דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברזים 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2658 פעמים ]

יש מי שמחשבים את ברזים למטבח כפריט הכי מרהיב בחלל המטבח זה שקובע את הטון הסופי של עיצוב המטבח. ואם אנו באמת עושים צעד וחצי אל תוך אותם חנויות כלים סניטאריים אשר מוכרות ברזים אנו באמת יכולים להתחיל להבין על מה מדובר. שהרי אותן חנויות מבריקות ונוצצות הן ויוקרתיות כאותם ברזים אשר הן מוכרות ולא בכדי, בשביל להצדיק את המחיר הגבוהה של ברזים ובשביל להצדיק את כל היוקרה שהוצמדה לברזים שווה לפתוח ולעצב חנויות שכאלו. אבל האמת היא שברזים האם אכן בעלי כוח רב בכל מה שקשור לעיצוב המטבח שלנו וכל מה שקשור לתחושה שלנו בתוך המטבח שכן הברז הנכון יכול לקחת מטבח אפרורי ולתת בו הרבה חן והרבה יחס עיצובי, כך שלפעמים ההוצאה הגבוהה על ברזים שווה את זה.

אז באמת מי שעשה פעם שיפוץ של המטבח שלו או בנייה של מטבח חדש מכיר את המחירים ויודע שאותם ברזים מעוצבים יכולים לפעמים להגיע אפילו למחירים של כמה אלפי דולרים. ויש מי שישלם תמיד יש מי שישלם וערובה לכך אפשר לראות בבתים מעוצבים בתים יוקרתיים כאלו שעניין העיצוב זוכה למלוא היחס, שם תמיד נראה ברזים יקרים ומעוצבים ובעיקר מאוד יפים. מקומרי קומה ומבריקי מבט, כאלו הם הברזים שלנו ואנו אוהבים אותם ומוכנים לשלם עליהם לא מעט ממיטב כספנו.

כשמכינים תקציב לשיפוץ של מטבח או לבנייה של מטבח חדש אנשים משום מה מרשים לעצמם לתת את הדעת על עניינם של ברזים רק בסוף התהליך ואז לא רק שהם בעוונותיהם עושים שגיאות חמורות של עיצוב, הם גם לא אחת מופתעים מן המחיר הגבוהה של ברזים למטבח וכל זאת רק בגלל שאלו לא הכניסו את אותם הברזים לשכלול של התקציב העומד לרשותם לבניית המטבח או שיפוצו. במקרים כאלו לא מעט אנשים עושים לא מעט פשרות על ברזים למטבח שלהם והם בוחרים בלית ברירה משהו בפשרה מסוימת כיוון שאזל להם הממון והם לא צפו את העלות הגבוהה של אותם ברזים.

ואכן לא מעט אנשים עושים פשרות ולא רק שהם לא זוכים לרכוש את ברזים למטבח היים ביותר ובדיוק כפי שהם רצו ובדיוק כפי שאלו משלתבים להם עם שאר עיצוב המטבח שלהם הם לפעמים גם מפספסים כל מיני אפשרויות מחוכמות שברזים חדשים יודעים להציע היום כמו אותו ברז סבון שמאפשר לנו לחסוך במקום של כל תכשירי הנקיון השונים שתמיד נמצאים בסביבת הכיור שלנו ודומה כי אפ פעם אין להם מקום ייעודי שלהם, כמו כן ברזים חדשים היום יודעים להיות גם צינור נשלף ויש הרבה דגמי ברזים למטבח שמגיעים עם מערכת לטיהור מים. כל אלו יכולים לחסוך הרבה כסף ומקום בבית שלנו ולהקל על השימוש והעבודה שלנו עם אותם ברזים למטבח.


מאמר זה נלקח מקטגוריית ברזיםמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב