דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לבחירת אפטרשייב לגבר 

מאת    [ 11/12/2009 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 7689 פעמים ]

 כל גבר והאפטרשייב שלו

האפטרשייב הינו מוצר בעל היסטוריה ארוכה אשר עבר התפתחות אבולציונית עם חלוף השנים ועם התפתחות המדע. כיום השימוש באפטר שייב אינו כרוך בצריבה לא נעימה שנבעה עקב ריכוז האלכוהול הגבוה ,האפטרשייב נחשב כיום למוצר טיפוח לכל דבר!

כמו כל מוצר טיפוח גם בקטגוריית האפטרשייב תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים המותאמים לפי הטיפוס והטיימינג. שפע של ריחות ומרקמים עשויים להותיר את הגבר פעור פה בבואו לבחור אפטרשייב פשוט לשימוש יומיומי. המדריך שלנו ינסה לעשות לך את החיים יותר קלים.

איך תבחר את הריח?

זה זמן להתבוננות קלילה..

כאן המקום לאפיין את קווי דמותך,כך לדוגמה גבר שמאופיין בתנועתיות מרובה כדאי שיבחר ניחוח מרענן וקליל (המתוק פחות יתאים לגבר האקטיבי) ואילו אלו הנחשבים ל"מים שקטים חודרים עמוק" כדאי שיבחרו בניחוח שימשוך את תשומת הלב.

לאקטיבים מומלץ ריח נקי ורענן, ריח כזה שיגרום לך ולסביבתך לתחושת רעננות ונקיון, המאפיינים של בושם שיתאים לכם הינם ע"ג האריזה - ברגמוט, מנדרינה, נרולי, גרניום, מור ושמן זעפרן.

להרפתקנים שמגלים פתיחות לעולם ולמתרחש חפשו את ניחוחות האירוס, התפוס והווניל.

ולאלו שמעוניינים לשמור על איכות הסביבה - חפשו אפטר שייב שעשוי משמנים ארומתיים, מאלכוהול צמחי, לרוב תמצאו הודעה ע"ג האריזה לגבי היותו של התכשיר ידידותי לסביבה ושלא נוסה על בעלי חיים.

 

מתאימים את האפטרשייב לסוג העור:

אם עורך אובחן ע"י קוסמטיקאית כעור שמן כדאי לך לרכוש תכשיר אפטרשייב כזה שיאזן את רמת השומן בעור במטרה לנטרל את המארה והתחושה השמנונית של העור. תכשיר האפטרשייב המותאם לעור שמנוני יהיה נטול שומן בהרכב שלו כמו כן יכיל חומצות פירות, או לחילופין חומצה אלפא ליפואית ALA  , האפטרשייב לעור שמנוני מגיע בברוב המקרים במרקם של ג'ל או תחליב.

לעומת זאת בעלי עור יבש וסדוק כדאי מאוד שיזהרו בגילוח, הגילוח לכשעצמו גורם להידקקות העור ולהתייבשותו, במקרה של עור יבש כדאי לרכוש תכשיר אשר מכיל הזנת לחות, כלומר מים ושומנים (ליפידים).

בעלי עור מקומט כדאי שירכשו אפטרשייב שמכיל חומרים ממריצים כגון: חומצות פירות, ויטמין C, חומצות הידרוקסיות, חומרים אלו מעולים לקילוף עדין של העור ובכך תורמים למראה חלק יותר. כמו כן קיימים תכשירים אשר מכילים רכיבים ממצקים אשר מעודדים את העור לייצר את האלסטין והקולגן האחרים על מיצוקו של העור.

 

מתאימים את האפטר שייב לפעילות הדומיננטית:

אם נניח אתם שוהים בשמש שעות מרובות עליכם לרכוש אפטרשייב נטול אלכוהול ונטול שומן, אלכוהול ושומן הינם מרכיבים אשר בחשיפה לשמש לא רק שאינם מגינים על העור נהפוך הוא נמצאו כמזיקים, כדאי לרכוש תכשיר אשר יכיל חומרים כגון אקווה וחשוב מכל מקדם הגנה מפני השמש!

לאנשי המשרד כדאי לבחור אפטר שייב שבו זמנית אינו מושך יתר תשומת לב ומצד שני מורגש בעדינות. כדאי שהתכשיר יכיל ג'ינסנג סיני הידוע ביכולותיו המעוררים ניחוחות של אשכוליות ולענה נמצאו גם מעוררים, ולאלו הסובלים מחרדה וממתח מחקרים מציגים נתון מאוד מעניין אודות תרומתו של ניחוח הווניל להפחתת מתחים.

 

 

 

דנה לוי בוגרת מכללת וינגייט ובעלת תואר במנהל עסקיםהמאמרים באדיבות אתר lcd ו טיפולי פנים לגבר 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב