דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטים מדריך קניה 

מאת    [ 10/12/2009 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 2077 פעמים ]

המגוון הרחב הקיים בשוק לכל סוגי הרהיטים הוא עצום ואיתו מגיעים שיקולים רבים עליהם צריך לתת תשומת לב יתרה. מהם השיקולים וכיצד לקבל את הנכונים ביותר, במדריך הקנייה הבא:

  1. הצעת מחיר - האותיות הקטנות
    השווה בין הצעות המחיר שקיבלת עבור אותו רהיט ושים לב תמיד לאותיות הקטנות הרשומות בתחתית ההצעה ויכולות לכלול בתוכן מידע אשר משנה את הסה"כ לתשלום.
    בדרך כלל דעו כי הובלה והרכבה של רהיטים בבית הלקוח אינה כלולה בהצעה ויהיה עליך לשלם עבורה בזמן האספקה למוביל, לכן היערך מראש לכך. אם יש לכם את האפשרות להוביל לבד עם טנדר או אפילו רכב פרטי (לרהיטים קומפקטים), הרווחתם, אך קחו בחשבון כי לא תקבלו אחריות במידה והרהיט יפגע בזמן ההובלה וההרכבה העצמאית.
  2. המחיר -
    מה עלול להשפיע על המחיר? קיימים מס' פרמטרים אשר ישנו את המחיר מעלה או מטה:
    א. סוג הרהיט (ריהוט משרדי, ריהוט ביתי, ריהוט גן טבעי/סינטטי,  ריהוט מוסדי) בכל תחום קיימים טווחי מחירים שונים.
    ב. חומר הגלם (עץ מלא, עור, דמוי עור, ראטן טבעי ראטן סינטטי, זכוכית, מתכת וכו') כל רהיט יכול להיות מיוצר מחומר איכותי או מחומר פחות איכותי, תלוי כמה ביכולתכם לשלם עבורו.
    ג. איכות - לעיתים שני רהיטים המיוצרים מאותו חומר גלם, יכולים לקבל מחיר שונה אחד מהשני וזאת מכיוון שהחומר ברהיט אחד עבר עיבוד מינימלי ולכן יעלה זול יותר ואותו חומר ברהיט השני עבר עיבוד מושקע, עטוף בחומרים משמרים וכו' ולכן מחירו יהיה יקר יותר.
    ג. מידות וייחודיות - רהיטים המיוצרים בכמויות ובמידות סטנדרטיות יעלו פחות מאשר רהיטים אשר יוזמנו עפ"י מידה מותאמת אישית. כל דבר היוצא מגדר הרגיל ודורש שינויים מהותיים ועבודה נוספת ושונה כגון שינוי הצבעים, החומרים וכו' ייקרו את הרהיט.
    ד. כמות -רק אם יש צורך כמובן, ככל שכמות ההזמנה גדולה יותר כך תהיה השפעה על המחיר לטובתכם. אפילו אם תזמינו שתי כורסאות במקום אחת, תוכלו לקבל הנחה נחמדה (אל תשכחו לבקש, לא תמיד זה ברור מאליו)
    ה. יבוא רהיטים - אצל רוב חנויות הרהיטים אשר מייבאים את הרהיטים שלהם מארצות אחרות, תאלצו לשלם פערי יבוא אשר עלולים לייקר את מחיר הרהיט, במיוחד אם הרהיט הוא גדול או כבד במיוחד ותופס מקום מכובד במכולה המיובאת. יש כאלו אשר מוכנים לספוג את העלויות הללו ואצלם תשלמו נטו על הרהיט עצמו.
  3. הזמנה וזמני אספקה -
    בחרתם את הרהיט ובחרתם את הספק, כעת תתבצע עבורכם הזמנה אשר תכלול את פרטיכם ואת פרטי הריהוט המוזמן. לכל ספק או יבואן יש זמני אספקה שונים, במידה ואתם לא לחוצים בזמן, עדיף לחכות מעט ולקבל מוצר מוגמר ואיכותי אשר ישרת אתכם לטווח ארוך.
    במידה ואין לכם זמן לחכות, נסו לברר האם יש את הרהיט שבחרתם במלאי או אפילו מתצוגה כך גם תוכלו לקבל מחיר נמוך יותר עבורו.
    זמני האספקה בין חברה לחברה נעים בין 7-60 ימי עסקים, קרי יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. וודאו כי החברה יכולה לעמוד בלוח הזמנים לו התחייבה ומה קורה חלילה, במידה וקיים איחור במשלוח, האם הלקוח מפוצה בצורה כלשהי וכו'. 
  4. אחריות - קניית ריהוט היא לא השקעה קטנה ולכן רצוי שבמקרה של בעיה יהיה לך למי לפנות. תעודת אחריות תעניק לך שקט נפשי ותאפשר לך לקבל שירות ותיקונים גם לאחר קבלת הרהיט. בתחום הרהיטים טווח האחריות משתנה בין רהיט לרהיט, וודא כי האחריות הינה על החומר או גם על העבודה ולמשך כמה זמן.
  5. שירות הלקוחות - בדקו מיהם נותני השירות בחברה, למי עליכם לפנות בנושאים שונים בהם תתקלו עד ולאחר קבלת המוצר. אלו הם האנשים אשר ילוו אתכם ויעמדו לרשותכם במענה לשאלות ובירורים מרגע ההזמנה עד לרגע קבלת הרהיט. לא תרצו לעמוד מול אוזניים ערלות בזמן שתצטרכו לקבל מענה ותמיכה . ככל שתבררו יותר על החברה ועל השירות שהיא מעניקה, כך תוכלו להימנע מאי הבנות ועוגמת נפש.

 

מאסטר דיזיין עוסקת ביבוא, שווק ומכירה של ריהוט משרדי בעיצוב ייחודי, ריהוט לבית ולגן , לשוק הפרטי והמוסדי (בתי מלון והארחה, צימרים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, חברות ומפעלים). מוצרינו מיובאים ממיטב החברות, ישירות מן היצרן לצרכן הסופי, בחסכון מרבי בעלויות התיווך ובמחירים הוגנים. המוטו המנחה אותנו ב"מאסטר דיזיין" הוא: מוצרים איכותיים, בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת ושירות אישי וקשר עם לקוחותינו, משלב הזמנת המוצר, דרך קבלתו ובאחריות למוצר לאחריה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב