דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת מדדים שבועית 14.12.09 

מאת    [ 14/12/2009 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 1772 פעמים ]

מדד דאו-ג'ונס

אין למעשה הרבה חדש לגבי מדד זה מכפי שהובא בסקירה הקודמת. עדיין ניכר מאבק עיקש בין הקונים והמוכרים, בעוד הדבר מקבל את ביטויו בגרף מדשדש לאורך זמן רב יחסית. כמו-כן, אנו עדיין מוצאים שגל העליות נחלש, המומנטום גם הוא "מדשדש" ועם הפנים לכוח הולך ודועך, ובנוסף, גם האינדיקאטורים האחרים מצביעים על סיפור דומה. לאחר שבוע המסחר החולף קשה לדבר במונחים של כוח יתר לטובת אלו הקונים או הסוחרים האחרים שמתעקשים למכור, ולכן הכול יכול לקרות - הן מצב שבו נבחין להתחזקות המדד ולהתחדשות המגמה השוורית, והן לאפשרות שמסתמנת זמן רב, אולם כלל אינה בהכרח בטוחה, של פנייתו של המדד כלפי מטה בתנועה דובית. יש להביא בחשבון שישנה תנועה למשך זמן רב בתוך רצועת דשדוש עם נטייה קלה כלפי מעלה, כשכל זה עדיין תחום בקו מגמה עולה יציב לאורך זמן, אולם מצד שני - צפינו במספר ניסיונות להעלות את המחיר ללא הצלחה שהובילו למספר רב יחסית של "נגיעות" בקו ההתנגדות, אשר מלמד על חוסנו. לכן - מומלץ להמתין ולא לנקוט עדיין בעמדה לגבי פוזיציה כלשהי.

נאסדק 100

גם לגבי מדד זה, כמו קודמו הדאו-ג'ונס, אין הרבה לחדש למעשה. גם בו ניכר מאבק עיקש וממושך בין הקונים והמוכרים. גם בו אנו מוצאים רצועת דשדוש ממושכת יחסית, עם נטייה קלה לכיוון העולה. גם אצלו המומנטום "מדשדש" ועם הפנים לעוצמה הולכת ודועכת, ואשר מלווים באינדיקאטורים שונים המלמדים על אותה מגמה. יש לשים לב שגם במדד זה אנו מוצאים קו מגמה עולה מחד, אולם ניסיונות לא מוצלחים להעלות את רף המחיר שנתקל כמה פעמים בקו ההתנגדות - מה שמצביע על כוחו הרב. ולכן גם במקרה זה המסקנה המתבקשת הינה - ישיבה בינתיים על "הגדר" עד להתבהרותה של התמונה, אשר תוכל להוביל למסקנות יותר ראויות באשר לפוזיציה הנכונה שכדאי לנקוט בה.

מדדים עולמיים מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח

 

אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

 

 

הסקירה מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח


הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" http://www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר במטבע חוץ בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב