דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקה יפנית פלוס הארכת שיער 

מאת    [ 15/12/2009 ]

מילים במאמר: 585   [ נצפה 2760 פעמים ]

החלקה יפנית פלוס...

 

לא מוגזם יהיה לכנות את השיטה היפנית – הגשמת חלומה של כל אישה מודרנית, הנושאת על כתפיה את משפחה, בית וקריירה. ייבוש שיער על בסיס יומי וטכניקות ביתיות אחרות להחלקה לוקחות זמן רב ומאוד לא מועילות לבריאות השיער. השיער מתייבש, נשבר ודוהה. החלקה יפנית לא רק הופכת שיער מתולתל לישר לגמרי, היא גם הופכת אותו לבריא, מבריק וחיוני. 

 

השיטות המודרניות להחלקת שיער דורשות מהמעצב מקצועיות גבוהה ואחראיות רבה. ההצלחה ביישום השיטה היפנית תלויה רבות באבחון נכון של מצב השיער של כל לקוחה ויצירת הנוסחה האישית להחלקה עבור כל אחת. הנוסחה שונה לשיער טבעי או צבוע, לשיער עם שיירי צבע, גוונים, לשיער יבש או פגום. החלקה יפנית לא מומלצת לבעלות שיער מובהר, שרוף ופגום מאוד. 

 

הייחוד העיקרי והאופייני להחלקה יפנית הוא אפקט ההבראה המתמשך. השיער הופך ישר וחלק באופן אידיאלי למשך 6-8  חודשים, והחלקה נוספת מתבצעת רק לשורשים. הויטמינים, המינרלים והקולגן הנמצאים בתרכובת ההחלקה חודרים למבנה השיער, משקמים אותו ומשיבים לו את הגמישות והברק הטבעי. התוצאות מתקבלו מיד בתום התהליך.

 

...הארכת שיער 

 

ההחלקה היפנית זכתה בקהל מעריצות בארצות רבות וגם בישראל, מקום שבו נשים מתולתלות זה לא דבר נדיר. השיטה היפנית היא אידאלית למזג אוויר הישראלי, כשייבוש בפן מאבד את היעילות בגלל האקלים הלח. אחרי החלקה יפנית אפשר לצבוע שיער ולעשות הארכת שיער. 

הארכת שיער יחד עם החלקה יפנית זה חלומה של כל אישה שרוצה להיות מטופחת, זוהרת וייחודית. עבודות מסוג זה הוא נחלתם של מעצבי שיער המומחים בתחום. השיטה בריאה ובטיחותית  להארכת שיער-  הלחמה תוספות שיער טבעי באמצעות קפסולות הקראטיניות, אשר מבנה שלהם זהה למבנה הטבעי של השערה. המרכיב הקראטיני  מאפשר לחיבורים של תוספות השיער להיות חזקים,  גמישים, קלים לנשיאה ונוחים לטיפוח.

 

...החלקה ברזילאית 

 

שיטת היישור והחיית השיער באמצעות קראטין עשתה מהפכה של ממש בתחום טיפוח השיער ובכלל. השיטה מבוססת על שימוש במולקולות קראטין זעירות החודרות אל תוך השיערה וממלאות אותה מבפנים– תהליך הזהה לתהליך ההחייה הטבעי של השער. כתוצאה מכך השיער לא רק מתיישר אלא מחזיר לעצמו את הברק, הבריאות והיופי הטבעי שלו

 

השיטה הזו נקראת  במספרות "הקסם הקראטיני" והיא פופולארית בקרב הנשים והגברים כאחד ומתאימה לכל הגילאים. יישור השיער באמצעות קראטין, הינו נוח במיוחד שכן הוא מחזיק מעמד 3-4 חודשים - תקופה מספקת  עד שיימאס! הדבר רלוונטי במיוחד עבור אלו שאוהבים מידי פעם להחליף את התספורת והלוק הכללי. חשוב לציין כי שימוש בשיטה זו כבר מזמן אינו רק נחלתן של נשים, גם המין החזק מרשה לעצמו מידי פעם להתפנק בהחלקה ושיקום שיער. יותר מזה – הטיפול קראטיני מתאים גם לילדים מעל גיל 6.

  

האפקט המחייה והמבריא של שיטת הקראטין אינו מעלה ספקות ומתאים לכל סוגי השיער, במיוחד לשיער בלונד צבוע, יבש ופגום. לאחר הטיפול השיער הופך לחלק כמשי ונוח לסידור.

החלקה ברזילאית אפשר לבצעה אחרי כל סוגי החלקות שיער.  החלקה יפנית  והחלקה ברזילאית בעבודה אחת הופכת שיער של לקוח לחלק יותר, רך יותר, בריא ומלא חיים.

דויד יושבייב היה המעצב הראשון בישראל אשר החל להשתמש בשיטה ייחודית  להארכה ומילוי השיער. במהרה הפך תחום זה של אומנות הספרות מ"אסקטרים נשי" לפרוצדורה יומיומית שניתן לקבל בסלון המעצב. .דויד יושבייב נחשב כיום לאחד מהמומחים המובילים בעולם בתחום ומשמש, בין השאר ,כמדריך בחברות אירופאיות גדולות המייצרות חומרים וטכנולוגיות חדשניות להארכת שיער.באמצעותו טכנולוגיית לייזר חדשנית ביותר המסוגלת להלחים כ -8 קבוצות שיער תוך 30 שניות בלבד!


http://www.davidy.co.il/


 



 


 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב