דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2140 פעמים ]

עיצוב חדרי ילדים זה אתגר. זה לחזור לילדות שלנו ולחשוב מה הכי אהבנו בתור ילדים קטנים ואיך אנחנו יכולים לתת את זה לילדים שלנו. עיצוב חדרי ילדים פותח בפנינו עולם של דמיון. ממש כמו שהיינו קטנים אנחנו צריכים להמציא מחדש את עולם הפנטזיות שבו הילדים שלנו יגדלו. העולם כפי שאנחנו (פחות עדיף) או איך שהם (יותר עדיף) היו רוצים לדמיין את עולם החלומות שלהם.
עיצוב חדרי ילדים זה אתגר מכיוון שילדים זה דבר דינאמי. מטבע הדברים הילדים שלנו גדלים מהר. הצרכים שלהם והרצונות שלהם עשויים להשתנות בהתאם- עיצוב חדרי ילדים צריך לכלול כמה שיותר אספקטים שעשויים להשתנות במהלך השנים ולקחת אותם בחשבון על מנת שיהיה קל להסתגל אל השינויים שהילדים שלנו עובדים. עיצוב חדרי ילדים צריך לעבור את כל השלבים- משלב התינוקות עד לשלב העוללים, שלב הפעוטות ועד לשלב הילדים. ישנו גם שלב של ילדים גדולים וזה כבר נושק להיותם מתבגרים קטנים.כל השלבים האלה הם שלבים בלתי נמנעים בכל משפחה. עיצוב חדרי ילדים נכון לוקח בחשבון את כל הדברים האלה ויוצר מרחב שיתאים את עצמו בצורה כמה שיותר טובה לכל השלבים האלה.
עיצוב חדרי ילדים זה אתגר גם מכיוון שאנחנו לא תמיד יכולים לדעת מה ההעדפות האישיות של כל ילד וילד. למרות שאנחנו אולי רוצים להאמין שאנחנו מכירים את הילדים שלנו, בד"כ אנחנו לא. אם יש לנו את האפשרות לשתף את הילדים שלנו בבחירה ובעיצוב של חדרי הילדים שלהם- מה טוב. הם יוכלו לספר לנו, אולי, הרבה יותר טוב ממה שאנחנו אי פעם נצליח לנחש מה הם רוצים בדיוק ואיך הם רוצים את זה. אולי הם רוצים קיר שהם יוכלו לקשקש עליו? אז נוכל לספק להם לוח ענקי שיוכלו לעבוד עליו (או שנסכים איתם על צביעה כל-כמה-זמן שבה הם ישתתפו כדי לקחת אחראיות על הקשקושים).מטבע הדברים לא תמיד ניתן להתייעץ עם הילדים שלנו- כישורי השפה שלהם לא תמיד מפותחים בצורה מספיק טובה כדי שהם יוכלו לבטא לנו בצורה מילולית מה הם רוצים ( כמו למשל אם הם תינוקות והם בכלל לא יודעים לדבר עדיין).במקרה זה יש כמה קווים מנחים שעשויים לעזור לכל אלה שמתלבטים בעניין עיצוב חדרי ילדים-חדרי ילדים אמורים להיות מקום כיפי. הם אמורים לפתוח צוהר לעולם החלומות ולאפשר לילד לעוף על כנפי הדמיון שלו, לקבל השראה ולהיות יצירתי. הם אמורים להיות מקום מעורר השראה ממש כמו ארץ החלומות. תנסו ליצור מקום צבעוני ושמח שיגרה אותם שכליתוחדרי ילדים אמורים להיות מקום בטוח. הם אמורים להיות מספיק בטוחים כדי שהילדים שלנו יוכלו להיות שם לבדם, אם ירצו את הפרטיות שלהם, ועדיין להיות בטוחים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב