דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות ועיצוב 

מאת    [ 09/12/2009 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1954 פעמים ]

פרגולות

פרגולות הם אביזרי נוי מודרניים המשדרים יופי מיוחד למרפסת ואף לחצר. פרגולות משמשות גם לחניות וגם לדשא בחצר לסוכך מהשמש על מנת להגן על הילדים המשחקים שם בשעות הצהריים. פרגולות וסוגיהם מאפיינים את העידן המודרני של נוחות מרבית מאומצת בתחום הייצור והפיתוח ועושר לכל.

בכלל כיום בעידן המודרני קבוצות משתנות של פותרי בעיות, התלויות זו בזו, יתפסו את מקומם של המנגנונים הביורוקרטים המסורבלים הקיימים עדיין בימינו. אבל נשאלת השאלה איך נארגן את הרשתות המטורפות והמפוזרות האלה, המשתרעות על פני מרחקים גדולים? ‏התשובה היא מפליאה שהן מארגנות את עצמן קחו למשל את יפן. אדוארדס דמינג נביא הטי קיו אם או בעברית ניהול איכות יעילות, בניגוד למה שהיה מקובל לחשוב עד היום, לא היה אביה מולידה של המודעות הגדולה והחזקה של היפנים לאיכות. זאת יש לדעת סדר וניקיון, איכות וחזות חיצונית נאה הם מבצע אלף השנים ולא מבצע החודש ביפן. למעשה, ואף להלכה יש לציין, דת השינטו, שהיא דת המדינה ביפן, היא דת המעריצה את הסדר, את הפשטות ואת היופי כמשהו אלוהי נשגב ועל טבעי שיש לאמץ אותו וכן לחקות אותו כמודל ראוי לחיקוי ולהערצה רבה בחיי היומיום.

‏קחו למשל את ה"איקבנה" שזה ענף סידור הפרחים המפורסם ביפן. ביפן הערצת היופי המוחלט בולטת לעין. חוץ מזה, אריזת כן; דבר ביפן היא בגדר פולחן עיוור. אריזתה של גלוית דואר אחת בכל חנות קמעונית קטנטנה היא מוצר נהדר. ‏כשאתם ביפן, נדמה לכם שגם חציית רחוב מרושלת היא עברה שדינה מוות, אפילו במקומות נידחים. משפחותיהם של אנשים המשליכים את עצמם לפני הרכבת התחתית בטוקיו נקנסות על הפרעה לשירות :העונש משתנה, בהתאם למספר האנשים שעוכבו בגלל ההתאבדות. ‏היפנים הם עם שמשוגע לסדר כבר מזמן. אין פלא שבני המערב מתקשים כל כך לחקות דיבוק כזה בהנחה שצריך לחקות אותו.

‏יבשת אסיה נעה כיום ללא הפסקה ואולי תקועה בפקקים תהיה מילה טובה יותר. בעקבות הצמיחה הכלכלית העצומה כבר הולידה התנועה בבנגקוק מוצר צריכה שהפך ללהיט. קומפורט 100 הוא מוצר שנראה כמו בקבוק פלסטיק אדום שנמכר כמשתנה ניידת. המתקן שאפשר לקנות אותו גם עם משפך קטן , לשימושן של נהגות ומצוי עכשיו בשפע בכל תחנות הדלק בעיר. מצחיק עד דמעות נכון! אבל יעיל בהחלט תודו שלא חשבתם על זה!

פרגולות הם אביזרי נוי בעידן המודרני כאשר בעבר אף אחד לא חשב על פרגולות. כיום פרגולות הם בהרבה מקומות גג לכל דבר. פרגולות עשויות מחומרים חזקים עמידים בפני גשמים ורוחות חזקות במיוחד וכן פרגולות מוגנות לחלוטין בפני מים. מוצרי פרגולות נמצאים כיום ונמכרים בכמה סוגים החל מפרגולות פשוטות העשויות מחומרים פשוטים ועד פרגולות העשויות מחומרים יקרים, מוצרים איכותיים ומוצרים עמידים ביותר.


מאמר זה נלקח מקטגוריית פרגולות מפורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל - מפתחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב