דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי תינוקות וילדים - צו האופנה 

מאת    [ 10/12/2009 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2506 פעמים ]

מוצרי תינוקות וילדים פועלים לפי צו האופנה. היינו רוצים לדעת כי הילד הגדל יסתפק במה שאנחנו קונים לו, במה שאנחנו חושבים שטוב בשבילו, אך לא כך היא המציאות.

המציאות אומרת שהכל נע על פי טרנדים מסויימים. כל הילדים הולכים לפסטיגל, כל הילדים רואים דורה וכל הילדים רוצים את אותם בגדי ילדים כמו שיש לחברים שלהם, כמו שהם ראו בטלוויזיה ובפרסומות.

חברת FOX KIDS למשל, משקיעה עשרות אלפי שקלים במחקר, פיתוח ושיווק בגדי ילדים. כל עונה הם מנפקים קמפיין פרסומי המגיע לכל ילד .

נכון שכשהילד היה תינוק היה קל יותר להלביש אותו לפי רצוננו. מתי כל זה מתחיל? מתי הילד מפתח מודעות לסביבה שלו, לילדים האחרים, להבדלים ולעובדה כי יש קו אחד המנחה את כולם?.

ובכן, המומחים טוענים כי כבר מגיל שנתיים הילד מפתח את האופי שלו ובהתאם את הרצונות שלו. אך רק מגיל שלוש ואילך הוא מפתח מודעות חברתית ומתחיל לזהות אופנות ותהליכים כוללים.

חברות מוצרי תינוקות וילדים פועלות באותה שיטה. מכיוון שמדובר בגופים מסחריים האינטרס הראשוני שלהם הוא רווח כלכלי. מדובר במערכת שיווקית העובדת על פילוחי אוכלוסייה, סטטיסטיקות, גיל ויכולות כלכליות. זה נשמע ציני אך זהו המצב.

כיצד ניתן להעביר לילד הגדל את עיקרון הייחודיות? ובכן, ניתן לעשות זאת על ידי פתיחה של כמה שיותר דלתות עוד בשלב ההתפתחות שלו. הורים שהשקיעו במגוון של תחומי עניין עוד בגיל צעיר יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהילד יפתח טעם אישי ולא ייגרר אחר העדר.

נכון, כל ילד שואף להיות "כמו כולם." אך ילד שעולם האסוציאציות שלו רחב ומעניין תמיד יידע שיש עוד אפשרות, עוד דרך, מעניינת יותר, ייחודית ומתאימה רק לו.

חדרי ילדים למשל, זהו קנה מידה טוב לדעת את אופיו המתפתח של הילד. בשלב מסויים הילד ירצה להפוך את המרחב הנתון לו לשלו. הוא יבקש תמונות לחדרי ילדים שיתאימו ל"סגנון שלו." הוא יבקש בגדים מסויימים, מיטה מסויימת, ספרים או סרטים מסויימים.

הליכה על פי צו האופנה היא כנראה בלתי נמנעת בעולם כיום. המכבש שמפעילים חברות מוצרי תינוקות וילדים הוא אדיר. בנוסף על הטלוויזיה, המחשב ושלל הגירויים הוויזואלים סביב הילד, קשה לטפח חשיבה מקורית. קשה, אך אפשרי. שיחות, משחקים, ספרים ובילויים משותפים הן הזדמנות נהדרת להראות לילד שהוא מיוחד, מוכשר ויכול לבחור בדרך משלו ללא כל חשש.

GreenWeb כותבים גם על תיקי החתלה ועל מדבקות קיר. אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב