דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח הגדלת חזה: מה עליך לדעת? 

מאת    [ 13/12/2009 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 2578 פעמים ]

שכיחות הנשים אשר עוברות או מצפות לעבור ניתוח הגדלת חזה נמצאת בעלייה מתמדת בשנים האחרונות. יותר ויותר נשים הולכות לקראת ניתוח הגדלת חזה, בתור אחד מהתחומים הפופולאריים ביותר בקרב מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים בעשור האחרון.

ניתוח הגדלה, כולל מספר אפשרויות זמינות לצורך החדרת השתלים לשד, בהתאם לצרכים האישיים של המטופלת ובהתאם לגודל השתל וצורת השדיים. מנתחים פלסטיים שונים עובדים בשיטות הגדלת חזה שונות. בחלק נכבד מהמקרים, ניתוח הגדלת חזה מבוצע בד בבד בשילוב עם ניתוח הרמת חזה. עוד יצוין כי שיטות כירורגיות להגדלת חזה, כמו גם סוגי השתלים המוכנים והטכנולוגיה בה עושה שימוש אותו מנתח פלסטי, שופרה מאוד בזמן האחרון.

כיום, ניתוח הגדלת חזה ניתן לביצוע באופן שאינו פולשני לחלוטין והאפשרויות הכירורגיות הטכנולוגיות הרבה יותר זמינות ומפותחות מבעבר. לפני שתחליטי האם לעבור את הניתוח הגדלה, חשוב שתקבלי את מלוא המידע על הנושא, כמו למשל מה כרוך בניתוח וממה עליך לצפות.

עלויות ניתוח הגדלת חזה

מבחינת העלות של הניתוח, הן שונות באופן משמעותי בהתחשב בניסיונו המקצועי של אותו מנתח פלסטי, אזור המגורים, סוג ההליך עצמו וכמה גורמים אינדיבידואליים נוספים. למעשה, יהיה זה חסר אחריות לנקוב במחיר מדויק עבור הניתוח, מאחר וזה כרוך ביותר מידי גורמים ופרמטרים. היפגשי עם המנתח הפלסטי ובקשי ממנו הצעת מחיר וייעוץ לגבי אופי הניתוח. בצעי השוואת מחירים כדי לוודא שהמחיר הנקוב אכן עומד בתנאי השוק.

בחירת השתלים וחיפוש מידע אודות הגדלת חזה

ברוב המכריע של המקרים, המנתח הפלסטי ידון איתך על סוג וגודל השתלים המתאימים. כאן יש לך הזדמנות לבחור את גודל, סוג ואפילו מיקום של השתל, בהתאם לצרכים האישיים שלך והדרישות מהניתוח. את כל המידע הנחוץ אודות ניתוח הגדלת חזה תוכלי למצוא גם זמין באינטרנט.

ניתן גם לקבל מידע על כל סוגי ושיטות ניתוחי חזה הזמינות כיום. יש לכך גם חשיבות רבה מבחינת המודעות שלך לכל אותן תופעות לוואי אפשריות שעלולות להתעורר במקרים מסוימים. זכרי כי כאשר את מודעת היטב לסכנות האפשריות בטרם הניתוח, כך גם תדעי למה לצפות לאחר הניתוח וכיצד להתמודד עם זה במידת הצורך.

מאמאר זה נכתב באדיבות ד"ר מוסקונה - מנתח פלסטי בכיר. באתר של ד"ר מוסקונה ניתן למצוא מידע אודות כל סוגי הניתוחים הפלסטיים - ניתוח הגדלת חזה, ניתוח עפעפיים, שאיבת שומן ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב