות בבית העסק הם ללא ספק מוטיב חזק של איכות כאשר כל עובד בבית האירוח מבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר בדיוק בזמן שהוקצב לכל לקוח ללא מקום לטעויות. כל פריט נמצא במקומו והסאונה מגיעה נקייה בכל שעה נתונה. הנאת הלקוחות והיכולת שלהם ליהנות מהמקום מעניקים לו הילה של יוקרתית וזרם בלתי פוסק של לקוחות. ללא ספק זלזול במוטי אחד מסוים בעסק על אף שבמבט שיטחי הוא נראה שולי יכול להוביל להצלחת העסק או לנפילתו במידה שווה. ערך המוסף של הבריכות בבתי המלון, הג''''קוזי או הסאונה בבתי ההארחה או במכוני הבריאות והכושר קריטיים להצלחתם של המקומות הללו ולעמידתם האיתנה מול שאר הלקוחות של התחום הזה. התחרות היא ללא ספק גדולה במיוחד בערים תיירותיות כמו אילת וטבריה אבל הטובים ביותר ממשיכים.


מאמר זה נלקח מקטגוריית סאונותמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב