דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דקים 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2446 פעמים ]

צבעם החום של הדקים והטקסטורות הרכות של העץ מביאות משהו מן היער אל תוך הבית שלנו, משהו מן הטבע אל סביבת החצר שלנו שלפעמים כולה אפופה נוף אורבני חונק. הדקים הם הזדמנות טובה לשבור קצת את האורבניות של החיים באמצע העיר. הדקים, היום נמצאים בשימוש לא רק בבתים פרטיים אלא שאפשר לראות אותם בהרבה בתי קפה ואפילו במשרדים שעושים שימוש בדקים במרפסות שלהם ובפינות עישון שלהם.

 

הדקים ברמת העיקרון לא דורשים הרבה תחזוקה ולפעמים לא דורשים תחזוקה כלל. הם נמצאים מעל לשטח פני הקרקע והם פתרון מעולה בכל סביבה בה יש הרבה משקעים.

כל זאת מבלי לדבר על השדרוג העיצובי החזק שאלו מוסיפים לחצר שלנו.

 

לדקים יש את היכולת להפוך כל שטח שאינו מרוצף לשטח מאוד נעים לשהייה עם תחושה מאוד מסוימת, תחושה של קאנטרי, תחושה של בילוי, תחושה של שמש וקיץ. כל אלו אפשר להשיג באמצעות דקים בחצר שלנו או במרפסת שלנו. התקנת הדקים גם היא פשוטה, יותר פשוטה נאמר מריצוף או מחיפוי בבטון נאמר, והדקים מאפשרים לנו הרבה חום ותחושה נעימה בחצר שלנו.

 

תחזוקת הדקים היא בעיקר מפני שמש וגשם, אלו כמובן יכולים להזיק לדקים שלנו ואנחנו נשתדל תמיד להרחיק רטיבות מהדקים ולתת למים להתייבש, אחרת אלו מרחיבים את העץ ואז בשמש הקופחת מכווצים אותו ובסופו של דבר הקדים שלנו ישנו צורה. זה לא אסון גדול וזה הפיך לחלוטין. שהרי הדקים שלנו בנויים לוחות לוחות וכל שעלינו הוא לאתר הלוחות שנפגמו כתוצאה משמש או מגשם ואותם יש להחליף בלוחות חדשים ותקינים. לפעמים אולי תהיה לנו בעיה למצוא את הלוחות החדשים בצבע של הלוחות הישנים שלנו אבל מדובר בבעיה שולית שכן עם הזמן, השמש תביא לכך שהצבעים של הלוחות החדשים של הדקים והלוחות הישנים של הדקים יבואו לכדי השוואה. חברות רבות עושות היום שימוש בדקים בסביבות שונות בעיקר במרפסות שלהן. הדקים כמו שוברים את האווירה של המשרד, האווירה האפורה שאולי מקבלת חיזוק מהשטיח מקיר לקיר, ובמקום זאת דקים חמימים שכמו מכניסים את הטבע אל תוך המשרד והסביבה המשרדית. אין מה לחשוב על קרמיקה או על ריצופי שיש, אלו מאוד יקרים ודורשים עבודה רבה ובעיקר לא משדרים את אותה תחושה שאנו רוצים ומצליחים לשדר באמצעות הדקים, לא מייצרים את אותה האווירה שאנו מצליחים לייצר בעזרת הדקים. הדקים הם כמו שובר אווירה והם יכולים להכניס הרבה חיות במקום בו הם מותקנים. על הדקים נוכל לשבת לצד השולחן שלנו ועם כסאת הנוח שלנו וממש כמו בבריכה או במלון, להנות מהדקים שלנו כפינת אירוח נחמדה ביותר.

 

 

 


מאמר זה נלקח מקטגוריית דקיםמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב