דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2668 פעמים ]

חדרי תינוקות כי לתינוק שלכם מגיע הטוב ביותר.

ללא ספק כותרת המאמר היא הסיסמה הכי קולעת שאיש המכירות יכול להתהדר בה. חדרי תינוקות כיום הם טריינד וסמל של דאגה לרך הנולד. חלק מהדאגה לילד היא הכנת חדר מיוחד למענו. חדרי תינוקות נמכרים כיום במחלקות מיוחדות בכל חנות רהיטים שמכבדת את עצמה בדיוק כמו מחלקות הקוסמטיקה בפראמים. עיצוב וריהוט חדר הילדים הם החלטה מכרעת שמלווה את הילד שלנו מיום לידתו ועד לבגרותו, ולכן חשוב לקבל את ההחלטה הזאת ביתר שימת לב. חדרי ילדים בתחילה נקראים חדרי תינוקות ומכילים מיטת תינוק, לולים ומזרנים רכים לילד, לאחר גדילתו הריהוט והמיטות נהפכים לגדולים יותר בגלל גדילתו של הילד משתנים צרכיו הפיזיים מטבע הדברים. הריהוט גדל בהתאם וכן המיטה הופכת מלול למיטת נוער תיקנית וכן שולחן למחשב או לשיעורי בית לאחר בית הספר. לילדה קונים שולחן עם שידה וראי לאיפור ולהנחה של בובות. חדרי תינוקות הם חדרים שמותאמים לילד הרך ולצרכיו בתחילת תקופת חייו.

חדרי תינוקות הם אופנה וטריינד עכשווי חדש. חדרי תינוקות צריכים להיות נעימים לעין, אסטטיים, יפים עם צבעים ידידותיים לסביבה. מוצרים נוספים שנמכרים במסגרת חדרי תינוקות הם: מדפים, תמונות שונות, וילונות, שטיחים, מוצרי בד ומשי וכן בדים לסיכוך כל מיטת התינוק מיתושים ועוד.

לגבי מיטת התינוק על המיטה להיות תואמת למזרן ללא הפרשים שונים שיכולים לגרום נזק לתינוק, על המזרון להיות עמיד בתקנים ללא רעלנים שיזיקו לתינוק כמו ציפוי פלסטיק או בד עבה הן לספיגת הנוזלים והן להגנה של התינוק.

לגבי לול רצוי לקנות לול בטיחותי ללא פינות חדות בחדרי תינוקות בכדי שיתאים לתינוק ויהיה בטיחותי עבורו. לול שמשמש רק למשחקים יכול להתקיים עם מזרן דק אולם לול שמשמש לשינה רצוי לשים בו מזרן עבה. הלול בחדרי תינוקות משמש למעשה בתחילת היוולדו של התינוק ובחודשים הראשונים שלו למגרש הצעצועים שלו ולמקום בטוח לתינוק עצמו ולסביבה שלו. את רוב היום מבלה התינוק בלול שנבנה כאביזר בטיחותי ממדרגה ראשונה בשבילו כאשר הפילות של התינוק וניסיונותיו הראשונים לעמוד בכוחות עצמו נעשים בתחום הלול שם הנפילה גם על הראש נעשית עם מזרן רך למגע ולא על ריצפה נוקשה חלילה. הכל מובנה שם למענו של התינוק בתוך הקומפלקס הכולל של חדרי תינוקות הלול מהווה שם חלק חשוב במכלול הזה. הלול הוא חדר המשחקים של התינוק בזעיר אנפין, שם נמצאים כל הצעצועים ושם גם הוריו של התינוק יכולים לחוש בטוחים מאחר שהלול משמש לו כמקור עיסוק ולהעברת הזמן במשך רוב היום תוך כדי היותו מקום בטיחותי, קשה למצוא שני דברים במכה אחת באביזר אחד והלול מהווה את הפיתרון האולטימטיבי הזה למעשה.

הלול מהווה למעשה בתוך חדר תינוקות את הארגון מחדש של הבית שבו הילד נמצא בתוך מתחם חדר הילדים שם בשעות היום הוא נמצא בתוך מתחם הלול שם הוא משחק ומבלה את רוב זמנו.


מאמר זה נלקח מקטגוריית חדרי תינוקות מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב