דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית אסטרולוגית שבועית 13-19 דצמבר 2009 

מאת    [ 15/12/2009 ]

מילים במאמר: 955   [ נצפה 2240 פעמים ]

 

  תחזית אסטרולוגית שבועית 13/12/09-19/12/09

 

מפת הכוכבים השבועית

 

 

בתחילתו של שבוע זה הדגש הוא על המשכיות בהיבטים הקשים של אוראנוס ושמש, המסמלים מאבקים העלולים לפרוץ בין מנהיגים ואנשי ממשל וסמכות. חילוקי דעות, ויכוחים שביתות, מחלוקות, מצבים לא יציבים, תנודות, עליות ומורדות כל אלה עלולים להתרחש השבוע ואין זה הזמן המתאים להתמודד עם החלטות ממסדיות וגורמים סמכותיים. השבוע זה אולי לא יהיה הזמן הכי מתאים להתמודד עם פרויקטים שמרניים או אנשים. תוכניות משתנות ברגע האחרון והפתעות עלולות לצוץ משום מקום. אנשים צפויים להתנסות בקשיים עם סמכויות, כללים או חובות. בנוסף לכך גם מצבה של ונוס מסמל על ניתוקים במערכות יחסים ולכן נדרשת בתחילתו של השבוע גמישות מירבית.

בהמשך השבוע מסתמנים שינויים במצב הכוכבים מה שמצביע על שיפור באווירה ובמצב הכללי:  שיפור בגישת הסביבה, גורמים יתרצו ויסבירו פנים במיוחד בנוגע לנושאים חוקיים ועניינים חינוכיים, יתקיימו נסיעות והאנשים ירבו להשתתף במופעי במה ומוסיקה, שעשועים, וכדומה. גם בתחום הכספים והרומנטיקה תשתפר האווירה ויתקיים שיתוף פעולה חיובי בין פרטיים לבין ממונים וגורמים ממסדיים, כמו גם שיתוף פעולה בין מנהיגים שאף עשויים להשלים מטרות ויעדים שהוצבו בעבר.

 

 

 

מזל טלה

אלו מכם המתכננים נסיעה למקום מרוחק בענייני עבודה או עסקים עלולים להיתקל בקשיים לא מתוכננים או שדברים יצאו משליטה. קשיים בנוגע לתחבורה באופן כללי השבוע. הסטודנטים  מביניכם חשוב שיהיו יותר ממוקדים ופחות מפוזרים. מערכות יחסים רומנטיות עלולות להסתבך בגלל סוד מביך כלשהו  או שהן מתנהלות על בסיס מוטעה ומטעה. צפוי שינוי בקריירה ותיתכן אף פירוק שותפות עסקית.

 

.

 

מזל שור

השבוע בולטת אצלכם מגמה של עבודה אינטנסיבית ואכן צפו לקידום בקריירה ואף להכנסות נאות. בבית מתלוננים על ההשקעה הגדולה שלכם בעבודה וחשוב שהאחד לא יעשה על חשבון השני. יחסים עם המשפחה המורחבת ובמיוחד עם אחים או אחיות משתפרים.

 

 

מזל תאומים

השבוע מתאפיין בתקשורת נעימה בין בני זוג רומנטיים ואפילו גם דיבורים ותוכניות של  מיסוד יחסים. חשוב להיות ריאליים כשמתכננים אירועים כלשהם, כמו גם מסעות למיניהם. בן הזוג יהיה תומך ויגלה רגישות כלפיכם.הדור הצעיר מצפה מכם לתמיכה והשתדלו להימנע מנוקשות בשיחותיכם עימו. צפויה הפתעה בתחום הקריירה.

 

 

מזל סרטן

שיפור כספי צפוי השבוע והגדלת הכנסה מעבודה. האווירה במקום העבודה תהיה נעימה ותזכו לשיתוף פעולה עם אנשים בתחום העבודה.  הבריאות עלולה להעסיק אתכם אבל מדובר במצב זמני ובר חלוף. ענייני הבית מקשים עליכם ואתם מתקשים בגיוס הכספים ובמימון ההוצאות הרבות הכרוכות בו. נסיעות או הצעות לנסיעות צפויות להגיע השבוע במפתיע.

 

 

 

 

מזל אריה

 

אתם פעילים ונמרצים השבוע. תשקיעו מאמצים רבים בשיחות ובקידום יוזמות ורעיונות שלכם ואף תזכו לתמיכה משותפים לרעיון ומן הסביבה הקרובה. אלו מכם המנסים לקדם קריירה בינלאומית יזכו השבוע להצלחה. התקשורת שלכם לא במיטבה השבוע ואתם מתקשים בהבעת רעיונותיכם אבל למרות הכול כאמור תזכו לתמיכה והבנה מאלו שאיתם אתם באים במגע. במקביל תהיה לכם עדנה רבה בתחום הרומנטי ואף שם תזכו לשיתוף פעולה מהנה. האזהרה השבוע מתייחסת בנושא מיסוד שותפויות או מיסוד יחסים וחשוב שתהיו ריאליים וזהירים.

 

 

מזל בתולה

הדגש השבוע הינו על התחום הביתי. אין זה סוד שבשנים האחרונות אתם מרגישים שינוי ברצונותיכם ומאווייכם בכל הקשור לזוגיות שלכם ועברתם מהמורות ורגעים קשים מאד בתחום זה . השבוע אתם מתאמצים לשפר את היחסים  בבית ובני המשפחה אף הם מגלים נכונות, מה שגורם לאווירה רגועה ונעימה . הוצאות הקשורות בדור הצעיר מקשות עליכם אבל ברור לכם שאין ברירה והוצאות אלו הן בלתי נמנעות.מישהו או משהו במקום העבודה מטעה אתכם מה שעלול להשפיע לרעה על  הקריירה שלכם.

 

מזל מאזניים

אתם משקיעים מאמצים כבירים בכל הקשור בתקשורת שלכם עם החברה, ואכן אתם זוכים ליחס חם מצידה. הדבר נעשה על רקע רצונכם להשתלב בתוכה בצורה הטובה והבולטות ביותר. בד בבד אתם מזניחים את הרומנטיקה מה שעלול להעכיר את יחסיכם עימם.  מתחים ולחצים בנושאי קריירה או בנושאים עם גורמי ממסד או ממונים עלולים לגרום לכם לבעיות בריאותיות לא משמעותיות אמנם וחשוב שתהיו רגועים.

 

 

 

מזל עקרב

אתם ממשיכים בהשקעתכם האדירה בתחום הקריירה . חשוב לכם להביע את עצמכם ולזכות בהכרה נרחבת באופן אינדיבידואלי. אתם בהחלט עשויים לזכות בהכנסות נאות תמורת מאמציכם, אלא שחשוב שתשימו לב שבדרך לא תזניחו עניינים אישיים אחרים ושזה לא יעשה על חשבון מערכות יחסים ותיקות וישנות וזה מתייחס אף למערכות  יחסים רומנטיות. 

 

 

 

מזל קשת

התקשורת שלכם השבוע עם הסביבה הקרובה ואפילו עם החברה המורחבת נעשית רגישה מתמיד. מדובר במיוחד על האווירה הביתית. מריבה עלולה להתלקח על רקע הרגישות הרבה שלכם וחשוב שתדעו לשים לעצמכם וללשונכם גבולות. רצוי שתהיו מודעים לכך שחלק מן הדברים עליהם אתם נלחמים השבוע אינם ריאלים והם נובעים מהרהורי לבכם בלבד. אתם חשים אכזבה בנוגע לתחום הקריירה ומרגישים שאינכם מצליחים לקדם את עצמכם. הדברים עשויים להסתדר בזמן הקרוב. רעיון של טיול עם הדור הצעיר או עם בני זוג רומנטיים יהיה מוצלח מאד.

 

 

 

מזל גדי

מאמציכם בתחום הקריירה הוכיחו עצמם כמשתלמים ובמקביל לקידום שכבר חוויתם בתחום זה אתם אף זוכים לשיפור ניכר בהכנסות , וחשוב שמשא ומתן בנושא זה יעשה בסובלנות ובלי מעורבות רגשנית שכן אם לא תקפידו על כך אתם עלולים להיתקל בהתנגדות מאסיבית ואף עלולים להפסיד את מה הקידום והיחס הטוב שבו זכיתם מצד הממונים עליכם.

 

 

מזל דלי

הדגש השבוע הוא על עניינים פיננסים. אתם מתקשים בהגדלת ההכנסות אליהן אתם שואפים דבר העלול להגביר אצלכם מועקות ותחושות שווא. השבוע דווקא תזכו לתמיכה ולאהדה מצד הסובבים ואף  תהיו מקובלים מתמיד. הסטודנטים מביניכם עשויים להיתקל בקשיים זמניים. העצמאים מביניכם שוקלים על הקמת שותפויות עסקיות וזהו אכן זמן מתאים לכך וצפויה לכם הצלחה.        

 

 

 

 

מזל דגים

 

הדגש השבוע על עניינים מתחום הקריירה. אתם נעים ונדים בין תחושת הצלחה לתחושת אכזבה מהכנסות שלהן ציפתם ושעדיין לא הגיעו. אכן אתם  משקיעים זמן רב ומאמצים רבים בעבודתכם והגיע הזמן שתקטפו את הפירות אלא שהדברים מתמהמהים מעט. חשוב שלא תרפו ותמשיכו בדרך  שבה צעדתם עד עתה.

 

 

 

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

 

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 

 

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגית 052-4747102 אתר הבית: מזלות בכוכבים http://www.MyAstroStar.Co.il http://www.myastrostar.co.il/?lat=en>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב