דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות עץ 

מאת    [ 09/12/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3510 פעמים ]

דלתות עץ

כשאנו מעצבים את הבית שלנו אנו צריכים לחשוב תחילה על האופי של העיצוב שלנו. בהתאם לאופי העיצוב של הבית שלנו אנו צריכים לבחור את סוגי החומרים מהם ייבנה הבית שלנו.

ואכן, אפשר לראות היום הרבה בתים שמחליטים לעצב אותם בעיצוב פנים שיש בו משהו משום הטבע והטבעיות. כלומר, הרבה עבודה עם עץ. ובבתים אלו עושים שימוש גם בדלתות עץ וזאת בשביל כל הערך המוסף שיש לדלתות עץ בסביבת הבית שלנו וכמובן התרומה של דלתות עץ לעיצוב שלנו, התרומה מצד המראה והתרומה מצד התחושה. כל אלו אפשר להשיג עם דלתות עץ.

לא מעט אנשים בוחרים לעשות כן ולרהט את הבית שלהם באמצעות דלתות עץ וכך בעצם הם יכולים להכניס אל ביתם את כל האווירה שהעץ מציע לנו. ובאמת חוץ מדלתות עץ אפשר לעשות גם שימוש בדקים, היינו לחפות את הרצפת החצר בדק שכולו עשוי עץ והמראה החמים של העץ מביא תרומה שיאן לה מחיר או תחליף בעיצוב הבית שלנו. אז באמת אפשר לראות היום מאוד הרבה דלתות עץ מכל מיני סוגים ובכל מיני עיצובים שונים ומשונים וכמבון לכל מיני סביבות מסוימות. שהרי דלתות עץ לא אחת אנו נפגוש גם במשרדים שיש בהם עיצוב בטוב טעם, אלה גם בוחרים להכניס דלתות עץ למשרד וזאת כמובן בהתאם לכל הכתוב לעיל, הדלתות עץ מביאות איתן הרבה ערך מוסף שאין לו תחליף. ובאמת אם נדמה בראשנו דלתות עץ לעומת נאמר, דלתות זכוכית, אז באמת שני הסוגים הללו של דלתות מאוד יפים הם ומאוד יוקרתיים ויכולות להוסיף המון חן בכל סביבה בה נבחר להציבן, אבל האמת היא שבסופו של דבר לדלתות עץ יש מראה אלגנטי יותר ויוקרתי יותר. אפשר להתחיל חפש סיבות מדוע זה האדם הממוצע מגיב טוב יותר כשהוא נתקל בדלתות עץ, אפשר אולי לייחס זאת לעובדה שדלתות עץ הן כנראה גם הדלתות הכי עתיקות בעולם, והאמת היא שגם בטירות ואחוזות אנו תמיד נראה דלתות עץ. למה? כי ככה. כי פשוט ככה. דלת יפה היא דלת מעץ. כך נהוג בעולם וכך היה נהוג וכנראה שכך גם יהיה נהוג לתמיד. אז באמת ישאל מי שישאל אבל מה עם כל נושא האבטחה, והאם אין זאת כי דלתות עץ הן פחות בטוחות ופחות אטרקטיביות כשאנו מדברים על דלת חיצונית שאמורה לספק גם הגנה לבית שלנו מפני פורצים וכן הלאה, אז התשובה שלנו לאחד כזה תהיה שאכן שהטכנולוגיה והחדשנות לא פסחה גם על סוג הדלתות אליו אנו מתייחסים כאל דלתות עץ, ואכן אפשר למצוא היום דלתות עץ שהן לא פחות בטיחותיות ומאבטחות מכל דלת אחרת ולא חשוב מאיזה חומר היא עשויה ולא חשוב באיזה שיטה פותחה. דלתות עץ לא נופלות משום סוג של דלת אחרת.


מאמר זה נלקח מקטגוריית דלתות עץ מפורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל - מפתחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב