דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת דומיין 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2430 פעמים ]

רכישת דומיין – איפה יותר כדאי?

רכישת דומיין או רישום שם מתחם הוא הצעד הראשון בהקמת כל אתר אינטרנט והיא משולה לבחירת השטח עליו בונים בית. דומיין הוא הכתובת של אתר האינטרנט וישנה חשיבות רבה לבחירת שם דומיין בהקשרים של שיווק וקידום אתרים. אבל היכן כדאי לרכוש דומיין - האם כדאי להשתמש בשירותיה של חברה ישראלית או שעדיף לבחור בשירותיה של חברה בינלאומית? במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות של כל אחת מהדרכים במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

רכישת דומיין בישראל

ראשית, אם ברצונכם לרכוש דומיין עם הסיומת co.il אין לכם ממש ברירה- דומיינים עם סיומת מקומית ניתן לקנות רק דרך חברות ישראליות. למרות זאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים ותנאים בין החברות השונות היות ואין כל רגולציה על מחירי הדומיינים בישראל והם עשויים להשתנות בין חברה לחברה. בשל מיעוט המתחרים דומיין מקומי הוא לרוב יקר יותר אך חשוב לזכור שהוא מגלם בתוכו יתרונות רבים מבחינת שיווק וקידום אתר האינטרנט.
אם שמתם עינכם על דומיין בינלאומי (כלומר עם סיומת .com , .net או .org) תוכלו להתלבט בין ספקי דומיינים ישראלים ובינלאומיים. רכישת דומיין מספק ישראלי היא לרוב נוחה וידידותית יותר- הממשק שדרכו רוכשים את הדומיין הוא בעברית, ניתן לקבל מענה אנושי מהיר וידידותי לשאלות ותהיות שיש לכם ובמידה ותידרש לכם תמיכה- לא תצטרכו לחכות עד אמצע הלילה בשל הפרשי השעות. מאידך, רכישת דומיין מספק ישראלי יקרה יותר, על פי רוב, מרכישת דומיין דרך ספק בינלאומי.

רכישת דומיין מחברה בינלאומית

היתרון הגדול ביותר ברכישת דומיין באמצעות חברה בינלאומית הוא ללא ספק המחיר. הבדלי המחירים יחסית גדולים כך שגם במקרים בהם מוצעת לכם רכישה של חבילה הכוללת דומיין עם סיומת co.il בצירוף עם דומיין בעל סיומת .com על ידי חברה ישראלית, כדאי לברר מה תהיה העלות של רכישה נפרדת של הדומיינים היות ויש סיכוי סביר שהיא תהיה זולה יותר בחברה בינלאומית. חשוב לציין- גם דומיין בעברית עם סיומת .com ניתן לרכוש דרך ספק בינלאומי.
מצד שני, רכישת דומיין באמצעות חברה בינלאומית יכולה להיות משימה לא פשוטה אם אתם נתקלים בבעיות ודרושה לכם תמיכה.

רכישת דומיין קיים

מה קורה אם ברצונכם לרכוש דומיין אך הוא כבר "נתפס" על ידי אתר אינטרנט אחר? במקרה כזה תוכלו לבחור אחד ממגוון אתרי אינטרנט העוסקים במסחר של דומיינים. אתרים אלו מתווכים בין בעלים של דומיין ספציפי לאלו המבקשים לרכוש ממנו את הזכות להשתמש בשם הדומיין. תוכלו גם לנסות ולפנות באופן ישיר לבעל הדומיין ולנהל איתו משא ומתן פנים אל פנים. בכל מקרה חשוב לזכור כי קניית דומיין קיים היא לרוב יקרה עשרות מונים מרכישת דומיין פנוי והיא כדאית רק אם לשם דומיין ספציפי יש רלוונטיות קונספטואלית לאתר שאתם עומדים להשיק.

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב