1.מרבית האנשים חושבים שהמרכיב העיקרי בשיווק הוא שיכנוע של אנשים לכך שיש לחברתך את המוצר הטוב ביותר
2. מה אתה מוכר? מרבית המנהלים לא מצליחים להגדיר באופן ברור את המוצר שלהם ולאיזו קטגוריה הוא שייך. ההצלחה השיווקית שלך תלויה בפשטות להסביר מה בדיוק אתה מציע ולמי זה מיועד.
3.הכול לכולם . זכור כי המוצר שלך אינו חייב להיות מתאים לכל אחד. נסה לייחד את העסק שלך וזכור כי יש לך קהל יעד ספציפי.
מנהל דגול אמר פעם "I'd rather be strong somewhere than weak everywhere."
- לעסק אין לקוחות חוזרים. זכור תמיד ששיווק נכון בנוי על כשמונים אחוזים של לקוחות חוזרים ורק כעשרים אחוזים של לקוחות חדשים. ובידה והנך מצליח לשמר את הלקוחות שלך אתה עלול להימצא בהפסדים. זכור כי להשיג לקוח חדש עולה לך פי חמש יותר מלקוח חוזר.
- פשטות העסקה .פרסום נרחב אינו מספיק בהכרח. תן ללקוחות שלך ליהנות מפשטות כאשר הם מחליטים לרכוש. עשה את דברים פשוטים ללקוח כאשר הוא עושה את ההחלטה לרכוש. הזמן של הלקוח חשוב לא פחות מהזמן שלך, לכן אל תיתן ללקוח להמתין למוצר או מפני שהם יעדיפו לרוב לשלם יותר מאשר להמתין למוצר .
למד עוד אודות שיטות שיווק באינטרנט באתר המכללה לעסקים.